Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Ne maj 24, 2009 10:26 pm

No čeprav obnašanje motorja je popolnoma normalno....ampak nastal je novi problem. Po odklopu EGR ventila se je poraba zvišala za skoraj liter.....
Je možno da sedaj lambda dobiva podatke da ima izpuh preveč kisika (prerevna zmes) in rač. dozira več goriva?
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Ne jun 07, 2009 10:01 pm

Še enkrat isto vprašanje....
ETo blindiran ventil že več kot en mesec......motor prede super. Brez cukanja in zelo lepim prostim tekom (prej se je nekaj hotel zaganjat) , ampak poraba je za skoraj liter višja
Je možno da sedaj lambda zaznava previsoko vsebnost kisika in s tem pač rač. vbrizga večjo količino goriva, da izniči preveč kisika ? ( avto ima tudi opazno večjo moč). KEr po logiki štima, če je prej motor že v štartu vsesal "umazan" zrak z manj kisika, je bilo tudi v izpustu manj kisika in tako je lambda zaznala manj kisika, posledično je rač. vbrizgaval tudi manj goriva.....
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6590
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Fan Ne jun 07, 2009 11:46 pm

Pozdravljeni

Ventil za reciklažo ispušnih plinov oziroma njihovo ponovno uporabo v delovnem taktu motorja sicer ne vpliva na regulacijo količine goriva in kot predvžiga motorja, ima pa zelo velik vpliv na regulacijo vrtljajev prostega teka in s tem posredno na delovanje vseh ostalih senzorjev. Če ne tesni dobro, potem so izmerjeni tlaki na sesalnem kolektorju vedno višji - povečanje količine goriva.

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Po jun 08, 2009 2:41 pm

Fan je napisal/-a:Pozdravljeni

Ventil za reciklažo ispušnih plinov oziroma njihovo ponovno uporabo v delovnem taktu motorja sicer ne vpliva na regulacijo količine goriva in kot predvžiga motorja, ima pa zelo velik vpliv na regulacijo vrtljajev prostega teka in s tem posredno na delovanje vseh ostalih senzorjev. Če ne tesni dobro, potem so izmerjeni tlaki na sesalnem kolektorju vedno višji - povečanje količine goriva.

Lep pozdrav


Tole mi je povsem jasno. In tudi prej, dokler je bil ventil v delovanju je motor bil kr precej nemiren v prostem teku in pa seveda pojavljalo se je pač določeno cukanje med vožjo v nizkih obratih. Sedaj ko je blindiran pa tega več ni, avtek gre bolje in motor je dosti bolj odziven. Kar so vsi znaki , da je ventil puščal.Se je pa poraba povišala in občutek imam , da pač zdaj pod prostim tekom (oz. vse do zaprtje ventila) rač. vbrizguje več goriva, da nadomesti osljabljeno zmes, katero so prej slabeli reciklirani izpušni plini.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko So avg 22, 2009 9:25 am

Evo opet renoja....Mislim da bom jaz z bencinarji počasi zaključil....
Sedaj ima probleme pri mrzlem motorju. In sicer mrzel motor lepo vžge in zelo lepo leti pod prostim tekom, problem se pojavi pri obremenitvi. In sicer ko speljem in ker je mrzel ga pač ne stisnem do konca. Ob malem dodanem plinu pa avto cuka oz. se prav matra (ne da bi cukal ampak nima pravega odziva na pedal plina) , če ga zahodm do konca pa rabi kako sekundo-dve in potem motor dobesedno ponori (mokra cesta+155 gume+ še slučajno speljevanje v križišču.....kopanje v prazno) .....ampak to nardi samo prvič....po vožnji po parih km se to vse lepo umiri takrat pa se spomni nekaj drugega. Ko se pa ogreje pa se dogaja to da če mu gas zahodiš ga hoče zamorit....čim malo popusiš stopalko za plin ( recimo za kak cm) ima avto dosti več moči. Najbolj se občuti to pri vožnji v rahel klanec s peto pri okoli 90 km/h. Takrat mu daš poln plin (recimo hočeš pospešit) , motor nekaj jamra, potem pa malo popustiš stopalko in motor občutno bolje potegne....
Pojavla pa se tudi globok zvok v določeih obratih , ko je motor obremenjen.....izpuh je celi in ne pušča nikjer.....bi lahko to pomenlo razpad satovja v katalizatorju ?
Poraba normalna....servis narjen par tisoč km nazaj....prebija okrog elektrike nič...nardil enostaven tes in sem motor med delovanjem polil z vodo....motor niti vedel ni da sem ga zalil....seveda mrzlega.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 10 gostov