Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
pilon
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 80
Pridružen: Pe jun 05, 2009 11:56 am

Clio dCI se noče zagnat ?

Napisal/-a pilon To sep 29, 2009 12:19 am

Gre za CLiota 2002 letnik 1,5 dCi in Imam sledeč problem.

Pred dvema mesecema sem opisan pojav prvič opazil.
Vsedel sem se v avto in ga mrzlega povsem normalno zagnal. Peljal sem se normalno 100km in avto vgasnil. Po cirka 15 min sem ga ponovno hotel zagnat ampak brez uspeha. Ko sem dal kontak in počakal na izklop lučke predgretja ter hotel zagnat motor sploh ni pognalo štarterja....ne da je avto verglal.....niti obrne ne štarterja. Zaman sem ga poskušal zaganjat 15-20 min. Pri tem sem ugotovil, da če sem ključ v hipu obrnil do konca je sicer pognalo štarter in je motor cirka 3X zaverglal nato pa mu po 2 sekundah kot da mu vzame elektriko in niti vergla več ne, ker se niti štarter ne obrača.
Nakar sem že tik pred obupom in še zadnjič poizkusim, pa se avto povsem normalno zažene.
Seveda sem ga v tistem hipu takoj peljal na Renojev servis amapak ker računalnik ni pokazal napake, mi tam niso znali nič pomagat.

Pred kratkim pa me je ponovno začel zafrkavat. Zdaj sem pa uspel ugotovit kdaj me prične jezit in kaj moram storit, da to izgine. Omenjen problem se pojavi samo, kadar je avto v fazi ohlajanja po dolgi vožnji, kjer se dobro ogreje, pa tudi to samo občasno. Torej....peljem se 80km, avto vgasnem in ga po 10 min želim ponovno zagnat. Na armaturni plošči sveti vse normalno, nobena lučka ala za blokado motorja se ne prižge, samo ko obrneš ključ v položaj za zagon štarterja je kot da le ta sploh ne bi dobil elektrike. Omenjena težava pa izgine, če postavim kjuč v položaj za predgretje svečk in ga tako pustim cirka minuto (lučka za gretje svečk normalno vgasne že po 2 sekundah, potem pa je potrebno še kr naprej pustit v omenjenem položaju). Nato vzamem kontak in ponovim normalen postopek zagona, pa se avto čist normalno zažene.

Kaj bi lahko tu bilo. Kot sem že rekel, nazadnje računalnik ni pokazal kaj drugega kot pa "baje" napako na gorivu, kar pa osebno ne verjamem in je to verjetno bil zasilni izgovor mehanika.
Glede na to, da se to dogaja samo pri res toplem motorju, sumim, da nekje nekaj prične prebijat....mogoče samo štarter.

Vsem, ki bi mi tukaj znali pomagat se že vnaprej zahvaljujem.
 
Uporabniški avatar
Matjazy
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: To maj 11, 2004 8:24 pm

Napisal/-a Matjazy To sep 29, 2009 7:00 am

Mogoče je ključavnica zanič. Tut pri punci je vse zagorelo, samo motor ni obrnil. So menjal ključavnico, pa je sedaj ok (seveda po tem, ko jo je dobro leto star klijo pustil 2x na cesti ) :?
 
warmaster
Novinec
 
Prispevkov: 255
Pridružen: Sr dec 13, 2006 6:33 pm

ss

Napisal/-a warmaster To sep 29, 2009 7:10 am

Živjo.

Kolega je imel podoben problem, na enakem cliu kot ga imaš ti. Napaka je bila na unih relejih pri motorju, v katere je prišla voda in niso pravilno preklapljali. Tam pri motorju na destni strani zraven akomulatorja. Zej nevem a je pri tebi to kriv... pač preveri
Slika
 
pilon
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 80
Pridružen: Pe jun 05, 2009 11:56 am

Napisal/-a pilon To sep 29, 2009 7:57 pm

Aha.....grem jutri malo šarit po relejih, pa da vidimo če najdem krivca.

Hvala
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov