Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
antonias
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 14
Pridružen: So jan 13, 2007 9:45 pm
Kraj: Ljubljana

Renault 5 express diesel nagaja

Napisal/-a antonias To okt 27, 2009 7:18 pm

za rezervno vozilo uporabljam renault 5 express 1.9 diesel in sem z dizel motorji imel zelo malo opravka zato napomoč!!

zdaj pa k vprašanjem:

1.)koliko po izkušnjah bi moral tak auto pit?
2.)kaj so vzroki, da zelo črno kadi ko je obremenjen oz visoki obrati?
3.)zakaj je tale zadeva na 1 sliki ??
4.)ali mora bit tole na sliki 2 fiksno naštelano? naštelano je tako da ne gre ne naprej ne nazaj "brez hoda"?
5.)kolk "pritiska" mora bit na ibelaufu? namreč kar dobro piha
6)a je tole filter iberlaufa al kaj - slika 3?


opomba:
slike so se postavile kontra 1.2.3
Priponke
3.JPG
a je tole filter iberlaufa al kaj - slika 3?
2.JPG
ali mora bit tole na sliki 2 fiksno naštelano, naštelano je tako da ne gre ne naprej ne nazaj "brez hoda"? tole namreč štela zajla z slike št 1
1.JPG
zakaj je tale zadeva na 1 sliki ??
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko To okt 27, 2009 8:34 pm

R5 sicer 1.6 dizel je meni pil okrog 4.5 litra. Glede na to da je tole 1.9 motor in pa nekoliko težji avto bi morala bit poraba okrog 6.

Vsak dizel kadi črno v visokih obratih.....če pa kadi med samo obremenitvijo preveč pa je znak da šobe "lulajo".

Na sliki 1 je lovilec oljnih hlapov. Iz iberlavfa pride v ta lovilec. SPodaj gre nazaj v karter zgoraj pa je odušnik.

To na sliki dve je kao avtomatski čok.....premakne se glede na temp. motorja prek zajle ki je vidna na sliki....tud če ne dela ni ni č narobe....avto ne jamra in prav lepo vžiga.

Na sliki tri pa je kao bimetal ki potegne to zajlo iz točke dve ko je avto hladen. Na tak način mu malo poviša vrtljaje prostega teka , da motor lažje steče, ko je hladen.....spet če ne dela ni nič narobe....motor lepo vžge le prve par 10 sekund se malo muči pod nizkimi obrati.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
antonias
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 14
Pridružen: So jan 13, 2007 9:45 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a antonias To okt 27, 2009 9:09 pm

hvala lisko za dobro razlago

na mojmu iberlaufu ornk piha ven a je to prav??

kaj pa če bi bil ta zaug blokitan skoz vklopljen?
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko To okt 27, 2009 9:33 pm

Težko da bi bil skoz vklopljen saj ponavad odpove tako da ga ne pritegne več. To da pa piha prek odušnega pa pomen da so že obročki bolj na kraju....verjetno ima že kr dosti prevoženih.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
antonias
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 14
Pridružen: So jan 13, 2007 9:45 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a antonias Pe nov 06, 2009 11:09 pm

evo zdaj mi je pa nehal filat akumulator - sem podrl alternator in zgleda vse ok krtače so dobre - je pa tist alternator z diodno ploščo -

a ma ta zadeva kak rele al gre iz alternatorja direkt na polnenje??
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Pe nov 06, 2009 11:30 pm

antonias je napisal/-a:evo zdaj mi je pa nehal filat akumulator - sem podrl alternator in zgleda vse ok krtače so dobre - je pa tist alternator z diodno ploščo -

a ma ta zadeva kak rele al gre iz alternatorja direkt na polnenje??


Vak avto ima direkt....več ali manj(tvoja petka pa sigurn...kabel gre iz alternatorja direkt na štarter od štarterja pa direkt na aku) sicer pa pomer upornost med aku in alternatorjem ...Tud če so krtače dobre je lahko regler šel rakom žvižgat. Tako da le menjaj regler ( mislim da stane okol 10-20 evrov) za kar pa mislim da ne boš obubožal....pa potem poročaj. Skoraj prepričan sem da te jezi regler.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
antonias
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 14
Pridružen: So jan 13, 2007 9:45 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a antonias Sr dec 02, 2009 11:42 pm

a ta regler je na alternatorju al kje??
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Sr dec 02, 2009 11:57 pm

antonias je napisal/-a:a ta regler je na alternatorju al kje??


Še nis porihtu?:D

Regler se drži skupaj s ščetkami. Nahaja pa se na alternatorju. Na njega je priključen konektor z dvema kabloma (bosch sistem). Rumen in vijolčen se mi zdi.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
antonias
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 14
Pridružen: So jan 13, 2007 9:45 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a antonias Pe dec 04, 2009 8:01 pm

ne nisem :lol: nimam cajta

danes mi je kar naenkrat zažgalo vse luči pa že drugi akumulator je izsušilo
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Pe dec 04, 2009 10:53 pm

antonias je napisal/-a:ne nisem :lol: nimam cajta

danes mi je kar naenkrat zažgalo vse luči pa že drugi akumulator je izsušilo


Torej imaš veliko možnost da imaš prebite diode in tako alternator daje tri fazno sinusno napetost.....Čeprav je lahko tudi regler prebit in skoz tera na ful. Ampak potrebno je videt. Tako na pamet lahko samo ugibamo. Torej ali greš k avtoelektričarju ali pa sam prvo menjaš regler in potem vidiš če je bolje. Če ni bo potrebno snet alternator in porihtat diodno ploščo.

Najbolje pa je da greš na odpad in vzameš drug (izpraven) alternator , mu menjaš regler s ščetkami in srečno :)
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 10 gostov