Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
dj_em
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2622
Pridružen: Če jul 11, 2002 12:27 pm
Kraj: Zemlja --> Evropa --> pr mami doma :D

Napisal/-a dj_em Če mar 19, 2009 11:33 am

dragi moji če želiš delat turbo za nek audi al pa ker kol avto morš met orginal načrte neki od oka delat se ne splača glede na to pa da ugibat v tem "biznisu" se ne splača ker odločajo desetinke milimetra, drugo pa da pa ti da audi licenco moraš it čez teste kakovosti itd. ni to kr tko ..

...drugač pa tak "biznis" se ne splača če se ne dela masovno .. drugo pa tut oprema vsa ki je potrebna da se tubina nardi in da zadeva funkcionira ni poceni...
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9987
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Če mar 19, 2009 1:08 pm

GoGo je napisal/-a:...
Avto je delal BP še naslednjih 7kkm, nato je turbina šla po gobe... Redko+nepravo olje+šli čez 15kkm po prejšnji menjavi, ker sem pač pozabil da je treba na servisprej kot bo opozotilo, žena, ki ga večinoma vozi pa je pozabla povedat da že nekaj časa sveti service...


Je avto vsaj čisto malo kriv ali ste krivi samo ljudje, ki zaupate plehu?

BTW - ti očitno sploh ne rabiš sovražnikov... :evil: :roll:
 
Uporabniški avatar
GoGo
Uporabnik
 
Prispevkov: 807
Pridružen: Sr okt 13, 2004 9:34 am
Kraj: Severna Primorska

Napisal/-a GoGo Če mar 19, 2009 1:19 pm

Kaj čem reč... Se zgodi.
Tudi kolega tega ni naredil namenoma, je pa rahlo neodgovorno da mi ni takoj povedal kaj in kako... Tako bi lahko ukrepal in takoj dal menjat olje...
Je..at ga, sicer je šlo 400 evrov, vendar sedaj avto vsaj vleče kot nov...
Lep dan!
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis Če mar 19, 2009 1:38 pm

abbe je napisal/-a:adis teb je raznesl turbino ker nisi mel taprav senzor za pritisk notr.

senzor je bil pravi, napaka je bila v sami turbini, ker sem isti ta senzor namontiral nazaj in je delalo vse ok

abbe je napisal/-a:ne kle neki po forumu govort orginal pa neorginal.pa kako si pravilno uporabljel turbino pa...

delal sem tako, da turbine nisem mrzle obremenjeval niti tople ugašal ;)
priznam...turbina se je uničila tudi zaradi mojih žal prekratkih razdalj

abbe je napisal/-a:tist turbo k ga dajo v avto v fabrki je obnovljen turbo.tut k kups na servisu novo turbino dobis obnovljeno.ohisje je staro vsi vitalni deli so novi.in to bo zmeraj tko.
me pa cud da ceprou si vedu da nj bi te obnovljene zdrzale samo 50.000 km si jo vseen su kupt.

in za info nisem vedel, da je obnovljena niti nisem vedel tega, da obnovljena turbina zdrži samo 50.000km kar je velika razlika in če bi to vedel verjemi meni, da nebi dal za "brezveze" 800€ bi raje prej avto prodal kot pa vlagal v njega

upam le, da ne boste imeli takšnih stroškov kot sem jih jaz imel z tdi-jem

@abbe: evo tole mi razloži...
od možakarja sem dobil turbino kao novo in ko smo jo namontirali na avto je že v štartu zaštekala - zaštekale so lopatice, kako je to možno?
nato je sledilo, da sem turbino vrnil in dobil denar nazaj
Zadnjič spremenil adis, dne Če mar 19, 2009 1:47 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Če mar 19, 2009 1:46 pm

jst tebe stekam.gadno je zmetat tok dnarja pa nc popravt.to itak.
ampak pjt zj na servis pa res da hoces kupt novo turbino orginal za tvoj avto.
dobu bos tovarnisko obnovljeno.ohisje bo staro vitalni deli novi.kok bos placal je pa sam odvisn od tega a bos dal svojo staro turbino v racun al ne.
in ves kaj bo poj s tvojo staro turbino.nazaj jo bojo poslal razstavl v firmi.ohisje ce je nepskodovano obdrzal vitalne dele zamenjal in jo prodal kot novo
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis Če mar 19, 2009 1:48 pm

abbe je napisal/-a:jst tebe stekam.gadno je zmetat tok dnarja pa nc popravt.to itak.
ampak pjt zj na servis pa res da hoces kupt novo turbino orginal za tvoj avto.
dobu bos tovarnisko obnovljeno.ohisje bo staro vitalni deli novi.kok bos placal je pa sam odvisn od tega a bos dal svojo staro turbino v racun al ne.
in ves kaj bo poj s tvojo staro turbino.nazaj jo bojo poslal razstavl v firmi.ohisje ce je nepskodovano obdrzal vitalne dele zamenjal in jo prodal kot novo


to štekam, seveda in se strinjam s tabo

mi gre pa samo na živce kako oni - prodajalci oglašujejo, da je to nova turbina kar ni res

no sedaj nimam več takih stroškov :D


off:
če pa tole ni res mi pa povejte
ni tdi za vsakega bosanca :lol:
 
Uporabniški avatar
primozek68
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1983
Pridružen: Če dec 18, 2008 8:50 pm

Napisal/-a primozek68 Če mar 19, 2009 2:00 pm

Za vsacga bosanca je tdi, sam ni vsak tdi za bosanca.
 
Uporabniški avatar
imilet1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1368
Pridružen: Pe dec 05, 2003 11:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a imilet1 Če mar 19, 2009 2:32 pm

za popravilo turbin obstajajo na ebayu doloceni kiti po cca. 80 eur, ki vsebujejo potrebne dele za menjavo vitalnih delov turbine. Enostavno jo razstavis,zamenjas pušo ter še ostalo kar je v kompletu in turbina je spet kot nova...
 
spaceone
Novinec
 
Prispevkov: 279
Pridružen: Če jan 18, 2007 6:09 pm

Napisal/-a spaceone Če mar 19, 2009 6:16 pm

Dokler ti po 10kkm spet ne crkne.....
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4165
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Napisal/-a TrijoAdijo Če mar 19, 2009 10:40 pm

imilet1 je napisal/-a:za popravilo turbin obstajajo na ebayu doloceni kiti po cca. 80 eur, ki vsebujejo potrebne dele za menjavo vitalnih delov turbine. Enostavno jo razstavis,zamenjas pušo ter še ostalo kar je v kompletu in turbina je spet kot nova...


Delala bo pa malo manj kot pet minut....


LP!
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Če mar 19, 2009 10:43 pm

TrijoAdijo je napisal/-a:
imilet1 je napisal/-a:za popravilo turbin obstajajo na ebayu doloceni kiti po cca. 80 eur, ki vsebujejo potrebne dele za menjavo vitalnih delov turbine. Enostavno jo razstavis,zamenjas pušo ter še ostalo kar je v kompletu in turbina je spet kot nova...


Delala bo pa malo manj kot pet minut....


LP!

a misls da bo tok doug delala?
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
urosr
Novinec
 
Prispevkov: 383
Pridružen: So mar 27, 2004 4:17 pm
Kraj: Šmartno ob Paki

Napisal/-a urosr Če mar 19, 2009 10:50 pm

imilet1 je napisal/-a:za popravilo turbin obstajajo na ebayu doloceni kiti po cca. 80 eur, ki vsebujejo potrebne dele za menjavo vitalnih delov turbine. Enostavno jo razstavis,zamenjas pušo ter še ostalo kar je v kompletu in turbina je spet kot nova...

Ti kiti so falus, sm sam stestiru par zadev, in je stran vrzen denar, če je paohišje ali vetrnica hn si pa nimas kaj pomagat z kitu, kar je pa ponavadi prvo zanic.
Slika
 
Uporabniški avatar
imilet1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1368
Pridružen: Pe dec 05, 2003 11:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a imilet1 Če mar 19, 2009 11:26 pm

jaz sicer se nisem sprobal kita,niti kite(he he), je pa kolega v stilotu jtd in dela bp.Mogoce je imel sreco?
 
cxfranc
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 13
Pridružen: Pe apr 24, 2009 10:15 am
Kraj: Celje

Napisal/-a cxfranc Pe apr 24, 2009 2:49 pm

Carsko !! Drži. Se pridružujem vsem tistim, ki zagovarjajo stališče, da način vožnje bistveno vpliva na življenjsko dobo vozila. Tudi mene so pred več kot dvema desetletjema v avtošoli učili, da morata iti prva in druga prestava do konca. Neumnost. Če stanje zlimitiramo proti nič, bi bilo za uporabnika najbolje, če bi se lahko z ugasnjenim motorjem pripeljal na cilj. Ker to pač ne gre, skušam z čim manj obrati motorja zagotoviti prenos čim večjega dela energije na kolesa in opraviti pot. To v praksi pomeni kup okoliščin. Npr, ne vozi pod čokom, ne sili motorja v visoke obrate brezveze, ne zaviraj kar naprej in še kaj se najde. Rezultat je mnogo prevoženih km z malo popravili.
CXFranc
 
Volvo power
Novinec
 
Prispevkov: 208
Pridružen: Pe jul 18, 2008 1:05 pm
Kraj: kočevje

Napisal/-a Volvo power Pe apr 24, 2009 3:10 pm

Evo malo zanimivega branja na to temo 8)

http://www.turborepair.com/
 
valvoline
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 616
Pridružen: Sr jul 23, 2008 7:36 am

Napisal/-a valvoline So apr 25, 2009 8:00 am

Če turbina zdrži vsaj 200.000km nova ali obnovljena je glede na prevoženih km sprejemljiv stošek. Za 1.9tdi velja da čimveč konjskih moči ima avto (čiptuning) turbina bo prej šla po gobe,začne delovat pr nižjih obratih in pritisk pr višjih je večji.
Najboljši 1.9tdi model motorja in turbine je ta z 66kw(90km). Imel sem audi 80 1.9tdi 90km in z njim naredil 150.000km in več. Nobene težave z turbino ali kaj druzga.
Sicer pa kokr vem glavna okvara turbin je ta da se znucajo semeringi k tesnijo olje ,enostavno se znucajo in začne turbina žret olje,in v večini primerov k se ti zamenjajo je turbina spet k nova.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 9 gostov