Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
igorzz
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 78
Pridružen: Pe mar 13, 2009 10:35 am

dizel včasih ne vžge v prvo

Napisal/-a igorzz Če okt 29, 2009 10:49 am

Zdravo,

moja 10 let stara felicija (1.9d, 250.000km) ima neko novo foro: občasno mi ne vžge v prvo, niti v drugo, morda niti v tretje, najhuje je, če ne vžge niti v petem poskusu. Je pa zanimivo, da se zadeva dogaja zlasti takrat, ko je motor ugasnjen krajši čas (npr. greš v trgovino, in ko hočeš it domov, ne vžge; ali pa po telovadbi). Takrat, ko mi niti v petem poskusu ni šlo, sem šel na petrol po štart sprej in potem se je zagnal, ampak ne vem, če je imel štart sprej kaj pri tem. To se mi ne dogaja vsak dan, je pa zoprn občutek, ker nikoli ne vem, kdaj mi bo vžgal in kdaj ne.

Kaj naj storim? So po vašem mnenju krivi filtri? Svečke?! Res je, da se je to začelo z ohladitvijo vremena, ampak zdaj je spet toliko toplo, da temperatura zraka ne bi smela imet vpliva, sploh če zjutraj pri mrzli mašini in jutru normalno zalaufa. Če kaj pomaga, naj omenim še to, da sem enake težave imel pred kakšnim letom, vendar se ne spomnim najbolje, kdaj so se nehale, vem samo, da sem v tem času zamenjal olje in filtre, kilometrov pa nisem naredil kaj dosti, saj se sedaj v glavnem vozim samo 5km do službe (morda na to vpliva ravno to, da delam samo take kratke vožnje?). Nazadnje se mi je to zgodilo včeraj, ko sem hotel odpeljat s pumpe, pred tem pa sem bil pri vulkanizerju (torej dve kratki poti, dva vžiga).

lp Igor
 
moremin
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 56
Pridružen: Če okt 29, 2009 1:27 pm

Napisal/-a moremin Če okt 29, 2009 1:51 pm

kaj pa štarter? si ga pregledal, če je ok?
i love DS3
 
Žumi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 95
Pridružen: Pe maj 11, 2007 12:47 pm

Re: dizel včasih ne vžge v prvo

Napisal/-a Žumi Če okt 29, 2009 2:05 pm

igorzz je napisal/-a:Zdravo,

moja 10 let stara felicija (1.9d, 250.000km) ima neko novo foro: občasno mi ne vžge v prvo, niti v drugo, morda niti v tretje, najhuje je, če ne vžge niti v petem poskusu. Je pa zanimivo, da se zadeva dogaja zlasti takrat, ko je motor ugasnjen krajši čas (npr. greš v trgovino, in ko hočeš it domov, ne vžge; ali pa po telovadbi). Takrat, ko mi niti v petem poskusu ni šlo, sem šel na petrol po štart sprej in potem se je zagnal, ampak ne vem, če je imel štart sprej kaj pri tem. To se mi ne dogaja vsak dan, je pa zoprn občutek, ker nikoli ne vem, kdaj mi bo vžgal in kdaj ne.

Kaj naj storim? So po vašem mnenju krivi filtri? Svečke?! Res je, da se je to začelo z ohladitvijo vremena, ampak zdaj je spet toliko toplo, da temperatura zraka ne bi smela imet vpliva, sploh če zjutraj pri mrzli mašini in jutru normalno zalaufa. Če kaj pomaga, naj omenim še to, da sem enake težave imel pred kakšnim letom, vendar se ne spomnim najbolje, kdaj so se nehale, vem samo, da sem v tem času zamenjal olje in filtre, kilometrov pa nisem naredil kaj dosti, saj se sedaj v glavnem vozim samo 5km do službe (morda na to vpliva ravno to, da delam samo take kratke vožnje?). Nazadnje se mi je to zgodilo včeraj, ko sem hotel odpeljat s pumpe, pred tem pa sem bil pri vulkanizerju (torej dve kratki poti, dva vžiga).

lp Igor




svečk diesel nima ;) imam vžig na pritisk
 
Uporabniški avatar
imilet1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1368
Pridružen: Pe dec 05, 2003 11:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a imilet1 Če okt 29, 2009 2:28 pm

prijatelj poslusaj.imel sem felicio 10 let in problem 1.9d je, da topla tezko vzge. zadevo resis edino tako, da odklopis senzor temperature, tako da ti bodo svecke pogrele tudi ko bo topel in problemov ne bo vec.To je bolezen teh motorjev...ostalo kar so napisali predhodniki ni vzrok.

PS:senzor-kabelcek se nahaja nekje spredaj, ko dvignes havbo-zdi se mi, da takoj na desni strani je vpet v blok motorja...
 
igorzz
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 78
Pridružen: Pe mar 13, 2009 10:35 am

Napisal/-a igorzz Če okt 29, 2009 6:15 pm

@moremin: štarter po mojem ni, ker ko držim ključ, slišim, da se motor vrti, samo zalaufa ne.
@imilet1: kaj pa ta senzor temperature še počne, razen da ovira zagon motorja? :) glede na to, da imaš izkušnje s takim avtom, je še kaj takšne, po čemer je znano, da ne deluje tako kot bi moralo? Ali je ta senzor temperature povezan s tisto lučko, ko daš kontakt in čakaš, da ugasne, da lahko ključ do konca obrneš?
sori za morebiti trapasta vprašanja, ampak o avtih vem toliko kot 7 blondink skupaj :)
 
Uporabniški avatar
imilet1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1368
Pridružen: Pe dec 05, 2003 11:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a imilet1 Pe okt 30, 2009 7:13 am

ko npr. želiš vžgat hladen avto se prižge rumena lučka za svečke in avto dela pri malenkost višjih obratih nekaj časa...Ko je motor topel se lučka ne prižge, ker ni potrebno da svečke grejejo, toda takrat ti 1.9d ne bo vžgal lepo pa da si bog. Ko boš potegnil konektor dol se bo avto obnašal popolnoma enako kot da je hladen-višji obrati in rumena lučka se ti bo prižgala.odklopi to čimprej,ker potem boš res še štarter menjal, ker ga prevec obremenjujes ce ga dolgo casa verglas...

PS: pa se to, na poln tank dizla vlij 2dcl 2T olja in poraba bo se nekoliko manjsa.To je prakticno neunicljivi golf 2 d.
 
igorzz
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 78
Pridružen: Pe mar 13, 2009 10:35 am

Napisal/-a igorzz Pe okt 30, 2009 8:40 am

kul, hvala za te nasvete. torej ni nobene škode za druge dele avtomobila, če senzor temperature odklopim? Ko praviš, da pri toplem avtu da mi mašina zaboga ne bo zalaufala - na začetku sem napisal, da se mi to ne dogaja pogosto, ampak občasno - npr. enkrat na teden.

Če ne najdem konektorja, je verjetno dovolj, če odstranim varovalko, ki je zadolžena za senzor temperature (ampak verjetno to ne pride v poštev, ker je varovalka namenjena še kakšnemu drugemu delu)?

Kakšnemu nasvetu, mnenju in opažanju o tem avtu, bom z veseljem prisluhil :)
 
igorzz
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 78
Pridružen: Pe mar 13, 2009 10:35 am

Napisal/-a igorzz Pe okt 30, 2009 9:38 am

pa še to sem na hitro izračunal: ob dodanih 2dcl olja na tank bi morala pri meni biti poraba zaradi tega manjša za več kot 5%, če želim, da se mi finančno splača dodajat olje v poln tank... 5% je pa kar veliko.
@imilet1: Koliko je bila po tvojem mnenju poraba manjša, ko si to počel?
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Pe okt 30, 2009 4:05 pm

igorzz je napisal/-a:pa še to sem na hitro izračunal: ob dodanih 2dcl olja na tank bi morala pri meni biti poraba zaradi tega manjša za več kot 5%, če želim, da se mi finančno splača dodajat olje v poln tank... 5% je pa kar veliko.
@imilet1: Koliko je bila po tvojem mnenju poraba manjša, ko si to počel?


Manjše porabe jaz nisem opazil.....mogoč kak deci....se pa pozna pri vrtenju motorja. Motor se nekoliko lažje vrti.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
piagolo
Novinec
 
Prispevkov: 198
Pridružen: To jan 25, 2005 4:42 pm
Kraj: LJ

olje med dizla

Napisal/-a piagolo So okt 31, 2009 11:52 pm

mislim, da se vliva navadno motorno olje. 2T je dražje in nima detergentnih lastnosti.
903cc
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Re: olje med dizla

Napisal/-a lisko Ne nov 01, 2009 9:46 am

piagolo je napisal/-a:mislim, da se vliva navadno motorno olje. 2T je dražje in nima detergentnih lastnosti.


Slabost navadnega olja je da se zapeče na ventile,kanale,bate....2T olje pa ima lih te lastnosti da lepo izgori in se ne nabira na stene. Če še pomnite ko smo včasih v tomose za mešanico uporabljali kr navadno olje....izpuhi so se mašili kot za šalo.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
imilet1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1368
Pridružen: Pe dec 05, 2003 11:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a imilet1 Po nov 02, 2009 2:23 pm

če ne najdeš konektorja se zapelji do prvega mehanika kjer bosta to zastonj uredila
 
Uporabniški avatar
sacrifice
Novinec
 
Prispevkov: 396
Pridružen: Sr sep 10, 2008 9:19 am
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a sacrifice Po nov 02, 2009 6:33 pm

imam podobni problem pri passatu 1.6td in me zanima če se lučka še vedno prižiga ko se konektor izključi. Drugače pa danes ko smo motor sestavli je užgal potem po 5min. lučka se ni prižgala, probal užgat in ni hotu. Uredu dal kontakt počakal par sekund in obrnu in je takoj užgal(lučka se ni prižgala), zato me zanima kako je če se ta kabel spukne(konektor) če se lučka še prižiga.

lp jan
Power is nothing without control!!!!!
 
igorzz
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 78
Pridružen: Pe mar 13, 2009 10:35 am

Napisal/-a igorzz To nov 10, 2009 4:30 pm

@imilet1: tisti konektor po mojem ni bil razlog v mojem primeru. fotr pravi, da je mehanik pred leti ta kabel že odstranil.

Pišem pa zato, ker ravnokar čakam pomoč na cesti, ker zopet ni vžgal. Ali je možno, da tudi zaradi tega, ker je bil parkiran na pločniku in zato nagnjen na desno stran? Ponavadi ga vedno parikram na ravnem.

lp Igor
 
Uporabniški avatar
sacrifice
Novinec
 
Prispevkov: 396
Pridružen: Sr sep 10, 2008 9:19 am
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a sacrifice To nov 10, 2009 9:47 pm

Pozdravljen, spet se oglašam. Sam sem imel isti problem pri užigu, začasno sem rešil z vezavo upora na tisti konektor(med modri kabel) lahko ti slikam. malo potem je avto ckrnil(počena glava). Zdaj ko smo zamenjali glavo avto užiga enako če je topel ali če je mrzel, užge takoj tudi če gretje svečk ne dela ko je topel. Zaenkrat ti priporočam vezavo upora, za več info me kontaktiraj na PM. razmišljaj pa o menjavi glave, ker zgleda da nima kompresije.

Imam pa passata 1.6TD, podobni motorji
Power is nothing without control!!!!!
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko To nov 10, 2009 10:08 pm

sacrifice je napisal/-a:Pozdravljen, spet se oglašam. Sam sem imel isti problem pri užigu, začasno sem rešil z vezavo upora na tisti konektor(med modri kabel) lahko ti slikam. malo potem je avto ckrnil(počena glava). Zdaj ko smo zamenjali glavo avto užiga enako če je topel ali če je mrzel, užge takoj tudi če gretje svečk ne dela ko je topel. Zaenkrat ti priporočam vezavo upora, za več info me kontaktiraj na PM. razmišljaj pa o menjavi glave, ker zgleda da nima kompresije.

Imam pa passata 1.6TD, podobni motorji


Dobro no počena glava še ni razlog za ne kompresijo....na obeh avtih sem mel počeno glavo in vsak je vžigal brez problema tudi če je bilo mrzlo....pač vodo je metal prek.
Ne morš kr vsakemu reč da ima počeno glavo :)
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
sacrifice
Novinec
 
Prispevkov: 396
Pridružen: Sr sep 10, 2008 9:19 am
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a sacrifice To nov 10, 2009 10:14 pm

govorim enostavno iz mojih izkušenj kar je blo na passatu, zdej po menjavui užiga kot nov. Prvo bi pa svetoval da namesti predupor da mu gretje vedno dela, tako kot sem imel jaz.

lp
Power is nothing without control!!!!!
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko To nov 10, 2009 10:29 pm

sacrifice je napisal/-a:govorim enostavno iz mojih izkušenj kar je blo na passatu, zdej po menjavui užiga kot nov. Prvo bi pa svetoval da namesti predupor da mu gretje vedno dela, tako kot sem imel jaz.

lp


Že že sam moraš pa vedet, da ena lastovka ne prinese pomladi.....
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
sacrifice
Novinec
 
Prispevkov: 396
Pridružen: Sr sep 10, 2008 9:19 am
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a sacrifice To nov 10, 2009 10:57 pm

to se pa strinjam,

igorzz, če te zanima glede vezave predupora, takrat ti gretje svečk vedno dela me kontaktiraj na pm
Power is nothing without control!!!!!
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov