Fan je napisal/-a:Pozdravljeni
Ventil za reciklažo ispušnih plinov oziroma njihovo ponovno uporabo v delovnem taktu motorja sicer ne vpliva na regulacijo količine goriva in kot predvžiga motorja, ima pa zelo velik vpliv na regulacijo vrtljajev prostega teka in s tem posredno na delovanje vseh ostalih senzorjev. Če ne tesni dobro, potem so izmerjeni tlaki na sesalnem kolektorju vedno višji - povečanje količine goriva.
Lep pozdrav
Tole mi je povsem jasno. In tudi prej, dokler je bil ventil v delovanju je motor bil kr precej nemiren v prostem teku in pa seveda pojavljalo se je pač določeno cukanje med vožjo v nizkih obratih. Sedaj ko je blindiran pa tega več ni, avtek gre bolje in motor je dosti bolj odziven. Kar so vsi znaki , da je ventil puščal.Se je pa poraba povišala in občutek imam , da pač zdaj pod prostim tekom (oz. vse do zaprtje ventila) rač. vbrizguje več goriva, da nadomesti osljabljeno zmes, katero so prej slabeli reciklirani izpušni plini.