Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
gashper
Novinec
 
Prispevkov: 381
Pridružen: Ne dec 03, 2006 2:23 pm
Kraj: Gorenjska

Duh po zažganem olju

Napisal/-a gashper Ne sep 06, 2009 10:21 am

No, da opišem spet novi problem. Včeraj se peljem proti Ljubljani, pa kar naenkrat na križišči, kjer sem stal, vidim, da se kadi iz pod haube. Takoj zapeljem na stran ceste, ko je bilo možno in ugasnem avto. Odprem haubo in vidim, da se je kadilo tam kjer se lahko preveri količino olja in pa smrdelo je po zažganem olju. Olja je bilo ravno prav, temperatura olja na armaturni plošči je bila normalno, avto pa tudi segret na delovno temperaturo. Naj še omenim, da dim je bil majhen, toliko da sem moral močno pogledati, da se res kadi.


Kaj bi lahko bilo narobe?

Najlepša hvala za odgovore.
[url=http://www.poraba.com/car_details.php?carid=27793] [img]http://www.poraba.com/povprecna/27793_2.png[/img][/url]
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Ne sep 06, 2009 10:39 am

Pokrov ventilov, nekje kaplja na kolektor, drugače pri šipki seveda ni temperature, ki bi olje skurila. Ali je to Airbus ali Boenig?
 
Uporabniški avatar
gashper
Novinec
 
Prispevkov: 381
Pridružen: Ne dec 03, 2006 2:23 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a gashper Ne sep 06, 2009 11:22 am

Ne razumem kaj si hotel povedati.
[url=http://www.poraba.com/car_details.php?carid=27793] [img]http://www.poraba.com/povprecna/27793_2.png[/img][/url]
 
Uporabniški avatar
tomaz07
Novinec
 
Prispevkov: 301
Pridružen: So nov 15, 2008 9:30 pm

Napisal/-a tomaz07 Ne sep 06, 2009 11:37 am

Ja če nisi povedal keri avto je. :)
Renault Megane Coupe 1.6e.
 
Uporabniški avatar
gashper
Novinec
 
Prispevkov: 381
Pridružen: Ne dec 03, 2006 2:23 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a gashper Ne sep 06, 2009 11:40 am

Se mi je zdelo, da sem nekaj pozabil :) Citroen Saxo 1.6 16V
[url=http://www.poraba.com/car_details.php?carid=27793] [img]http://www.poraba.com/povprecna/27793_2.png[/img][/url]
 
Uporabniški avatar
mirkec
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 97
Pridružen: Sr jun 11, 2008 9:29 pm

Napisal/-a mirkec Ne sep 06, 2009 12:13 pm

Imel enak problem,sicer na Accentu. Vzrok pa je bia sneta cevkav kateri je šipka za nivo olja. Se je kadilo in smrdelo po olju, ker so direk iz karterja prihajali oljni hlapi in dim.
Delovanje motorja pa je bllo normalo.
Mal poglej okrog motoja, boš ziher našel vzrok.
LP
 
Uporabniški avatar
lumpii
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 528
Pridružen: Ne mar 04, 2007 9:21 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a lumpii Ne sep 06, 2009 2:43 pm

Še preden karkoli počenjaš po motorju poglej odušek olja ( iberlauf po domače ) ponavadi se le ta sname pod filtrom zraka, na airboxu se spodaj lepo vidi če je cev sneta in če je zato smri v kabini po prežganem olju. Vsaj pri meni je bilo tako na 1.6 motorju ( reno ).
E60 525dA M-Optic, 2005
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov