Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
mgomez
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 15
Pridružen: So jul 25, 2009 4:19 pm

Renalult CLIO ("CUKA")???

Napisal/-a mgomez So jul 25, 2009 4:28 pm

Imam cliota 1,2 16v l. 2002 pa imam naslednjo težavo: Ko vozim pri niskih obratih (cca. 1500 - 2000 ), predvsem, če prevozim kakšen ležeči policaj oz, pri speljevanju pri rdeči luči na semaforju, mi avto "CUKNE", ko pritisnem na plin da bi pospešil na višjo hitrost (višje obrate nad 2000). "Cukne" samo enkrat, mogoče ve kdo kaj bi lahko bilo? :x

Hvala za odgovor
 
Uporabniški avatar
SAVINJCAN
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3780
Pridružen: To avg 30, 2005 8:09 pm

Napisal/-a SAVINJCAN So jul 25, 2009 4:31 pm

mislim, da je to nekaj čisto normalnega, premalo navora v nizkih obratih glede na prostornino motorja, to men naredi tudi pri 1.6 16v cliotu.

no je pa res odvisno zdaj koliko ti "cukne" :P to je pa čisto relativen pojem
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody So jul 25, 2009 4:51 pm

mogoče nosilci motorja
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6591
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Fan So jul 25, 2009 5:18 pm

Pozdravljeni

V koliko imate možnost priklopa na tester, preverite elektroniko plina ( potenciometer gasa ) in kisikovo sondo ( lambdo ).

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
mgomez
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 15
Pridružen: So jul 25, 2009 4:19 pm

Napisal/-a mgomez So jul 25, 2009 7:17 pm

Fan je napisal/-a:Pozdravljeni

V koliko imate možnost priklopa na tester, preverite elektroniko plina ( potenciometer gasa ) in kisikovo sondo ( lambdo ).

Lep pozdrav


Kaj bi bilo možno mogoče filter goriva, da na začetki ne dobi dosti goriva, ali mogoče kaj z vbrizgom?
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom So jul 25, 2009 8:58 pm

Nič ni s filtrom goriva, ampak s povezavno cevjo na MAP senzor, cca 3mm notranji premer, menjaj za Gates ce za bencin od Potokarja.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko So jul 25, 2009 9:22 pm

joztom je napisal/-a:Nič ni s filtrom goriva, ampak s povezavno cevjo na MAP senzor, cca 3mm notranji premer, menjaj za Gates ce za bencin od Potokarja.


Ali bo tole....če pa ima ta motor EGR ventil potem pa vsi vemo koliko je ura.....na podobnem problemu sem jaz dotkoriral na stari 1.4 renojevi mašini....
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
mgomez
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 15
Pridružen: So jul 25, 2009 4:19 pm

Re: Renalult CLIO ("CUKA")???

Napisal/-a mgomez To jul 28, 2009 6:14 pm

mgomez je napisal/-a:Imam cliota 1,2 16v l. 2002 pa imam naslednjo težavo: Ko vozim pri niskih obratih (cca. 1500 - 2000 ), predvsem, če prevozim kakšen ležeči policaj oz, pri speljevanju pri rdeči luči na semaforju, mi avto "CUKNE", ko pritisnem na plin da bi pospešil na višjo hitrost (višje obrate nad 2000). "Cukne" samo enkrat, mogoče ve kdo kaj bi lahko bilo? :x

Hvala za odgovor


No včeraj sem bil na servisu (štajerski avtodom) in so "reinstalirali računalnik za vbrizg goriva" in zadeva se ni nič spremenila, isto kot prej :evil:
Še kakšen predlog, bi mogoče lahko bila umazana loputa zraka?
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 1 gost