Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Sin
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 64
Pridružen: So mar 15, 2008 2:22 pm

Utripajoči rdeči klicaj -passat 1.9TDI letnik 99

Napisal/-a Sin So jul 25, 2009 4:55 am

Danes zjutraj se mi je med vožnjo 3x zatulil zvočni signal ter začel utripat rdeči klicajček na armaturi.
Sicer potem lučka ugasne ampak po parih kilometrih se spet prižge.
V knjigi sem pogledal in piše, da če se to naredi, je nizek nivo zavorne tekočine, čeprav na stopalki za bremzo ni čutit nobene spremembe.
Ker naj bi se čez par ur odpravil na morje me zanima, kako najhitreje rešit ta problem?
In a bi mi znal kdo konkretno povedat, kaj je točno narobe?

lp

Sin
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5060
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Re: Utripajoči rdeči klicaj -passat 1.9TDI letnik 99

Napisal/-a sašo5 So jul 25, 2009 5:07 am

Sin je napisal/-a:
je nizek nivo zavorne tekočine, čeprav na stopalki za bremzo ni čutit nobene spremembe.


hvala bogu, da je ni.....si dvignil haubo in pogledal v posodico? Če je res mali nivo in je lučka zasvetila, ni dovolj, da doliješ, moraš še ugotovit, zakaj je zasvetila (ploščice čist na koncu, spušča eden od cilindrov, pokvarjen indikator na posodi ipd.....predvsem se osredotoči na to, da ni kje masno.....
 
Sin
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 64
Pridružen: So mar 15, 2008 2:22 pm

Napisal/-a Sin So jul 25, 2009 5:09 am

Hvala za hiter odgovor!
Aha, potem ne bo tako simple, kot sem upal, da bo.
Se pravi tudi če je zmanjka, to ni najbolj normalna stvar?
Kako pa ugotovim vse te stvari, a je mozno brez da grem k mehaniku ?
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5060
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 So jul 25, 2009 5:18 am

Sin je napisal/-a:Kako pa ugotovim vse te stvari, a je mozno brez da grem k mehaniku ?

...ha, se pravi ni ti nič jasno.....poišči kolega(ni hudič, da ga nimaš) ki vsaj nekaj ve, pa dvigalka bi tudi pomagala...

P.S osebno le mislim, da so prve ploščice "na najgi" (ker so predhodniki menjali z neoriginalom, le te verjetno nimajo indikatorja) če zamenjaš(obvezno mehanik) z novimi, bo potisnil tekočino nazaj v posodico in lučka bo ugasnila, ker bo tekočina zopet skoraj na max. (kot pravim le ena od možnosti; za poznavalca 15 minut dela)
 
Sin
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 64
Pridružen: So mar 15, 2008 2:22 pm

Napisal/-a Sin So jul 25, 2009 5:31 am

Zdej sem pogledal v posodico in je res na minimum.
Sicer mi lulčka ne gori konstatno, ampak me opozori, 3x utripne in ugasne.
Klical sem kolega, ki se spozna na to bolje kot jst in mi je povedal podobno kot ti.
Zde je pa tako., da rabim danes naredit pot okoli 300km in on mi pravi, da nalijem nekaj tekočine,ki jo kupim na petrolu in da ni problema,v pon pa da greva k enemu mojstru ki ima zavorne sisteme in bova pogledala, danes pač ne dela.
Kako se tebi zdi ta ideja?
 
valvoline
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 616
Pridružen: Sr jul 23, 2008 7:36 am

Napisal/-a valvoline So jul 25, 2009 8:30 am

Sin je napisal/-a:Zdej sem pogledal v posodico in je res na minimum.
Sicer mi lulčka ne gori konstatno, ampak me opozori, 3x utripne in ugasne.
Klical sem kolega, ki se spozna na to bolje kot jst in mi je povedal podobno kot ti.
Zde je pa tako., da rabim danes naredit pot okoli 300km in on mi pravi, da nalijem nekaj tekočine,ki jo kupim na petrolu in da ni problema,v pon pa da greva k enemu mojstru ki ima zavorne sisteme in bova pogledala, danes pač ne dela.
Kako se tebi zdi ta ideja?

Nafilaj do maksimuma,pelji se pa boš vidu če bo spet zmanjkalo zavorne tekočine. To ponavad pomeni da ti kakšn zavorni cilinderček pr kolesih spušča in ga je treba zamenjat.
 
CAPONE___
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 35
Pridružen: Ne jan 20, 2008 12:16 pm

...

Napisal/-a CAPONE___ Pe jul 31, 2009 8:40 am

letnik 1999 baje je imel to osnovno napako!!!

in ce imas potovalni racunalnik ti piše po nemško BRESMEN FEHLER((okvara na zavorah)...in BETRIEBS ANLEITUNG(gledati navodila)!!!
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Pe jul 31, 2009 8:48 am

Še ene 300 km z zgonjenimi ploščicami pa boš imel nove diske na avtu.
 
Uporabniški avatar
GiGi1985
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1556
Pridružen: Ne feb 27, 2005 9:54 pm
Kraj: EU

Napisal/-a GiGi1985 Pe jul 31, 2009 8:08 pm

doliješ, naredi teh 300 km po pameti (če jih že moraš) čimprej pa k mehaniku.
Moj nasvet, lp
 
Uporabniški avatar
graal
Novinec
 
Prispevkov: 396
Pridružen: Če nov 30, 2006 2:33 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a graal Pe jul 31, 2009 10:30 pm

Pozdravljen!


Kljub vsem razpadajočim škrjolam s katerimi sem se vozil (nekatere tudi z namenom razbit:D), so edina stvar, ki je brezhibno delala: Zavore.

Človek božji ne igraj se z zavorami vendar :D

porihtaj ob prvi priliki, če pa nimaš €€, za zavore porihtat pa prodaj avto. Pri passatu skoraj nemogoče, vendar vseeno. Večkrat se je že zgodilo, da je preveč izrabljene zavorne ploščice zmetalo iz čeljusti (če je prejšnjo menjavo delal kak šalabajzer, ki je "pozabil" pravilno namestiti/vstaviti zaščitne plehece, ki držijo ploščice v ravnam položaju), potem pa lahko samo upaš in moliš boga, da bo vse vredu, ko boš bremzal pri 90km/h pa ti bo "prijela" samo ena stran. Resda je to najbolj črn možen scenarij, vendar ljudje so umirali že zaradi manjših malenkosti, kot pa so bremze :)



lp, Aleš.
Slika
 
Uporabniški avatar
Mgajvr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1359
Pridružen: Ne feb 18, 2007 7:12 pm
Kraj: okolica litije

Napisal/-a Mgajvr So avg 01, 2009 7:33 am

a je mogoče omenil da ima zanič ploščice?
xXx

Skoda driver

tolk časa sm jo porivou, da je mi je vžgala in ušla...
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov