Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
xsara
Uporabnik
 
Prispevkov: 1348
Pridružen: Če jun 30, 2005 1:09 pm
Kraj: Mal naokol

Tesnilna masa za karter

Napisal/-a xsara To nov 10, 2009 7:24 pm

Torej zanima me kakšno tesnilno maso bi uporabil za karter oziroma za oljno korito za Fiat Uno turbo 1,4 i.e., sicer pride vmes še plutasto tesnilo, vendar je na karterju še videti original ostanke neke tesnilne mase, ki zapolni vse morebitne luknje, ki jih plutasto tesnilo ne more zatesniti, slišal sem za neko trajno tesnilno maso imenovano ABRO.Pa še to, kje se kaj takega lahko dobi ?...........

Hvala za odgovore, lp..............
citroen for life, aja and fiat too, aja pa še mitsubishi.......
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe To nov 10, 2009 7:29 pm

navadn tardec silikon k zdrzi 300 stopinj.
mi tega uporabljamo pa ni nbenih problemou.
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
xsara
Uporabnik
 
Prispevkov: 1348
Pridružen: Če jun 30, 2005 1:09 pm
Kraj: Mal naokol

Napisal/-a xsara To nov 10, 2009 7:50 pm

aha, kako se mu pa reče, da vem kaj iskati?..........aja pa je odporen na olje?........
citroen for life, aja and fiat too, aja pa še mitsubishi.......
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4315
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Napisal/-a RedBull™ To nov 10, 2009 7:54 pm

Lahko pa kupiš tudi tesnilno maso goetze,ki je črne barve - meni veliko lepše,kot pa rdeč silikon.

Obstaja pa seveda še kaj od drugih firm,tako da,če se boš oglasil v kakšni bolje založeni trgovini z avtodeli,ti bodo z veseljem postregli.
Ko grobar s ceste me bo pobral,vedite da redbull smrti se ni bal.
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare To nov 10, 2009 7:55 pm

če je plutasto tesnilo zadevo dobro razmasti in brez da bi karkoli mazal zadevo zapri samo z tesnilom!!Brez diht mase!Sam sem na tipotu 3X menjal tesnilo in ga vsakič namazal z diht maso pa je vedno puščal,ko sem delal generalno sem ga dal brez mase in še zmeraj ne spusti niti kaplje.
 
Uporabniški avatar
xsara
Uporabnik
 
Prispevkov: 1348
Pridružen: Če jun 30, 2005 1:09 pm
Kraj: Mal naokol

Napisal/-a xsara To nov 10, 2009 8:03 pm

čare je napisal/-a:če je plutasto tesnilo zadevo dobro razmasti in brez da bi karkoli mazal zadevo zapri samo z tesnilom!!Brez diht mase!Sam sem na tipotu 3X menjal tesnilo in ga vsakič namazal z diht maso pa je vedno puščal,ko sem delal generalno sem ga dal brez mase in še zmeraj ne spusti niti kaplje.


aha no vidiš tko sem imel tudi v planu, samo potem me je pa zmotila ta masa, ki je prilimana na karterju, bom prvo probu samo z plutastim tesnilom pa bom videl kako se bo obneslo...........
citroen for life, aja and fiat too, aja pa še mitsubishi.......
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare To nov 10, 2009 8:15 pm

Tesnilo po možnosti dobi original da bo ziher dobro,ker kopije znajo bit predebele in jo potem z zategovanjem porine ven in spet ščije.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko To nov 10, 2009 8:28 pm

Slika

Verjem da boš karter rezal s flexom dol....Suho je pa v5tih minutah nimaš kaj dost časa popravljat ( popolnoma pa v parih urah) .
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare To nov 10, 2009 8:33 pm

Lisko to je že vse res,samo ta diht masa pride v poštev tam kjer se karter zatesni samo z maso,Uno ma pa na karterju neke utore pa tu pa tam zna bit mal zvit in se z tesnilom vse zgliha,če bi dal pa maso pa bi jo moral ful napacat in bi jo na nekaterih mestih porinilo v motor kar ni ravno najbolje tako da na Unota daj kar lepo tesnilo in čao.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko To nov 10, 2009 9:07 pm

čare je napisal/-a:Lisko to je že vse res,samo ta diht masa pride v poštev tam kjer se karter zatesni samo z maso,Uno ma pa na karterju neke utore pa tu pa tam zna bit mal zvit in se z tesnilom vse zgliha,če bi dal pa maso pa bi jo moral ful napacat in bi jo na nekaterih mestih porinilo v motor kar ni ravno najbolje tako da na Unota daj kar lepo tesnilo in čao.


To pa maš prav. Tale masa ni ne vem kako gosta in se razlije. Tako da je niti napacat ne morš. In če imaš kake utore potem to odpade.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
xsara
Uporabnik
 
Prispevkov: 1348
Pridružen: Če jun 30, 2005 1:09 pm
Kraj: Mal naokol

Napisal/-a xsara Sr nov 11, 2009 6:28 pm

no, da ne bo spet ena tema, ki ostaja nezaključena, dobil sem originalno tesnilo, dobro sem očistil in razmastil vse nalegne površine, ter zmontiral, zgledalo je uredu, tesnilo ni zlezlo ven pri pritrjevanju vijakov, potem sem privil še oljni filter, izpustni vijak, ter nalil olje, vžgal avto, ga pustil, da teče na mestu, da se ogreje. Sam glej ga hudiča, teče vn olje na dveh mestih karterja, grem še enkrat v štacuno, kupim loctitovo diht maso, stočim še enkrat olje ven in še enkrat sčistim in razmastim nalegne površine, ter pod in na tesnilo nanesem še tesnilno maso, zmontiram in ponovno natočim olje, zalaufam in pustim kot prvič, da se ogreje, se zapeljem še en manjši krog, ne predaleč, da ne bo sranja :shock: zapelejem še enkrat na kanal in zadeva špila,vse je popolnoma suho in nikjer ne uhaja olje, zaenkrat se je izkazala boljša varianta tesnila plus diht mase, kot pa samo tesnila.
havala za pomoč vsem...........
citroen for life, aja and fiat too, aja pa še mitsubishi.......
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov