Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
TDIBORIS
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 49
Pridružen: Če sep 03, 2009 9:26 pm

Napisal/-a TDIBORIS Po sep 28, 2009 8:58 pm

na testerju sem bil pa ni nič pokazalo

men je pri motorju važno, da ne diha, če veša kaj je to.
da olja popije manj kot ozdravljen alkoholik
pa da nevlagam, kar ni potrebno.
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Po sep 28, 2009 9:22 pm

TDIBORIS je napisal/-a:na testerju sem bil pa ni nič pokazalo

men je pri motorju važno, da ne diha, če veša kaj je to.
da olja popije manj kot ozdravljen alkoholik
pa da nevlagam, kar ni potrebno.

to da ti nic olja ne pije je slabo...
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9987
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Po sep 28, 2009 10:00 pm

TDIBORIS je napisal/-a:na testerju sem bil pa ni nič pokazalo



adis je napisal/-a: ... pa še predtem bo zamenjal 100 senzorjev in si bo naredil strošek preden bo dejansko ugotovil, kaj je narobe z avtom, ker mu nobena diagnostika ne bo pokazala, da je n75 ventil fuč


:?: :?: :roll:

Kaj ko ne bi na lastni koži ponavljal napak, ki so jih drugi že drago plačali?

Adis - čas je za naslednjo prerokbo :P :lol:
Zadnjič spremenil esem, dne Po sep 28, 2009 10:04 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis Po sep 28, 2009 10:03 pm

esem je napisal/-a:
TDIBORIS je napisal/-a:na testerju sem bil pa ni nič pokazalo



adis je napisal/-a: ... pa še predtem bo zamenjal 100 senzorjev in si bo naredil strošek preden bo dejansko ugotovil, kaj je narobe z avtom, ker mu nobena diagnostika ne bo pokazala, da je n75 ventil fuč


:?: :?: :roll:


res, bi rad videl tester, ki bo pokazal, da je točno n75 ventil "fuč" ker ko sem jaz imel ta problem so bili vsi tiho in niti en test ni kazal na n75 ventil - da je fuč ;)
 
TDIBORIS
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 49
Pridružen: Če sep 03, 2009 9:26 pm

Napisal/-a TDIBORIS Po sep 28, 2009 10:15 pm

grem jutri mal ma odpad povprašat za ta ventil, pa da vidim koko bo
pa upam da bo res ta ventil rešil moj problem
 
Uporabniški avatar
Jerch_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1464
Pridružen: So jan 26, 2008 5:23 pm
Kraj: še neustaljen :D

Napisal/-a Jerch_ Po sep 28, 2009 11:28 pm

ja sej vem, da tester ne pokaže.. samo sumim, da ima še kakšno napako, ker ima simptome drugačne kot sem jih imel. potem res noben neve kok ta senzor stane?
prav drago ni verjetno. vam ju3 povem, ko grem po avto.
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis Po sep 28, 2009 11:38 pm

Jerch_ je napisal/-a:ja sej vem, da tester ne pokaže.. samo sumim, da ima še kakšno napako, ker ima simptome drugačne kot sem jih imel. potem res noben neve kok ta senzor stane?
prav drago ni verjetno. vam ju3 povem, ko grem po avto.


pri meni je bilo tako, lmm stane cca. 80€, n75 ventil pa nekje 150-170€, ne vzemi me za točno ampak je cena tu tu
 
Uporabniški avatar
Jerch_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1464
Pridružen: So jan 26, 2008 5:23 pm
Kraj: še neustaljen :D

Napisal/-a Jerch_ To sep 29, 2009 6:30 pm

evo avto mi dela kot treba spet...
upam , da bom komu pomagal!
pač zlepa ni šlo in ker n75 oz. kataloška številka: 1J0906283A, ki stane na porsche ljubljana s popustom 30eu, ni bil vzrok mojih težav se je moj sosed legenda spomnil in si sposodil vse je**ne senzorje delujoče iz rabljenega avta in po 2eh urah sva ugotovila da je bil problem N65.

simptome sem opisal že zgoraj. tester pa tudi ni zaznal te napake direktno ampak samo "previsok tlak polnjenja turbine".

TDIBORIS če te zanima N75 ti ga lahko pošljem :lol:
 
Uporabniški avatar
Jerch_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1464
Pridružen: So jan 26, 2008 5:23 pm
Kraj: še neustaljen :D

Napisal/-a Jerch_ To okt 06, 2009 3:16 pm

eno ga spet jst utrujam...
avto je delal dobro, zdej pa spet štrajka. simptomi so podobni, s tem da se turbina odpira tam nekje od 3000 obratov naprej. postopoma se je stanje poslabšalao. za avtom ni sivega ali modrega dima.
ju3 se bom poskušal zmenit z enim majstrom v mengšu oz. tam nekje.. sosedu se sploh ne sanja kaj je. tester spet kaže previsok tlak polnjenja zraka turbine.
pojavil pa se je še dodaten faktor. ko je avto hladen vedno vžge iz 1. ko pa je vroč iz prve ne glede na verglanje ne vže, ko pa dam ključ ven in ponovim vajo mi iz 2. vžge takoj!
naj dodam, da ko se je menjal n65 je sosed imel dostop do turbine. pravi da lufta ni, mastna ni, tako da naj bi bilo mehansko vse ok. tako tud cevi so vse cele.

v vsej agoniji pa lahko napišem le, da me moj starček po 7ih letih in skoraj 200.000 prvič tako heca in mu delno oprostim, ker je še vozen. aja.. na armaturi ne gori nobena lučka. če se slučajno komu kaj sanja...?
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6590
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Fan To okt 06, 2009 9:17 pm

Pozdravljeni

Vozilo priklopite na tester, ter preverite delovanje EDCja - po potrebi ga preprogramirajte. Takšne in podobne težave uspešno rešuje že par let RSR.

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
Uporabniški avatar
Jerch_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1464
Pridružen: So jan 26, 2008 5:23 pm
Kraj: še neustaljen :D

Napisal/-a Jerch_ To okt 06, 2009 11:05 pm

hvala fan. bom poskušal v tej smeri kaj narediti.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: esem, jacobs in 7 gostov