Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
trasher
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 61
Pridružen: To dec 15, 2009 7:25 am

Clio tek motorja

Napisal/-a trasher To dec 15, 2009 7:41 am

Pozdravljeni,
Imam Renault Clio, 1.2. Včeraj je pri vžigu motorja začela goreti rumena lučka za računalnik/tuljavo. Obrate je sam reguliral med 0 pa do 2000 (skakal gor in dol), ko sem dal gas ni skoraj nič imelo vpliva, razen ko sem do konca pritisnil, je lepo tekel nad 3000. Na videz gre za skoraj identičen problem kot da bi šla tuljava, čeprav je bila menjana pred tremi meseci skupaj s svečkami. Prav tako mi je nekaj časa nazaj zafrkavala lambda sonda, ampak je po resetiranju računalnika napaka izginila.
Danes sem ga ponovno vžgal, vse brez problema, peljal na službo 10 km, na koncu mi je na parkingu enkrat pošteno cuknil, drugače ok.

Par let nazaj se mi je zgodila ista napaka, ko sem zapeljal čez veliko lužo. Zgleda, da mi je premočilo elektroniko. Po nekaj dneh na soncu, je vse delalo bp :) Včeraj po vsem snegu je verjetno podobna napaka.

Je pa problem, da slišim pri desnem sprednjem žarometu, ko ugasnem motor neprestano klikanje. Klik, klik, klik, dokaj hitro. To traja cca 2-3 minute, potem neha. V vsakem primeru se bom zapeljal do mehanika, da pogleda stvar, bi pa rad slišal še vašo mnenje.
Ima kdo podobno napako? Kaj bi lahko bilo narobe?
 
Uporabniški avatar
RaVeN
Novinec
 
Prispevkov: 212
Pridružen: Ne mar 08, 2009 1:16 pm

Napisal/-a RaVeN To dec 15, 2009 8:54 am

Točno tako napako sem imel jaz isto na svojmu Cliotu II 1.2 16V in sicer če sem pritisnil sklopko, da bi se ustavil pred semaforjem, je začela lučka svetit in avto bi se vgasnil če mu jaz ne bi dodal gasa. Šel sem k mehaniku zamenjat svečke in tuljave pa se je stvar še pojavila parkrat dokler nisem šel enkrat na avtocesto, ker je bil prej vožen večinoma po navadnih cestah in sem ga pritisnil globoko v rdeče polje. Od takrat se napaka ni pojavila več nikoli. Imel sem pa avto še približno pol leta po tem preblemu.

Upam da sem ti kaj pomagal :D
 
Uporabniški avatar
Direktor
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 23
Pridružen: To dec 28, 2004 12:19 am

Re: Clio tek motorja

Napisal/-a Direktor To dec 15, 2009 11:09 am

trasher je napisal/-a:Pozdravljeni,
Imam Renault Clio, 1.2. Včeraj je pri vžigu motorja začela goreti rumena lučka za računalnik/tuljavo. Obrate je sam reguliral med 0 pa do 2000 (skakal gor in dol), ko sem dal gas ni skoraj nič imelo vpliva, razen ko sem do konca pritisnil, je lepo tekel nad 3000. Na videz gre za skoraj identičen problem kot da bi šla tuljava, čeprav je bila menjana pred tremi meseci skupaj s svečkami. Prav tako mi je nekaj časa nazaj zafrkavala lambda sonda, ampak je po resetiranju računalnika napaka izginila.
Danes sem ga ponovno vžgal, vse brez problema, peljal na službo 10 km, na koncu mi je na parkingu enkrat pošteno cuknil, drugače ok.

Par let nazaj se mi je zgodila ista napaka, ko sem zapeljal čez veliko lužo. Zgleda, da mi je premočilo elektroniko. Po nekaj dneh na soncu, je vse delalo bp :) Včeraj po vsem snegu je verjetno podobna napaka.

Je pa problem, da slišim pri desnem sprednjem žarometu, ko ugasnem motor neprestano klikanje. Klik, klik, klik, dokaj hitro. To traja cca 2-3 minute, potem neha. V vsakem primeru se bom zapeljal do mehanika, da pogleda stvar, bi pa rad slišal še vašo mnenje.
Ima kdo podobno napako? Kaj bi lahko bilo narobe?



Si imel kdaj nesrečo z tem avtom?Tudi jaz sem imel probleme kot jih ti opisuješ.
To je problem pri teh avtih!Motor 1.2 16v.Največkrat je treba zamenjat loputo na motorju.In je potem vse ok.Tud če ga boš peljal k mehaniku ti ne bo nič pokazalo na testerju.Če pa ni loputa potem je računalnik.Jaz sem pred mescem dni zamenju računalnik na motorju in v avtu.Sedaj dela prez problema.Je pa seveda to velik strošek.Loputa pride nova okol 200evrov se mi zdi rabljeno pa dobiš za 100evrov.Menjava računalnikov te pa pride,če maš srečo tko kot jaz okol 350evrov z delom.Če te še kaj zanima ti lahko preko telefona povem.
 
trasher
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 61
Pridružen: To dec 15, 2009 7:25 am

Napisal/-a trasher To dec 15, 2009 12:25 pm

Ne, nisem imel nesreče. Že dvakrat se mi je sicer prižgala luč za izpušne pline, tester je pokazal, da je lambda sonda. Ko so resetirali računalnik (ker je avto takrat normalno delal, le luč je svetila), se par mesecev ni več prižgala. Zdaj pa non-stop gori in še lučka za računalnik.
Sem pa zdaj opravil še eno testno vožnjo in mi zelo počasi speljuje, kot da ne bi imel polne moči, da ne bi delali vsi valji.... pa vmes malo cuka, lučka za računalnik se prižge in čez čas ugasne, lučka za pline pa vedno gori.

Bomo videli... ga peljem popoldan k majstru, da pregleda to čudo.
 
trasher
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 61
Pridružen: To dec 15, 2009 7:25 am

Napisal/-a trasher To dec 15, 2009 2:43 pm

Kriv je v glavni meri računalnik ter kontakt vode. Kontakti računalnika, na katere se priklopijo kabli so čisto majavi, dve iglici sta že ostali v konektorju.
Baje samo vprašanje časa, kdaj crkne, kdaj kontakti popustijo. Zdaj sicer dela normalno, ko je vse spihano.
Nov pa stane cca 700 eur, rabljen ne pride v poštev.

God damn greek tragedy, res.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko To dec 15, 2009 4:36 pm

trasher je napisal/-a:Kriv je v glavni meri računalnik ter kontakt vode. Kontakti računalnika, na katere se priklopijo kabli so čisto majavi, dve iglici sta že ostali v konektorju.
Baje samo vprašanje časa, kdaj crkne, kdaj kontakti popustijo. Zdaj sicer dela normalno, ko je vse spihano.
Nov pa stane cca 700 eur, rabljen ne pride v poštev.

God damn greek tragedy, res.


Če so krivi kontakti kot opisuješ potem se jih verjetno da polotat za normalno ceno ali če si sam malo štromarja tudi zastonj.....avtoelektronika črnuče bo tvoj pravi naslov.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
Direktor
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 23
Pridružen: To dec 28, 2004 12:19 am

Napisal/-a Direktor To dec 15, 2009 5:17 pm

trasher je napisal/-a:Ne, nisem imel nesreče. Že dvakrat se mi je sicer prižgala luč za izpušne pline, tester je pokazal, da je lambda sonda. Ko so resetirali računalnik (ker je avto takrat normalno delal, le luč je svetila), se par mesecev ni več prižgala. Zdaj pa non-stop gori in še lučka za računalnik.
Sem pa zdaj opravil še eno testno vožnjo in mi zelo počasi speljuje, kot da ne bi imel polne moči, da ne bi delali vsi valji.... pa vmes malo cuka, lučka za računalnik se prižge in čez čas ugasne, lučka za pline pa vedno gori.

Bomo videli... ga peljem popoldan k majstru, da pregleda to čudo.



To je men tud delal.Najprej se mi je začela lučka v obliki spirale prižigat in mi je začel avto cukat in ugašat.Kasneje se je vse stopnjevalo in se mi le začela prižigat in ugašat lučka za izpušne pline(desno spodaj-motor lučka) in avto nima nobene moči tko kot bi ga dušilo.Je pa fora,če ti pa ta lučka skoz gori,da ne utripa pa se avto normalno pelje.:)
Skratka jaz sem ga ze mislu z bencinom polit pa zažgat!Tko sem bil slabe volje.
Ker letnik pa je tvoj avto in kolk kilometrov ma prevoženih?
Ker je tudi možno,da je katalizator in zato j**e avto.Sonda javi napako na motorju ker ni pravega izgorevanja iz zato se ti lučka prižiga.Možno je,da se je od starosti katalizator sesu.Meni se je in ga morem menjat.Na avtu mam prevoženih 175.000km
 
trasher
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 61
Pridružen: To dec 15, 2009 7:25 am

Napisal/-a trasher Sr dec 16, 2009 9:24 am

lisko je napisal/-a:Če so krivi kontakti kot opisuješ potem se jih verjetno da polotat za normalno ceno ali če si sam malo štromarja tudi zastonj.....avtoelektronika črnuče bo tvoj pravi naslov.


Se strinjam, čeprav mi je mehanik čisto drugače govoril. Da so kontakti z gumo zaliti in nerazdružljivi.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov