Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
alko23
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 17
Pridružen: Če avg 20, 2009 9:14 pm
Kraj: Maribor

nihanje obratov pri polo classic 1,4

Napisal/-a alko23 Če avg 20, 2009 9:44 pm

Lep pozdrav!
Zanima me,ce ve kdo kaj je narobe pri polotu classic 97l, 44Kw, 1,4 da mu nihajo obrati in da crkuje vcesih ko zaviram in dam iz prestave?sem mislil da je motorcek za prosti tek...pa grem do mehanika pa mi rece da ta avto sploh nima tega da ma vse elektronsko v neki skatlici..ta skatlica pa pride circa 500€...nato sem ga peljal k drugemu mehaniku ki mi je to tezavo le za nekaj casa resil...za 3 mesece...rekel pa mi je da je scistil fergazer in nastavil prosti tek da je delalo normalno...zdaj pa ko se je napaka spet pojavila pa res nevem kaj je vzrok...prosim za informacije....

Ze vnaprej se vam zahvaljujem
 
Jeaka
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 536
Pridružen: Sr maj 11, 2005 11:37 am
Kraj: lj

Napisal/-a Jeaka Če avg 20, 2009 10:09 pm

vzrok je zapacana loputa. Daj dol in temeljito očisti. in boš rešil problem.
[url=http://www.enigma-motorsport.si][img]http://www.enigma-motorsport.si/images/enigma_uvodna.jpg[/img][/url] http://www.enigma-motorsport.si
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 Pe avg 21, 2009 8:18 am

Pa kakšen frgazar, to te mehaniki nategujejo. Tale Polo ima MPI (večtočkovni vbrizg goriva in ECU).
Ponavadi je vzrok za nihanje v prostem teku ventil prostega teka ali lambda.
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
Uporabniški avatar
a4
Uporabnik
 
Prispevkov: 957
Pridružen: Po feb 16, 2009 8:39 pm

Napisal/-a a4 Pe avg 21, 2009 12:54 pm

lambda (če je poraba čudno visoka), sesut katalizator :lol:

zračni filter


al pa natoči 100oktanca OMW


lahko da tud svečke al pa kabli do svečk


pa ne pozabi napisat na koncu kako si rešil problem in kaj je res blo narobe
 
Uporabniški avatar
alko23
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 17
Pridružen: Če avg 20, 2009 9:14 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a alko23 Pe avg 21, 2009 4:45 pm

lep pozdrav...zdaj sem koncal z delom na avtu...sel sem scistit fergazer ker je res bil zamascen nakar vidim da je regulatorska gumica za nastavljanje prostega teka vtrgana,in seveda je zato pol zezalo...sedaj sem jo za silo napel in fiksiral,jutri pa it po novo.....drugace pa sem servis naredil pred mesecem dni svecke,olje+filter,zracni filter...tak servis delam na vsakih 10.000-15.000...ker se mi gre da je poraba cim nizja...zraven se dodajam te dodatke za zmanjsanje porabe,pa vecina tankam 100 omw....poraba pa je nekje 8-9 vecina mestna voznja...se enkrat hvala lepa vsem za nasvete. lp
 
dejan19
Novinec
 
Prispevkov: 441
Pridružen: Sr jun 17, 2009 6:03 pm

Napisal/-a dejan19 Pe avg 21, 2009 6:24 pm

In kaksni so tej dodatki?
Kako se to kaj obnese?
lp
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 Pe avg 21, 2009 9:32 pm

Ti dodatki in 100-oktanc ti čisto NIČ ne pripomorejo pri porabi. Pa še enkrat - Polo Classic '97 nima frgazarja, edino če si ga šel sam vgradit...
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
Uporabniški avatar
alko23
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 17
Pridružen: Če avg 20, 2009 9:14 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a alko23 Pe avg 21, 2009 11:11 pm

ja zdaj mi avto dela v redu...obrati ne nihajo in ne crkuje vec...za dodatke pa nevem ce kaj pomagajo,pac jih dodam...mislim da slabse ne mora bit,te je ze lahko samo boljse...dodatek pa se dobi na petrolu pac za ciscenje sob pa nevem kaj se vse,pa manjso porabo..itd...aja...pa res je 96l,se opravicujem,prva registracija je bila 97 leta.zato me je zavedlo.. lp
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 6 gostov