Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
Vz_ace
Novinec
 
Prispevkov: 351
Pridružen: Pe nov 16, 2007 8:02 pm

Napisal/-a Vz_ace Pe avg 28, 2009 10:46 am

najprej preveri, če so kabli po pravilnem vrstnem redu nameščeni.

lp
**classic power-original power!**
 
ello
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: Če okt 01, 2009 3:36 pm

Napisal/-a ello Če okt 01, 2009 4:37 pm

Da ne odpiram nove teme bi kar tu vprašala. Teta ima petko l95 1.4 in čez poletje dela odlično :D
Problem je v tem, da avto nenormalno cuka. Zjutraj, ko jo vžgeš in se pelješ takoj cuka, ko daš na gas, včasih tudi, če pelješ s konstantno hitrostjo po ravnini začne cukati. To dela zjutraj tudi na razdalji 20km potem se umiri ni pa vedno tako, da je kasneje, ko se segreje boljše. Včasih je bilo tako, da se pripelje na semafor, ustavi in avto lepo ugasne, tudi v kolonah dela to. Avto takoj užge nazaj brez problema ampak ob naslednjem postanku spet ugasne. To dela zdaj v tem času, celo zimo in pomlad, ko je malo hladneje in vlažno, poleti se mi zdi, da tega ni bilo skoraj nikoli.
Rada bi našla rešitev, ker ima rada ta avto, z njim se vozi v službo po 2km v eno smer in res ne potrebuje kaj drugega, brezveze menjati, če se da to popraviti. Že lani je bila pri lokalnemu mehaniku in je par dni imel tam avto ampak ni odkril napake računal pa vedno sama pa pojma nimam o teh avtih. :D Vsako mnenje prav pride.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Če okt 01, 2009 9:14 pm

S kod si? če si kje iz mb ali okolice lahko pogledamo....
Sicer pa je to sum na kablih in razdelilni kapi....lahko je map senzor....možnih je več stvari. Vsekakor je treba preverit. Za vgašanje je lahko kriv tud motorček prostega teka. Čeprav se avto naj ne bi vžigal z gasom ga probaj enkrat vžgat z gasom ko ne bo hotel. Če bo vžgal potem je sum na motorčku. Lahko tui EGR ventil kaj serje...vsaj tako je bilo pri mojem.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
Misak
Uporabnik
 
Prispevkov: 809
Pridružen: To mar 09, 2004 9:13 pm
Kraj: Grosuplje

Napisal/-a Misak Če okt 01, 2009 11:50 pm

Hm, a ni bil morda v R5, l.94 pa dalje že 1.4 Energy mlinček. Ker ta ima jermen, platine in vse mogoče druge stvari, ki ste jih že našteli in lahko pocrkajo...?
Da bi zmanjšali število prometnih nesreč na naših cestah,
bi morali moškim prepovedati točiti alkohol.
In ženskam bencin!
 
ello
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: Če okt 01, 2009 3:36 pm

Napisal/-a ello Pe okt 02, 2009 7:46 am

lisko je napisal/-a:S kod si? če si kje iz mb ali okolice lahko pogledamo....
Sicer pa je to sum na kablih in razdelilni kapi....lahko je map senzor....možnih je več stvari. Vsekakor je treba preverit. Za vgašanje je lahko kriv tud motorček prostega teka. Čeprav se avto naj ne bi vžigal z gasom ga probaj enkrat vžgat z gasom ko ne bo hotel. Če bo vžgal potem je sum na motorčku. Lahko tui EGR ventil kaj serje...vsaj tako je bilo pri mojem.


Iz Lj. Avto vžge vedno takoj, z vžigom ni problemov.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko So okt 03, 2009 9:19 pm

Misak je napisal/-a:Hm, a ni bil morda v R5, l.94 pa dalje že 1.4 Energy mlinček. Ker ta ima jermen, platine in vse mogoče druge stvari, ki ste jih že našteli in lahko pocrkajo...?


Nop, motiš se :) Petke so imele do zadnje c3j motor:) 1.4 59 konjev monopoint injektion with EGR ventil :) In ta nima ne jermena (ketna) in ne platin (elektronski vžig s senzorjem na vstrajniku....verjetno celo enak kot pri cliotu).

Mogoče bi se moralo preverit ravno to.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6590
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Fan Ne okt 04, 2009 7:56 am

Pozdravljeni

x2

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
Uporabniški avatar
Romzis
Novinec
 
Prispevkov: 206
Pridružen: Sr maj 06, 2009 8:35 am
Kraj: okolica LJ

Napisal/-a Romzis Po okt 12, 2009 6:44 am

Nabolj pogosta okvara na teh petkah (Five), je preplozana dihtunga med sesalnim in izpušnim delom kolektorja (poveča se poraba, nemiren tek in visok štandgas) - v tem primeru najverjetnej odpade in preperela cevka od MAP senzorja - bi bilo možno v tem primeru.
-----------------------
Romzis
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 5 gostov