Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
drejc87
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 59
Pridružen: Sr maj 14, 2008 11:10 am

Razlika med bencinarjem in dizelašem???

Napisal/-a drejc87 Pe okt 30, 2009 9:09 pm

Pozdravljeni!

Zanima me kakšna je razlika med bencinarjem in dizelašem (konkretno gre pa za BMW E46, letnik 2003).

Namreč zanima me kakšne so lahko okvare pri enem in pri drugem, gledano s finančnega vidika!? Se pravi, kateri deli so najdražji za zamenjat, če pride do okvar?

Npr.: Bencinar nima turbine, dizelaš ima turbino,boshc pumpo,lmm,šobe...


PROSIM ZA NASVET!

Lp, hvala!
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Pe okt 30, 2009 9:18 pm

če že zdaj študiraš kaj ti bo crknilo bo bolje da ne kupiš nič.Pri dizlu ti lahko crkne šoba pri bencinarju ti lahko crkne šoba,pri dizlu ti lahko crkne turbo,lmm,pumpa...,pri bencinarju ti pa lahko odpade zadnja prema.....
Redno vzdrževan avto bo sigurno delal dlje kot en ki je zamenjal 6 lastnikov,kaj boš pa ti dobuil pa pitaj boga edino če avto poznaš.
 
Uporabniški avatar
nevermind
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2836
Pridružen: To jun 16, 2009 2:49 pm

Napisal/-a nevermind Pe okt 30, 2009 9:18 pm

Tudi bencinarji imajo turbino.
Okvare pri dizelašu so predvsem pri visokotlačnih pumpah, šobah in turbinah.
Vozilo (dizelsko) je potrebno pravilno in redno vzdrževat, se pravi redna menjave ustreznega olja (npr. posebno PD olje, commonrail, ustrezno olje za DPF filter (novejši BMW-ji ga imajo)) na 15000 - 20000 kilometeov (menjave kao longlife na 30000 ne priporočam!), redna menjava naftnega filtra, ipd. ...
Dizelska vozila so nekako vzržljvejša... narejena so za visoko kilometražo.
Če upoštevaš zgoraj navedene podatke in osnove delovanja turbine...:
- ne tiščat mrzlega, dokler ne pride na delovno temperaturo
- ne ugašat zelo vročega (recimo če ga tiščiš 5 minut 200 po AC in zapelješ na počivališče, počakaš kakšno minutko, dve, da se olje malo ohladi, ker če ga takoj ugasneš se lahko zapeče na ohišje, vitalne dele turbine).

...ne more biti resnejših problemov.

Sicer je tega malo morje napisano na forumu... malo poišči!
 
Uporabniški avatar
obcasnigledalec
Novinec
 
Prispevkov: 388
Pridružen: Sr nov 26, 2008 12:53 pm

Napisal/-a obcasnigledalec Pe okt 30, 2009 9:25 pm

čare je napisal/-a:pri bencinarju ti pa lahko odpade zadnja prema...


Hehe, to samo pri 328 in 323.
Zdaj že objavlam občasno
 
Uporabniški avatar
mire
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2110
Pridružen: Če jan 11, 2007 7:44 pm
Kraj: koper

Napisal/-a mire Pe okt 30, 2009 9:41 pm

Vi to resno glede preme?
Ce ve kdo kaj vec naj napise.
Ta mi je nova....
rocna - bok - streha
Pravopis spreglej
 
Uporabniški avatar
obcasnigledalec
Novinec
 
Prispevkov: 388
Pridružen: Sr nov 26, 2008 12:53 pm

Napisal/-a obcasnigledalec Pe okt 30, 2009 10:21 pm

Nop, resno:

http://video.google.com/videoplay?docid ... 066992482#

http://forum.e46fanatics.com/showthread ... ight=frame

http://www.youtube.com/watch?v=eEO2AaUo6d8

Tale zadnji posnetek kr dobr pokaže kaj se lahko zgodi, če se ne opazi problem dovolj hitro.
Zdaj že objavlam občasno
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5060
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Pe okt 30, 2009 10:36 pm

nevermind je napisal/-a:Tudi bencinarji imajo turbino.


kateri? 2002 Tii :P
 
Uporabniški avatar
GiGi1985
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1556
Pridružen: Ne feb 27, 2005 9:54 pm
Kraj: EU

Napisal/-a GiGi1985 Pe okt 30, 2009 10:38 pm

Če je govora samo o bmw E46, potem je tako;
bencinar nima turbine. Razpon motorjev je; 316 in318 sta 4 valjna, medtem ko od 320 do 330 je 6 valjni. Dizla 318 in 320 z 4 valjna, 330d pa 6 valjni.
kar se tiče motorjev so najbolj cenjeni in vzdržljivi 6 valjni bencinarji, sploh 320 in 323 sta najbolj prodajana zaradi razmerja med močjo, porabo in stroški. ;)
Okvare zadnje preme so samo pri najmočnejših serijah (328 in 330), pri drugih tega ni. Fabrička hiba, preprosto preveč moči in prešvoh karoserija.
Dizli imajo tipične okvare (turbina, lmm, senzorji) in pri 320 z 150 KM so lahko problematične lopute sesalnega kolektorja, zato jih ljudje odstranjujejo, ker če ti jo potegne not, si adijo ob nekaj k euro. :shock: Pri 136 km tega ni.
Ostale okare so ekspanzijska posoda, mrežica airbaga v sedežu, drugega ni oz. se trenutno ne spomnem.
Če ne delaš veliko km priporočam bencinarja, ker so vrhunski, medtem ko dizli niso ravno cenjeni, nekaj zaradi uvoza zgonjenih, nekaj zaradi ne preveč briljantne zasnove.

Več si lahko prebereš na bmwslo.com kjer je ogromno napisanega.
LP
Freude am Fahren
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Pe okt 30, 2009 10:40 pm

Ok jaz sem resno neki brezveze pihnil,ker mi grejo pač taka vprašanja malo na živce (kaj bo crknilo,kdo mi bo poceni zrihtal....)ampak zdele ko sem tole videl??Ma poserjem se jaz na tak avto!Sem mel 126p letnik 83 pa je bla rahlo gnila pa ni ničesar tok zamikalo pa cvikalo in lomilo sam tole pa res??Poserjem se na tole.
 
Uporabniški avatar
obcasnigledalec
Novinec
 
Prispevkov: 388
Pridružen: Sr nov 26, 2008 12:53 pm

Napisal/-a obcasnigledalec Pe okt 30, 2009 10:41 pm

GiGi1985 je napisal/-a:Okvare zadnje preme so samo pri najmočnejših serijah (328 in 330), pri drugih tega ni. Fabrička hiba, preprosto preveč moči in prešvoh karoserija.


Po večini je pri 323 in 328, vsaj velika večina tukaj ima 323 ali 328:

http://forum.e46fanatics.com/showthread ... me&page=64
Zdaj že objavlam občasno
 
Uporabniški avatar
sebaveh
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2334
Pridružen: Po mar 28, 2005 8:50 am
Kraj: Slov. Bistrica

Napisal/-a sebaveh Pe okt 30, 2009 10:50 pm

Ali niso nekateri imeli probleme tudi z viskozno (?) sklopko v ventilatorju hladilnika? Ali pa je to bilo pri drugem modelu :?:
EDD: Now what?
EDDY: I'm thinking, I'm thinking...
ED: Can I think?
EDD/EDDY: NO!
 
Uporabniški avatar
obcasnigledalec
Novinec
 
Prispevkov: 388
Pridružen: Sr nov 26, 2008 12:53 pm

Napisal/-a obcasnigledalec Pe okt 30, 2009 10:55 pm

e39(petka) mislim, da je imela največ težav s tem.
Zdaj že objavlam občasno
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Pe okt 30, 2009 10:55 pm

ma kaj je visko sklopka? Pi.din dim 100€ stroškama to je en tank bencina!A da mi tkole avto zlomi ma sekret res!


P.S.brez zamere ampak tole me je pa res mal ra.pizdilo,ker je treba šparat na materialu.
 
Uporabniški avatar
black
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1595
Pridružen: Ne jul 13, 2003 8:50 pm

Napisal/-a black Pe okt 30, 2009 10:59 pm

Čare, a se to dogaja samo pri bencinarjih, al tudi pri dizlih?
 
Uporabniški avatar
black
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1595
Pridružen: Ne jul 13, 2003 8:50 pm

Napisal/-a black Ne dec 13, 2009 10:54 pm

No, a kdo drugi ve? Je to tudi pri dizlih problem? Konkretno e46 330cd l.2003
 
bmwe46
Novinec
 
Prispevkov: 240
Pridružen: Ne okt 05, 2008 12:34 pm
Kraj: ms

Napisal/-a bmwe46 Po dec 14, 2009 11:11 am

obcasnigledalec je napisal/-a:e39(petka) mislim, da je imela največ težav s tem.


to pa se ne strinjam z tabo. oče ina že 7let bmw e39 520(150km) pa nima nobenih težav. najpogostejše napake pri bmw mislim da je raztezna posoda (nam je enkrat počila,strošek na dopustu v hrvaški 180evrov) + mrežica za airbeg.
 
Uporabniški avatar
SašoP
Uporabnik
 
Prispevkov: 984
Pridružen: Po jul 07, 2008 10:17 am
Kraj: Domžale

Napisal/-a SašoP Po dec 14, 2009 12:06 pm

Bla je glih ena taka debata prejšni tedn na isto temo kokr si jo ti dou, tko da poglej mal še po forumu!

LP
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot], Majestic-12 [Bot] in 6 gostov