Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5060
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 To okt 20, 2009 9:10 am

gofra je napisal/-a:Čare, moja se sliši ze od starta (pa imam zdej ze 45K km) in sicer ze pri 2K rpm (bencinar). Seveda moras bit pozoren na tisto zvizganje, se ga pa slisi. Je pa seveda kriza, ce je prej nisi, pa jo sedaj ;)

LpF

ma normalno da dela že od štarta in če bi imeli števec bi bili hudo presenečeni, ko bi videli da že od 1200-1300 rpm dela na polno, vendar ko nekateri pravite da čutite delovanje(recimo pri omenjenem avtu pri 1750 ) kot da takrat šele potegne in če bi gledali takrat števec (bost) bi videli da gre lepo proti nuli oz celo v minus..........nevem kako bi drugače razložil, ampak cela poanta je v olju oz. njegovi temperaturi, tako za hladnih kot vročih dni......
 
yani
Novinec
 
Prispevkov: 125
Pridružen: Sr dec 21, 2005 4:13 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a yani To okt 20, 2009 5:54 pm

joztom je napisal/-a:Govorili smo o mrzlih avtih. Pri vklapljanju na AC pa imaš menda že ogretega. Pri 2500 obratih vsak sodobni TDI dosega dovoljeno brzino 130 v peti ali šesti.



Jaz tudi govorim o mrzlem :D
do avtoceste imam 1-2km, kjer pa kazalec za temperaturo niti trzne ne ;)

moj je 5 let star dizel (torej sodoben :P ), pa ima pri 130km/h 3000 obratov v 5 brzini.
 
Uporabniški avatar
Cash
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2749
Pridružen: Pe apr 16, 2004 7:56 pm

Napisal/-a Cash To okt 27, 2009 6:46 pm

Ve kdo, kje bi se dobilo grelec olja in sicer sem nekje videl, da naj bi se čep oz. vijak za izpust olja zamenjalo s čepom oz. vijakom, kateri ima vgrajen grelec (podoben recimo grelcu iz kopalnice) in ven žice, ki se jih priključi; zdej pa ne vem, ali na baterijo ali na štrom od bajte)...vem pa, da sem nekje že to videl, vendar se ne spomnem točno kje??
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov