Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
Nejko87
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1848
Pridružen: Ne maj 02, 2004 9:42 pm
Kraj: Loka

laguna 1.9 dci 2003

Napisal/-a Nejko87 To okt 20, 2009 7:46 pm

laguna 1.9 dci 2003
Zanima me če je vztrajnik navaden...
Hvala
s zastopm d štorkla prnese otroka... sam d pajk odnese avto... tega pa nam nkol zastopu....
 
Uporabniški avatar
lumpii
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 528
Pridružen: Ne mar 04, 2007 9:21 pm
Kraj: Ljubljana

Re: laguna 1.9 dci 2003

Napisal/-a lumpii To okt 20, 2009 9:04 pm

Nejko87 je napisal/-a:laguna 1.9 dci 2003
Zanima me če je vztrajnik navaden...
Hvala


Mislim da je dvomasni.....
E60 525dA M-Optic, 2005
 
Uporabniški avatar
Fantocci
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 5
Pridružen: Pe sep 07, 2007 10:15 am

Napisal/-a Fantocci Če okt 22, 2009 10:19 am

 
Uporabniški avatar
_furby_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4178
Pridružen: Sr mar 21, 2007 12:39 am
Kraj: Ankaran

Napisal/-a _furby_ Če okt 22, 2009 10:56 am

vztrajnik je dvomasni. ampak lahko das navadnega not. jaz sem ga moral menjat in sem dobil ko nek komplet prau za ta namen, da das not navadnega namesto dvomasnega. ce se ne motim je bilo od luk-a to. in je dosti bolj poceni kot dvomasni, dela pa mi brez problemov ze kako leto. ;)
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Če okt 22, 2009 1:48 pm

Če obstaja navaden kot nadomestek montiraš le tega ki je večen in problem z vztrajnikom izgine za vedno.
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Če okt 22, 2009 2:12 pm

Dvomasni vztrajniki so slepo čevo razvoja v avtomobilski industriji. Če ne bi bilo tako, na TecDoc forumu LUK ne bi pojasnjujeval vseh težave in nakazoval, za katere avte so že izdelali navadni, standardni sistem sklopke in vztrajnika za menjavo in odrešitev sranja.
 
Prokarjon
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 631
Pridružen: Pe avg 29, 2008 2:56 pm

Napisal/-a Prokarjon Če okt 22, 2009 2:30 pm

Zakaj so dvomasni vztrajniki slabi in zakaj so jih sploh uvedli?
 
marjan novak
Novinec
 
Prispevkov: 434
Pridružen: Sr okt 25, 2006 6:24 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a marjan novak Če okt 22, 2009 2:51 pm

Zmanjšujejo hrup in omogočajo bolj mirno speljevanje.

Pri nekaterih (reno) zdržijo kar dolgo, so pa zelo problematični pežojevi (407), je pa tako kot pri vsaki tehnični stvari: Če ga vozi izobražen ima dolgo življensko dobo, oseg ga lahko skuri v enem dnevu.

Pomemben razlog za uvedbo d.v. je tudi skubljenje kupcev, ko se izteče garancija, posebej tistih, ki kupujejo uvožene avte od firm in rent-a-car-a.

LP
 
Uporabniški avatar
Fantocci
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 5
Pridružen: Pe sep 07, 2007 10:15 am

Napisal/-a Fantocci Če okt 22, 2009 3:04 pm

Je neke vrste tampon, ki zmanjšuje udarce glavne gredi oz. absorbira neenakomerne obremenitve menjalnika, ki jih povzročajo moderni štiritaktni dieselski motorji z velikim navorom že pri malih obratih. Pred pojavom TDi in dCI (HDi) principa niso bili potrebni zaradi precej manjših navorov klasičnih dieslov.
Če daš navadnega namesto dvomasnega bosta menjalnik in sklopka bolj "na udaru" in lahko pričakuješ težavo pri njiju. Cena menjalnika pa je precej višja od vztrajnika (je pa res, da menjalnik lahko nabaviš tudi rabljen v dobrem stanju, medtem ko so rabljeni dvomasni vztrajniki verjetno vsi precej iztrošeni...)
 
Uporabniški avatar
Nejko87
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1848
Pridružen: Ne maj 02, 2004 9:42 pm
Kraj: Loka

Napisal/-a Nejko87 Če okt 22, 2009 4:56 pm

Hvala za odgovor.
s zastopm d štorkla prnese otroka... sam d pajk odnese avto... tega pa nam nkol zastopu....
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov