lancia hf je napisal/-a:OK. zdaj smo že na testerjih, ki pokažejo razlike, ki se jih skoraj da ne občuti.
busterslo pa sprašuje glede na občutne razlikeKo verjetno niso 0.1 bara. ali 5% drugačne
Jerch_ je napisal/-a:kako pa veš da puncin ni čipan? ob prodaji to nekateri raje zamolčijo, da se morebitni kupci nebi ustrašili.. nasplošno bolj vleče ali je razlika tudi kdaj vleče?
busterslo je napisal/-a:Jerch_ je napisal/-a:kako pa veš da puncin ni čipan? ob prodaji to nekateri raje zamolčijo, da se morebitni kupci nebi ustrašili.. nasplošno bolj vleče ali je razlika tudi kdaj vleče?
ne razlike ni v moči motorja(premagovanje klancov,..), razlika je samo v pospeških/živahnosti... npr. sem za test probal en večji klanec.. z obema sem prišel z enaki prestavi prb. enaka hitrost, vendar pospešek avtomobila/živhatnost je pri classico očitno večja.
lumpii je napisal/-a:busterslo je napisal/-a:Jerch_ je napisal/-a:kako pa veš da puncin ni čipan? ob prodaji to nekateri raje zamolčijo, da se morebitni kupci nebi ustrašili.. nasplošno bolj vleče ali je razlika tudi kdaj vleče?
ne razlike ni v moči motorja(premagovanje klancov,..), razlika je samo v pospeških/živahnosti... npr. sem za test probal en večji klanec.. z obema sem prišel z enaki prestavi prb. enaka hitrost, vendar pospešek avtomobila/živhatnost je pri classico očitno večja.
Classic je lepo spihan, se pravi šobe lepo delujejo, EGR je lepo skurjen nič zapacan, turbina verjetno lepo suha, kolektorji nič zapacani itd....Zato je bolj živahen.
Dizel, ki pa je v mestu pa je ponavadi ves zapacan, sajast, zamorjen itd....to bi bla po domače povedana razlika.
busterslo je napisal/-a:lumpii je napisal/-a:busterslo je napisal/-a:Jerch_ je napisal/-a:kako pa veš da puncin ni čipan? ob prodaji to nekateri raje zamolčijo, da se morebitni kupci nebi ustrašili.. nasplošno bolj vleče ali je razlika tudi kdaj vleče?
ne razlike ni v moči motorja(premagovanje klancov,..), razlika je samo v pospeških/živahnosti... npr. sem za test probal en večji klanec.. z obema sem prišel z enaki prestavi prb. enaka hitrost, vendar pospešek avtomobila/živhatnost je pri classico očitno večja.
Classic je lepo spihan, se pravi šobe lepo delujejo, EGR je lepo skurjen nič zapacan, turbina verjetno lepo suha, kolektorji nič zapacani itd....Zato je bolj živahen.
Dizel, ki pa je v mestu pa je ponavadi ves zapacan, sajast, zamorjen itd....to bi bla po domače povedana razlika.
pa misliš da je lahko pri vseh teh naštetih stvareh razlika takšna, (20-30%) ?
busterslo je napisal/-a:lancia hf je napisal/-a:OK. zdaj smo že na testerjih, ki pokažejo razlike, ki se jih skoraj da ne občuti.
busterslo pa sprašuje glede na občutne razlikeKo verjetno niso 0.1 bara. ali 5% drugačne
res je, da to ni tako male razlike... pač pozna se ko v 3 pohodiš gas, je pri njenem za okoli 20-30% večja moč, oz. večji/močnejši pospešek. Pri classico prav za teh 20-30% hireje nabiješ obrate.