Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
scuba
Novinec
 
Prispevkov: 305
Pridružen: So feb 24, 2007 8:54 pm
Kraj: Turnišče

1.9 tdi vs 2.0 tdi

Napisal/-a scuba Po jul 30, 2007 2:25 pm

Zanima me kaka je razlika v motorju razen tega decilitra prostornine.Ali je še vedno PD sistem v 2.0 tdi-ju. Kakšen je polnilni tlak, nisem glih prepričan ampak se mi zdi da ima 2.0 tdi prečno postavljen motor. Zakaj zdaj drugače kot pri 1.9 tdi?
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Po jul 30, 2007 2:54 pm

kar jest vem je 2.0tdi 16v.ne me za besedo drzat.pa un k ma 170ps ma piezoelektricne sobe.motor je se zmeraj pd.pa mau vec olja pijejo teli 2.0tdi.
kar se postavitve tice pa nevem mislm da so v audiju vzdolz postavleni v vw-ju pa precno.al obratn
 
scuba
Novinec
 
Prispevkov: 305
Pridružen: So feb 24, 2007 8:54 pm
Kraj: Turnišče

Napisal/-a scuba Po jul 30, 2007 3:18 pm

govora je bilo da bi naj vzdolžno postavljen otor imel manjše težišče, ampak da po nekaj letih to ukinejo in postavijo prečno??? A je zdaj težišče manjše? Potem bi veljalo to da so blok motorja samo malo povrtali dodali 16 ventilsko tehniko in to je to! Kako pa je s polnilnom tlakom za 74, 96, itd kilowatov?
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3877
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Napisal/-a Blinder Po jul 30, 2007 5:25 pm

TUdi 1.9tdi 105 ima 16v.
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Napisal/-a Mate Po jul 30, 2007 6:01 pm

Postavitev motorja ni odvisna od tipa motorja ampak od avtomobila, v katerega se določen motor vgrajuje. Tako so 1.9 TDI večinoma vgrajeni prečno (Golf IV, ...) pa tudi vzdolžno (Passat (prejšnji model), ...).

Polnilni tlak pri 1.9 TDI motorju z 85 kW je 1,05 bara, pri čipanju pa se dvigne na 1,3 bara in zadostuje za 110 kW. Vrednosti tlaka pri ostalih močeh so podobne, odvisno od moči.

Bistvena razlika je v številu ventilov na valj, 2 pri 1.9 in 4 pri 2.0.

@Blinder:
Dvomim, da je 105KM 1.9 TDI 16V. Imaš kakšne zanesljive vire o tem? Kakor sem jaz preveril ima še vedno 8V, kar je tudi precej bolj smiselno.

2.0 TDI je še vedno PD sistem, je pa to zadnji PD sistem, ki ga je Vokswagen uporabil. Naslednja generacija naj bi bila CR. Pomembna je še razlika, da ima 170KM 2.0 TDI Piezzo injektorje, ki omogočajo natančnejše vbrizge goriva.
Slika
 
Uporabniški avatar
Tattoo-
Uporabnik
 
Prispevkov: 1318
Pridružen: Če dec 16, 2004 10:33 pm
Kraj: Circuit de la Sarthe

Napisal/-a Tattoo- Ne jul 26, 2009 9:07 am

hladni je napisal/-a:1,9 ima 16v le v sanjah.

Si pa potegnil temo iz naftalina :lol: :har :lol:
There are only three sports: bull fighting, car racing and mountain climbing. The rest are mere games! - Ernest Hemingway
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3877
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Napisal/-a Blinder Ne jul 26, 2009 10:20 am

hladni je napisal/-a:1,9 ima 16v le v sanjah.


Boš kar imel prav. http://www.seat.com/static/su/com/SEAT/site/2009/alteaXL/engines/1_9_TDI_105HP_77KW.html

Tle piše da je 8v.
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov