Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Andraz3d
Novinec
 
Prispevkov: 280
Pridružen: Če sep 06, 2007 8:40 am

škoda fabia 2001 1.4 16v problemi

Napisal/-a Andraz3d Po okt 05, 2009 8:47 am

Pozdrav

mam par problemov na škodi Fabii 1.4 16v, 2001, 150k km, pa bi prosil za nasvet:

1. vsake toliko mi v leru oz s pritisnjeno sklopko nihajo obrati, zelo opazno, da skoraj crkne oz. ga kar malo zatrese, ker pade tako nizko. Se sicer instant pobere, a vseeno. To se dogaja tako na bencinu kot na LPG. Svecke mogoce?

2. Avto mi par 1000 km precej ropota s sprednjega dela, se mi zdi da še bolj, če se vozi naravnost. V ovinku ropota malce majn. Razmisljam, da so lahko kaksni lezaji? Kaj pa vztrajnik? Sicer ne ropota grozno, ampak vseeno zelo opazno napram prej. Kakšna ideja? Problem je prisoten skozi.

lp in hvala
 
Uporabniški avatar
chan
Moderator | Naj pisec
 
Prispevkov: 1613
Pridružen: Pe sep 05, 2008 10:15 am

Napisal/-a chan Po okt 05, 2009 9:54 am

Glede ropota gre za znano napako pri prvih Fabiah - končnik stabilizatorja.
 
Uporabniški avatar
ban
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3608
Pridružen: Po nov 15, 2004 10:37 am

Napisal/-a ban Po okt 05, 2009 9:57 am

CHAN je napisal/-a:Glede ropota gre za znano napako pri prvih Fabiah - končnik stabilizatorja.

Verjetno je res to. Klasična napaka, če si šele pr 150 kkm to opazu potem ni panike, jst sem to prvič menu že pr 30 kkm. :roll:
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5060
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Re: škoda fabia 2001 1.4 16v problemi

Napisal/-a sašo5 Po okt 05, 2009 10:14 am

Andraz3d je napisal/-a:1. vsake toliko mi v leru oz s pritisnjeno sklopko nihajo obrati, zelo opazno, da skoraj crkne oz. ga kar malo zatrese, ker pade tako nizko. Se sicer instant pobere, a vseeno. To se dogaja tako na bencinu kot na LPG. Svecke mogoce?


loputa "ainšprica" (injektorja) (že pisano ničkolikokrat o tem) - spucat v zato namenjeni tekočini.....
P.S Pri Škodi je treba še z testerjem kalibrirati loputo, ne samo očistiti. Loputa je pomembna zato, ker opravlja funkcijo uravnavanja prostega teka, ker nima dodatno ventila ali motorčka za uravnavanje.....

P.S1. če so svečke hin, je povečana poraba in avto začne cukat, ko je enkrat obratomer blizu rdečega polja....
 
Andraz3d
Novinec
 
Prispevkov: 280
Pridružen: Če sep 06, 2007 8:40 am

Napisal/-a Andraz3d Po okt 05, 2009 10:20 am

fantje, super, hvala..

glede lopute, enkrat sem ze pucal, brez kaksne poznejse kalibracije, je blo boljs, a ne bistveno. Najbrz bo res treba skalibrirat, kar pa najbrz za sabo potegne uradni servis.
 
Uporabniški avatar
Jerch_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1464
Pridružen: So jan 26, 2008 5:23 pm
Kraj: še neustaljen :D

Napisal/-a Jerch_ Po okt 05, 2009 12:59 pm

ne potegne uradnega servisa..
iz kje točno si? v mengšu poznam enega, ki popravlja napake, katere še uradni servis ne zna (odpiranje šip brez razloga itd..)
 
Andraz3d
Novinec
 
Prispevkov: 280
Pridružen: Če sep 06, 2007 8:40 am

Napisal/-a Andraz3d Po okt 05, 2009 2:10 pm

tocno iz kranja, naceloma vozim na servis avtomobile na servise med lj in kr :=)... tko da ce mate predloge, kar!
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6590
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Fan Po okt 05, 2009 10:36 pm

Pozdravljeni

Samo nastavitev lopute s testerjem ali VAG-COMom vam lahko uredi vsak mehanik ali popoldanec. Dela je za cca 5 minut.

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov