Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Napisal/-a pskoda Po jul 06, 2009 8:27 pm

Če so spoji narejeni tako kot morejo bit je brezveze merit upornost, bolj je pomembna voltaža, priporočljiva je pa še amperaža, da imaš mal opčutk koliko toka ti vleče
 
Uporabniški avatar
ronnie
Novinec
 
Prispevkov: 260
Pridružen: Ne feb 11, 2007 1:18 pm

Napisal/-a ronnie To jul 07, 2009 6:29 am

Zglajzal ste iz bistva problema.
Problem uripanja luči ni v preseku kabla na katerega ima ojačevalec priklopljen.
Tudi če bi mu na napajalnem kablu za ojačevalec bil padec 5v luči ne utripajo.
Do sedaj ste mu razložil samo kao dosečti višjo kvaliteto muske in preprečiti cel kup šundra. Čudno da ni kdo poprašal o preseku kablov na zvočnikih.

Prvo kot prvo mora biti + dovod priklopljen direktno na akumulator, seveda preko ustrezne varovalke. In nikoli iz že obstoječih varovalk!

Pregledati maso akumulatorja in presek. Presek kabla od alternatorja do akumulatorja, ker ti so dimenzirani za osnovne porabnike v avtu.
Pregledati maso s katero je motor povezan s karoserijo.
Koliko imaš močan v amperih alternator še vedno ne vemo.

Skratka ko boš to porihtal, da dobiš stabilen vir energije se pa le loti dobrih presekov kablov za dovod na to tvojo fršterkarijo, ter še zavidaja vrednosti močan kondenzator, da se čim bolj približaš karakteristikam, ki jih je izdelovalec avdio opreme navedel.
kšn dan ga tri dni serjemo , kšn dan pa cel teden
 
Uporabniški avatar
ven0m
Uporabnik
 
Prispevkov: 1324
Pridružen: Po jun 11, 2007 12:21 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a ven0m To jul 07, 2009 10:17 am

Uporabnik je vprašal, če lahko priklopi dodatn akumulator =D

Ja lahko vzporendo vežeš 2 takšna akumulatorja stem, da ti tistega z 85Ah težko napolni do konca. Z vzporedno vezavo bosta imela še vedno 12V.

Kar se tiče utripanja luči, to nastane zaradi tokovnih sunkov, saj ob udarcu basa ojačevalec potegne veliko količino toka iz najbližjega izvora. Torej kaj maš glede na vezavo bližje k ojačevalcu (v tvojem primeru akumulator (vsaj upam da)).

Luči tudi tratijo nek konstanten tok, ki ga vlečejo iz akumulatorja (vsaj sklepam tak - nisem expert, imam izkušnje, zato če se motim me popravite in ne napadajte). Ko ojačevalec potegne tok iz akumulatorja ga luči in vsa ostala elektronika v vozilu več ne dobijo dovol.

Razlogi: premajhna količina toka v akumulatorju ali alternator ne dohaja z polnjenjem

Rešitve: nov akumulator (kot je bilo zgoraj omenjeno) ali nov alternator (kot je bilo zgoraj omenjeno)

Nedohajanje alternatorja je lahko tudi posledica slabih spojev mase od alternatorja do akumulatorja. Alternator ima ohišje za maso, ki se naslanja ali je pritrjeno na motor, motor ima potegnjeno maso na karoserijo ali pa na akumulator. Preveri te spoje, očisti kontakte, potegni 50 kvadrat, da bo mir.

(govorim na podlagi mojega vozila, ni nujno da je tako v tvojem, ker nisi napisal za kak tip vozila gre)
 
Scorp84
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 788
Pridružen: Ne nov 26, 2006 1:25 am

Napisal/-a Scorp84 To jul 07, 2009 3:16 pm

sebaveh: mogoče res ni realni pokazatelj ampak kdo tukaj ima boljše aparate za merjenje. Je pa vsakem primeru boljše in je dober pokazatelj mase. Tudi če bi z tvojo metodo šel ugrajevat bi cel dan porabil za inštalacijo da bi pridobil tisto nekaj malenkost boljšo upornost. Zato pa ti slabši aparati pokažejo slabo maso in sam zaradi tega tudi ne rabim boljše kupovat.
 
Uporabniški avatar
Technologic
Uporabnik
 
Prispevkov: 1028
Pridružen: To apr 29, 2008 2:21 pm

Napisal/-a Technologic To jul 07, 2009 3:40 pm

No sedaj imam čisto nov akumolator 75A topla. Luči tripajo za odtenek manj, tako da to ni nek glavni krivec za tripanje luči, tudi presek kablov ne ker v drugem avtu tega ni. Imam občutek da ima avto kot celota slabo maso.

Pregledati maso akumulatorja in presek. Presek kabla od alternatorja do akumulatorja, ker ti so dimenzirani za osnovne porabnike v avtu.
Pregledati maso s katero je motor povezan s karoserijo.


Presek kabla od alternatorja do akumolatorja je taki ko kabel od tipkovnice, pravtako od akumolatorja do šasije (zdi se mi zelo tanek) zdaj če mi poveste kako naj ga zmerim ga lahko zmerim. Zanima me tud kak kabel naj novi kupim za povezat alternator in akomulator in kak naj povežem na novo šasijo in akumolator (navaden kabel za ojačevalec je ok?)

Ostale odgovore pa vprašanja bom imel ko bo lepo vreme, ker danes sem podiral notranjost armaturo pa je dež pa je nerodno.
 
Uporabniški avatar
ronnie
Novinec
 
Prispevkov: 260
Pridružen: Ne feb 11, 2007 1:18 pm

Napisal/-a ronnie To jul 07, 2009 6:18 pm

Technologic je napisal/-a:Presek kabla od alternatorja do akumolatorja je taki ko kabel od tipkovnice, pravtako od akumolatorja do šasije (zdi se mi zelo tanek)

.


če je debelina bakrenega dela kabla podobno debela kot praviš debelini kabla tipkovnice je odločno premalo
cca 10 mm debelino bakrenega dela rabiš
naj boljš da stopiš do avtoelektričarja in ti bo naredi kable in hkrati tudi dobro stisnil sponke
kšn dan ga tri dni serjemo , kšn dan pa cel teden
 
robert11
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 61
Pridružen: To mar 22, 2005 6:45 am

Napisal/-a robert11 To jul 07, 2009 7:15 pm

Ojačevalec priklopi direktno na aku preko 10mm kablov, zraven še daj eno žarnico, ter nabij muzko do fula, pa boš videl, če žarnica utripa.
Če utripa, je slab aku, če ne, pa slaba inštalacija v avtu.
 
Uporabniški avatar
Technologic
Uporabnik
 
Prispevkov: 1028
Pridružen: To apr 29, 2008 2:21 pm

Napisal/-a Technologic To jul 07, 2009 8:53 pm

ronnie bom sam menjal, grem jutri po kable.

Kako luč naj dam? Si spregledal zdaj imam nov 75A akumolator topla pa je zadeva mogoče malo bojša, oz. skoraj neopazno.

Včeraj sm ga tripal ponoči tak da ne vidiš na trenutke nič.
 
Uporabniški avatar
ven0m
Uporabnik
 
Prispevkov: 1324
Pridružen: Po jun 11, 2007 12:21 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a ven0m To jul 07, 2009 9:10 pm

Po vsej verjetnosti bo zadeva rešena z večjim kablom za povezava

karoserija - alternator - akumulaor

Idi na ziher in vzami 50 mm2 in ne pozabi kabeljskih čevljev. Če si iz mb ali okolice ti jih lahko par odstopim.
 
valvoline
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 616
Pridružen: Sr jul 23, 2008 7:36 am

Napisal/-a valvoline Sr jul 08, 2009 6:47 am

Najprej se loti mase. Al pa boš mogu alternator zamenjat za boljšega,ki zdrži več amperov.
 
robert11
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 61
Pridružen: To mar 22, 2005 6:45 am

Napisal/-a robert11 Sr jul 08, 2009 10:11 am

Jaz bi dal ob ojačevalcu še kondenzator, da se tokovni sunki ne bi prenašali na alternator.
 
Uporabniški avatar
ronnie
Novinec
 
Prispevkov: 260
Pridružen: Ne feb 11, 2007 1:18 pm

Napisal/-a ronnie Sr jul 08, 2009 10:33 am

robert11 je napisal/-a:Jaz bi dal ob ojačevalcu še kondenzator, da se tokovni sunki ne bi prenašali na alternator.


to pa itak kondezator kapacitete 1F
za 50 eur ti dobro gladi špice
kšn dan ga tri dni serjemo , kšn dan pa cel teden
 
Uporabniški avatar
jay
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3183
Pridružen: So feb 26, 2005 10:59 am
Kraj: Mb-Ruše

Napisal/-a jay Sr jul 08, 2009 10:53 am

kondenzator je šminka.
Dober aku, dobro poštimani kabli in ni nobenih problemov.
Slika
dB team united
16. dB awards 2009
Slika
irmscher vectra C GTS
 
Uporabniški avatar
Mgajvr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1359
Pridružen: Ne feb 18, 2007 7:12 pm
Kraj: okolica litije

Napisal/-a Mgajvr Če jul 09, 2009 9:16 pm

točno tako, to ti lahko potrdi večina avtoakustičarjev, ki se resno s tem ukvarja
xXx

Skoda driver

tolk časa sm jo porivou, da je mi je vžgala in ušla...
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 7 gostov