Sedaj sem prižigal avto samo na bencin in napaka je ista,ko se avto segreje in ga nato v roku 2-3 ur spet prižgem,ne vžge iz prve ampak iz druge...ima mogoče še kdo kakšen predlog....so mogoče svečke...?
roblem zagona vročega motorja pri vozilih VW, Audi, Seat in Škoda z 1.9 TDI motorjem (66 in 81 kW) do mod. l. 1999
Hladen motor odlično vžiga, ko pa je vozilo ogreto na delovno temperaturo se pojavi problem, da mora zagnjač vrteti kar nekaj sekund preden motor vžge.
Napaka se popolnoma ne odpravi tudi z menjavo zaganjača, Bosch črpalke, akumulatorja,.. Stranke so slabe volje, nemalokrat trpi celo ugled servisa. Rešitev pa je v bistvu zelo preprosta.
Gre za napako v krmilnem programu motorne elektronike (EDC). Pri nas Vam napako v krmilnem programu lahko odpravimo. Poseg traja cca. pol ure. Rešitev je že preizkušena na več avtomobilih, ki po posegu brezhibno delujejo.
Cena popravila je 125 eur ( 29.955 sit).
Tukaj je sicer napisano da je za dizle...mogoče kdo ve oz. če je ta napaka možna tudi na bencincih in če se jo da tudi na ta način odpravit.
To je navedba za dizeljne, zaganjač teče prepočasi, da bi ECU odprl bencin, torej gre za nesporazum ECU-zaganjač. Odpravijo jo tako, da znižajo zagonsko vrednost obratov. Za plin pa so posebne sonde in posebne sveče. Pojdi pogledat na Meat&Doria stran ali Hoffer ali Facet, tam boš videl, da so elementi za LPG drugačni. Kaj več pa ne vem ali probaj TecDoc, če imaš kje dostop.
Sem dobil odgovor od RSR in mi pravijo da so te napake samo na dizelskih motorjih,mi je pa omenil da je najverjetneje težava v senzorju temperature vode.Mogoče kdo ve če je res težava z vžiganjem toplega avta v tem senzorju...in kakšen je približen strošek popravila...hvala
Če senzor vode ne podaja prave vrednosti, ampak prenizko, dobi motor, ki je topel prebogato mešanico. Ob tem tudi več žre. Občutiš utrudljiv tek in tako naprej. Zamenjava senzoraj je pri standardnih avtih ene 10€, najboljši so Vernet ali Behr.
Sem bil pri mehaniku in prai da ni kriv senzor vode,temveč da računalnik pokaže slab dotok goriva...predlagal mi je da najprej sčistim šobe...menite da bi to lahko rešilo težavo z vžigom...pa še kje in kakšen približn strošek bi prišlo čiščenje šob...
Sem poslal mail s temi napakami na Porsche Verovškova in so me klicali,ter pravtako pravijo da napake kažejo na slab dodtok goriva...predlagal mi je da kupim dodatek za bencin in nato preverim delovanje...mi lahko prosim kdo pove kaj naj bi ta dodatek naredil in kje se ga da dobiti?
Dodatek ni v tem primeru kaj prida učinkovit. Lahko sta dve napaki, slab pritisk črpalke v tanku, zamašen filter ali mrežica na črpalki ali iberlauf ventil na rampi ajnšprica v motorju, ki prekmalu odpira in ne zagotavlja 2,5 bara v rampi ali kolikor je zapovedano. Predlagam obisk kakšnega Bosch servisa z meritvijo pritiskov, eden je v Količevem, eden na Vranskem, eden v Kranju.
Sem ga sedaj nekaj časa vozil samo na bencin in napaka ostaja,težava pa je bila tudi ko nisem mel vgrajenega plina...Drugače pa avto vedno vžigam na bencin i ne na plin...med vožnjo pa ni nobenih težav.