mit 406 je napisal/-a:pakne ni problme menjat, sam sem se jih loti zadnjič, pa je kr ratalo.
odšraufaš kolo, podložiš lesen kloc pod roko in spustiš avto na ta kloc, da je stabilen.
potem odšraufaš boben in, če ti rata skozi luknjo od šraufa z izvijačem sprostiš samonastavitveni vijak. ponavadi je zarustan in ga boš težko losal.
potem vzameš kilsko macolo in z občutkom odarjaš po bobnu, okoli in okoli, da ga zrahljaš.
ko pade dol razdreš pakne. zapomni si kje so kateri fedri in vzvodi, najbolje d asi narišeš.
tukaj je potrebno malo intelektualnega dela, da stuhtaš kako boš najlažje našponal fedre nazaj. fajn je če imaš zraven koga ki je že to delal.
preden daš bobne nazaj je fajn malo postružit rob, ki je nastal zaradi paken.
obcasnigledalec je napisal/-a:mit 406 je napisal/-a:pakne ni problme menjat, sam sem se jih loti zadnjič, pa je kr ratalo.
odšraufaš kolo, podložiš lesen kloc pod roko in spustiš avto na ta kloc, da je stabilen.
potem odšraufaš boben in, če ti rata skozi luknjo od šraufa z izvijačem sprostiš samonastavitveni vijak. ponavadi je zarustan in ga boš težko losal.
potem vzameš kilsko macolo in z občutkom odarjaš po bobnu, okoli in okoli, da ga zrahljaš.
ko pade dol razdreš pakne. zapomni si kje so kateri fedri in vzvodi, najbolje d asi narišeš.
tukaj je potrebno malo intelektualnega dela, da stuhtaš kako boš najlažje našponal fedre nazaj. fajn je če imaš zraven koga ki je že to delal.
preden daš bobne nazaj je fajn malo postružit rob, ki je nastal zaradi paken.
Hmm, v Haynesu je točno tak postopek opisan, z slikami.
Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 9 gostov