Ne me kregat, ampak listki so se zmočli od servisov pa sem jih vstran vrgo, navodil pa nimam. Malce mi ga pije, tam par dl na 5000km. Nemorem rečt točno kolk, ker še nisem naredil dosti kilometrov, samo računal sem tam liter na 10.000km
Po domače rečeno je vseeno kero olje dajas notri, samo da je prave viskoznosti, saj so skoraj vsi ležaji "štancani" na kitajskem. in ti za ležaje ki je iz iste preše vsaka znamka avtomobila priporoča drugo znamko olja, Francozi ELF, Italiani Selenia.......
Selenia naj bi imela nek dodatek grafita brez katerga e mašine ne morejo in začne olje tečt mim....beri mokre mašine itd. ........
v glavnem pri nas v bravo gre samo selenia 20k in je mašina pri 160000 suha in avto ne pije olja kar je najbolj važno
lp
Malo "dogaja" avtu se mi zdi. Zdaj je tako, nevem koliko km sem naredil odkar ga imam in koliko je bilo olja noter. Ko sem ga dobil mislim da je bilo malo pod max, zdaj pa je malo manj kot pol. Naredil pa sem okoli 7000-8000 km v treh tednih (brez vinjete). Zdaj ko bom dolil do vrha si bom popisal kilometre da vidim koliko pije in kako je na stvari.
Mašina ni mastna, na začetku je nekaj smrdelo po zažganem olju ko sem ga teral v visoke obrate v klanec, ampak po pranju mašine tega več ni in je čista. Bil na fiat servisu in niso opazili nobene napake (na računalniku), tudi popoldanc je preverjal kompresijo in vse možne simptome ki bi lahko dajal če bi bil "zjahan" pa ni bilo nič narobe.
Je normalno da malo olja spije punto ali ne? Eni pravijo da je za puntote to normalno oz. da imajo to hibo.
aha torej če vam letnik 04 pije olje, sicer 8dl na 15000km ni dosti, ampak vseeno torej dejstvo je da nekaj ga "spije", potem je moja skrb za paniko odveč?
GLej da se ne bomo preveč kregal mu najprej privošči en kompleten servis da boš vedel kaj in koliko imaš česa not,potem pa ugotavljaj koliko olja požre.Tudi če ga požre 2 litra na 10000 km še ni razloga za paniko.
Jaz sem imel notri selenio Gold....brez pripomb....glede Castrola pa ne vem, ker ga nisem dajal ampak samo Selenio Gold...
Glede mastnega pokrova ventilov je to navadna stvar zaradi malce slabših tesnil in majhnega števila vijakov na pokrovu....malce bo mastno ampak brez drugih težav...