Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Scorp84
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 788
Pridružen: Ne nov 26, 2006 1:25 am

Napisal/-a Scorp84 Sr apr 01, 2009 7:23 pm

Alternator bi moral biti na 14,4 V če je res ''zdrav'' oziroma kot nov. To kar si ti opisal ni moč ampak sesedanje napetosti ob zagonu. Novemu akumulatorju ob toplem vremenu, ne gre pod 11V, da je akumulator še dokaj dober ne sme iti glih pod 10V. Čudno da ti novega tako hitro pobere, ampak po vžigu ti more takoj skočiti na 14 V.
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6590
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Fan Sr apr 01, 2009 7:24 pm

Pozdravljeni

Glede na to, da tople vode ne bomo pogruntali, menjajte akumulator.

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
north789
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 593
Pridružen: Pe okt 03, 2008 8:03 pm
Kraj: Domžale z okolico

Napisal/-a north789 Sr apr 01, 2009 8:17 pm

Scorp84 je napisal/-a:Alternator bi moral biti na 14,4 V če je res ''zdrav'' oziroma kot nov. To kar si ti opisal ni moč ampak sesedanje napetosti ob zagonu. Novemu akumulatorju ob toplem vremenu, ne gre pod 11V, da je akumulator še dokaj dober ne sme iti glih pod 10V. Čudno da ti novega tako hitro pobere, ampak po vžigu ti more takoj skočiti na 14 V.


Glede na to da sem to bl nahiter premeru si bom vzel čas da res natančno premerm zadevo ok akumulator ni nov je str slabe tri leta je 55Ah kot sem že napisal v enem od prejšnih postov.Lahko pa da ni nafilan do konca pri ugasnenem motorju je kapaciteta akumulatorja 12,40v.
 
mit 406
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 79
Pridružen: Pe dec 05, 2008 5:32 pm

Napisal/-a mit 406 Sr apr 01, 2009 9:04 pm

mešaš pojme moč, napetost, kapaciteta.... to ne pelje nikamor, v vsakem postu uporabiš drugo besedo.



če bi bil akku slab potem avto še zdaleč ne bi vžgal, procesorji pa bi še veselo laufali naprej - seveda ko crkne do konca crknejo tudi procesorji. skratka če avto vžiga je akku OK - ni vzrok za reset procesorjev.

vzroki za reset so lahko motnje, ki pridejo iz vžigalnih tuljav, altenatorja, velikih porabnikov, predvsem svitčer napajalnikov (ksenon). treba dobit nekoga z osciloskopom pa da pomeri če prihaja do motenj in jih filtrirat.
seveda pa imajo občutljivejše naprave že vgrajene filtre, ki pa lahko crknejo (slabi spoji, mrzli loti, elektroliti) - možnp je da je to vzrok resetom.

dvomim da se kakšen popoldanec ukvarja s takimi popravili, uraden servis pa sploh ne. kvečjemu kakšna avtoelektrika v črnučah.
LP, Mitja
 
north789
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 593
Pridružen: Pe okt 03, 2008 8:03 pm
Kraj: Domžale z okolico

Napisal/-a north789 Sr apr 01, 2009 9:18 pm

No uglavn alternator fila čis normalno avto tut vžge normalno.
 
north789
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 593
Pridružen: Pe okt 03, 2008 8:03 pm
Kraj: Domžale z okolico

Napisal/-a north789 Če jun 25, 2009 12:54 am

Problem je bil v xenonkah ki so bil vgrajene v avto zgleda ko si avto zalufal da so akumulatorju vzele moč.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov