Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
MUSS
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 37
Pridružen: To jul 13, 2004 2:10 pm

Chrysler Voyager--potlak

Napisal/-a MUSS Pe jun 09, 2006 4:14 am

Imam problem na zavornem sistemu enostvno ne zavre dovolj.Sumim da je premajhen podtlak na servoojačevalcu oziroma da je pumpa za podtlak zanič.
Mene pa predusem zanima če mi zna gdo povedati kolikšen podtlak je minimalen,da zavore še normalno delajo.Kupil bi novo če bi bil sigurenvendar je 70k to je pa za premislit,na servisu v ljubljani mi pa podatka nočejo povedati čeč da naj pripeljhem k njim popravit.Saj bi dele kupil pri njih mislim da to tudi nekaj šteje.
Chrysler Voyager
l 97
2.5 disel
87 kw
tip motorja M00
Prosil bi še za kako skico črpalke za podtlak da vidim kako je narejena ali se da kaj popraviti.
 
zundapp
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 605
Pridružen: Ne mar 16, 2003 10:55 am

Napisal/-a zundapp Pe jun 09, 2006 2:20 pm

pokliči lj- vrhovci g. Sedej 041 635 773 včasih delala na chrislerju, sedaj je domači mojster in je pošten.
 
MUSS
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 37
Pridružen: To jul 13, 2004 2:10 pm

Napisal/-a MUSS Pe jun 09, 2006 3:08 pm

Hvala za informacijo vendar mi g.Sedej ne more pomagati zato iščem naprej.
 
durcih
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 3
Pridružen: Po dec 17, 2007 8:37 pm

zavore

Napisal/-a durcih Po dec 17, 2007 9:18 pm

Sam sem imel problem, ker se je pedal vgrezal po zamenjavi ploščic in cilindrov, nikjer mi ga niso spravili k pameti, pol smo ga pa zračili in zračili in zračili, pam se je uneslo. Zdaj je že 3 leta mir. Poskusi???
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Po dec 17, 2007 10:26 pm

Z zrakom po moje ni....ker pol se pedal kr sesede oz pade not....

Jaz mam drug problem... ko stisnem bremzo se mi sicer zdi da normalno zavira...ko pa le pritisnem malo bolj pa kr zablokira kolesa ( pa to ne rabim dost bolj pritisnit ampak pač zabviraš pri 80....videš da nis uspešen in pritisneš malo bolj pa kr zabije...) ?? Je pa podoben sistem temu.... Jeep 2.5 TD Je možno da mi spušča podtlak? ker recimo ko avto ugasnem.... ga pustim mirovat kako uro je pedal trd ko kamen..... ko motor zalaufa pa rata pedal mehak..... med tem ko pri drugih avtih tud po parih dnevih je še pedal ob prvem poskusu mehak.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
target_practice
Novinec
 
Prispevkov: 494
Pridružen: Pe dec 07, 2007 8:18 pm

Re: Chrysler Voyager--potlak

Napisal/-a target_practice Po dec 17, 2007 10:51 pm

MUSS je napisal/-a:Imam problem na zavornem sistemu enostvno ne zavre dovolj.Sumim da je premajhen podtlak na servoojačevalcu oziroma da je pumpa za podtlak zanič.
Mene pa predusem zanima če mi zna gdo povedati kolikšen podtlak je minimalen,da zavore še normalno delajo.Kupil bi novo če bi bil sigurenvendar je 70k to je pa za premislit,na servisu v ljubljani mi pa podatka nočejo povedati čeč da naj pripeljhem k njim popravit.Saj bi dele kupil pri njih mislim da to tudi nekaj šteje.
Chrysler Voyager
l 97
2.5 disel
87 kw
tip motorja M00
Prosil bi še za kako skico črpalke za podtlak da vidim kako je narejena ali se da kaj popraviti.


Ce bi bil podtlak krivec, vrjemi da nebi jokcal da ti bremze nedelajo ampak bi jokcal ker te noga od bremzanja boli. Ta vas podtlak je samo servo ojacevalnik zavor, se pravi pomaga tvoji nogi. Vprasanje zate: do katere mere se ti pedal za bremzo spusti in ali se tam obrzi ali dol propada?
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Po dec 17, 2007 11:21 pm

MUSS konkretno za voyagerja ne vem..... ampak pri Jeepu krmili ta isti podtlak tudi turbino,ventil za gretje kabine in vse lopute v kabini za usmerjevanje zraka v kabini ( premika jih podtlak). Možno da je pri tebi enako in ti kje sistem pušča.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
zundapp
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 605
Pridružen: Ne mar 16, 2003 10:55 am

Napisal/-a zundapp Ne jun 21, 2009 5:20 pm

edit moderator:

oglaševanje na forumu ni dovoljeno,uporabi rubriko oglasi!
 
Whyte
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 43
Pridružen: So maj 16, 2009 3:51 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a Whyte Ne jun 21, 2009 6:18 pm

lisko je napisal/-a:Z zrakom po moje ni....ker pol se pedal kr sesede oz pade not....

Jaz mam drug problem... ko stisnem bremzo se mi sicer zdi da normalno zavira...ko pa le pritisnem malo bolj pa kr zablokira kolesa ( pa to ne rabim dost bolj pritisnit ampak pač zabviraš pri 80....videš da nis uspešen in pritisneš malo bolj pa kr zabije...) ?? Je pa podoben sistem temu.... Jeep 2.5 TD Je možno da mi spušča podtlak? ker recimo ko avto ugasnem.... ga pustim mirovat kako uro je pedal trd ko kamen..... ko motor zalaufa pa rata pedal mehak..... med tem ko pri drugih avtih tud po parih dnevih je še pedal ob prvem poskusu mehak.


Turbinski motorji imajo t.i. vakuumpumpo, ki deluje kadar deluje motor, zato ustvarja vakuum le med delovanjem motorja. To je povsod tako, pedal rata mehak ko začne vakuum pumpa delovati. Medtem ko na navadnem motorju je servo ojačevalnik priključen le na kolektor in so tudi drugačni tlaki
 
Whyte
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 43
Pridružen: So maj 16, 2009 3:51 pm
Kraj: Novo mesto

Re: Chrysler Voyager--potlak

Napisal/-a Whyte Ne jun 21, 2009 6:20 pm

MUSS je napisal/-a:Imam problem na zavornem sistemu enostvno ne zavre dovolj.Sumim da je premajhen podtlak na servoojačevalcu oziroma da je pumpa za podtlak zanič.
Mene pa predusem zanima če mi zna gdo povedati kolikšen podtlak je minimalen,da zavore še normalno delajo.Kupil bi novo če bi bil sigurenvendar je 70k to je pa za premislit,na servisu v ljubljani mi pa podatka nočejo povedati čeč da naj pripeljhem k njim popravit.Saj bi dele kupil pri njih mislim da to tudi nekaj šteje.
Chrysler Voyager
l 97
2.5 disel
87 kw
tip motorja M00
Prosil bi še za kako skico črpalke za podtlak da vidim kako je narejena ali se da kaj popraviti.


kaj pa zavore in njihovo stanje?
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4315
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Napisal/-a RedBull™ Ne jun 21, 2009 6:33 pm

fantje,poglejte datum objave.... malce pazljivosti oz. pozornosti ni nikoli odveč :!:
Ko grobar s ceste me bo pobral,vedite da redbull smrti se ni bal.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Ne jun 21, 2009 7:16 pm

RedBull™: Si ugotovil da na zelo stare teme odgovarjajo samo novinci :) Vsekakor malo pazljivosti ni odveč....je pa dobro ker si vsi naučimo nekaj novega :)

Whyte: Da odgovorim še tebi......od moje zadnje objave v tej temi je preteklo leto in pol.....med tem časom sem jaz "diplomiral" iz tega motorja.....In sicer vzrok za zgubo mojega podtlaka je bil uničen ventil , ki krmili EGR in le ta je puščal....Ima pa moj VM-ov motor dve vakum pumpi....ena je na alternatorju in gnana prek mikro jermena.....zaporedno z njo pa je povezana še ena vakum pumpa, ki je gnana preko zobniškega prenosa v samem motorju. Če se mikro jermen strga med samo vožnjo , avto ohrani vse stvari , ki jih krmili vakum......američani le niso tako nori :D
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 7 gostov