Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
MatrixMPI
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 67
Pridružen: To mar 12, 2002 9:49 pm

Menjava batnih obročkov na 1.4 motorju (VW BBZ motor)

Napisal/-a MatrixMPI Pe avg 17, 2007 8:10 pm

Moj avto ima tandenco, da žre zelo veliko olja. Tudi do 1l na 1000-2000km. Poraba se vrti tam okoli 9l (ob normalni vožnji). Da ne govorimo, da ne vleče popolnoma nikamor.
Problem vsega tega naj bi bili slabi batni obročki oz. "serijska" napaka teh motorjev (VW 1,4 16V 100PS - BBZ model).

Sedaj me zanima če ima kdo podobne probleme oz. je že slišal za to ter kaj vse je potrebno zamenjati oz. postoriti pri menjavi batnih obročkov?
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare So avg 18, 2007 12:16 am

1.glava dol in jo zbrusit in pomenjat teflone in po potrebi vodila in ventile
2.karter dol in odšravfat ojnice in bate ven potegnit ter zamenjat obročke in ker maš ojnice že zunaj zamenjaš še ojnične ležaje in predhodno očistiš cilindre in jih daš premerit da niso iz toleranc,ker potem ti tudi novi obročki ne bojo pomagal
3. vse skup sestavt in seveda zamenjat tudi jermene ker imaš itak vse podrto
4. če avto še zmeri ne gre lahko da imaš zaradi porabe olje zabit katalizator
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe So avg 18, 2007 1:29 am

tko da najprej poglej katalizator pa poj ostalo ;)
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare So avg 18, 2007 11:15 am

olje bo še zmeri pil tud če menja katalizator
 
Uporabniški avatar
Ivan36
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4572
Pridružen: Po feb 19, 2007 3:16 pm
Kraj: Primorska je lepa. 100 ljudi 100 čudi !

Napisal/-a Ivan36 So avg 18, 2007 1:03 pm

Ja pol pa Avto menjat a ne? A nebi bilo ceneje?
 
MatrixMPI
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 67
Pridružen: To mar 12, 2002 9:49 pm

Napisal/-a MatrixMPI So avg 18, 2007 10:05 pm

Avto menjat? Nice ja. To bi bila opcija.

Kakšni pa bi bili približni stroški tega posega brez stroškov dela? Tako na uč?
Oz. če se na to težko odgovoribolje vprašam, katere dele je potrebno kupit za tak poseg?

Kako pa lahko preverim če je katalizator zanič?

P.S.: A za tak primer je že kdo slišal? Na takšnem motorju?
 
Uporabniški avatar
aklan86
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 616
Pridružen: Po apr 02, 2007 12:35 pm

Napisal/-a aklan86 Če jan 31, 2008 3:59 pm

Malo stara tema, ampak imam podoben problem. Velika poraba olja, avto pa vleče tako tako (lahko bi bolj za 100KM), ampak to ni problem. Poraba je zmernih 7,5 po 2500km po računalniku. Na pokrovu za olje je taka rumena sluz. Na sklopki se čuti vztrajnik. Mašina za moje pojme tudi preveč "klopoče" oz. ne vem kako naj opišem. Mislim da se sliši tudi venile?? Aja pa če medtem ko je prižgan avto odprem pokrov za olje piha ven zrak. To je ok?
kilometrov je cca. 170.000

Sedaj pa vprašanje.

Se to izplača popravljat, ali je bolj iskat novo (rabljeno) mašino. Teh 100KM 1.4 16V mašin ni v izobilju, če pa so že je pa tudi velika verjetnost, da so podobno ali še bolj zgonjene.

Verjetno bi bilo potrebno menjat teflone, batne obročke, kak ventil??, jermene, ležaje in pa najbrž tudi vztrajnik, če se že rihta.

Kaj pravite se splača toliko vložit v 4000€ vreden avto ali ne.

Najbolj simpl bi se blo avta znebit, ampak ne prvoščim nobenmu...
Je pa avto tudi kasko zavarovan :twisted: , naj mogoče razmišljem kaj o tej smeri?
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Pe feb 01, 2008 7:00 pm

Mah z zavarovalnico so samo problemi. poleg tega ne veš kak jo lahko ti odneseš.. če pa prebiraš malo moje poste potem veš da tibom reku da nared generalko..... vse je odvisno kaj pričakuješ in kaj hočeš..... jaz sem na 17 let stari petki nardil komplet obnovo podvozja in motorja......
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
MatrixMPI
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 67
Pridružen: To mar 12, 2002 9:49 pm

Napisal/-a MatrixMPI Sr jun 24, 2009 10:02 am

Da obudim tega mrliča nazaj v življenje.

Mašina na Polotu je bila poservisirana. Obročki, brušenje,...

Olje sedaj gre v mejah normale, je pa nastal nov problem. In sicer se nonstop prižiga lučka za izpušni sistem.

Problem je, kot zgleda po priklopu na računalo, z delovanjem prve lambda sonde (S1).
Poleg napake pri lambdi, vrže ven tudi napako za stikalo "štop lampe".

Moj namen, po prvotni menjavi temperaturnega senzorja, na predlog mehanika, je zamenjat tole lambdo, magari z rabljeno ali univerzalno, ter potem pogledat kako se obnese zadeva.

Edino kar me muči je to, katero sondo kupit. Kot sem gledal, ima sonda na mojem avtu 5 žic, univerzalne pa gredo do največ 4ih žic. Katero naj potem kupim, če bi rad prišparal kakšen dinar, ker ne vem, če je problem v sondi.

Motor je BBZ, letnik 2003, Polo VW 1.4 16V.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 6 gostov