Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Poraba opel corsa D 1.4 tp

Napisal/-a maniaxxx So dec 12, 2009 7:37 pm

Če se prav spomnim, je bilo na forumu veliko kritik na račun porabe 1.4 twinport motorja v corsi D, ker jo imam zdaj za nadomestni avto, sem opazil, da te trditve nikakor ne drzijo, ker je bila poraba na tank 6,2 litra, pa avto ni bil ravno pazen, podobno porabo sem imel pri istem motorju na corsi C ( celo višjo :shock: ), tako, da ne vem kako vozijo tisti, ki jamrajo na porabo, ker za liter razlike v primerjavi z dizlom ne bom nikol kupil dizla, ki je kljub vsemu drazji za vzdrzevanje, vsaj potencialno je več moznosti okvar.
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare So dec 12, 2009 7:43 pm

Naj mi enkrat nekdo dokončno pojasni ZAKAJ je dizel dražji za vzdrževat kot bencinar??Drugačen je samo motor,ki pa potrebuje ravno tako le filtre in olje kot bencinar.Torej kje je razlika,da vsi tok nabijate o tem in se izogibate dizla.
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a maniaxxx So dec 12, 2009 7:46 pm

čare je napisal/-a:Naj mi enkrat nekdo dokončno pojasni ZAKAJ je dizel dražji za vzdrževat kot bencinar??Drugačen je samo motor,ki pa potrebuje ravno tako le filtre in olje kot bencinar.Torej kje je razlika,da vsi tok nabijate o tem in se izogibate dizla.


Js mam dizla zdaj drugače, da ne bo pomote.

Prej sem imel corso C 1.4 bencinar, kolega pa enako corso 1.3 jtd, in je bila razlika v ceni servisa ce se prav spomnim okoli 50 e v škodo dizla, če pa avta ne vzdrzujes na pooblaščenem servisu pa mislim da ni bistvena razlika med dizlom in benzom, je pa potencialnih stvari, ki se lahko pokvarijo, pri dizlu bistveno več ( turbina, šobe ipd... )
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare So dec 12, 2009 8:03 pm

Ja vidiš sam je pa zdaj tud turbo bencinarjev čedalje več,šobe pa crkujejo zarad slabe nafte in zato ker proizvajalci predpisujejo menjavo filtra nafte na 60000 km in tile servisi na pooblaščencih zame sploh niso servisi,ker da ti n a 20000 km samo spihajo zračni filter in kabinskega menjajo ali pa tudi ne...To ni to!
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a maniaxxx So dec 12, 2009 8:09 pm

čare je napisal/-a:Ja vidiš sam je pa zdaj tud turbo bencinarjev čedalje več,šobe pa crkujejo zarad slabe nafte in zato ker proizvajalci predpisujejo menjavo filtra nafte na 60000 km in tile servisi na pooblaščencih zame sploh niso servisi,ker da ti n a 20000 km samo spihajo zračni filter in kabinskega menjajo ali pa tudi ne...To ni to!


To maš pa popolnoma prav, js menjam naftni filter veliko pogosteje, tistih 15 e me ne bo pokopalo, samo je danes tezko najdit dobrega in poštenega serviserja.
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
Uporabniški avatar
BeMyWagen
Novinec
 
Prispevkov: 215
Pridružen: To dec 08, 2009 9:21 pm

Napisal/-a BeMyWagen So dec 12, 2009 8:41 pm

speedfreak je napisal/-a:
čare je napisal/-a:Ja vidiš sam je pa zdaj tud turbo bencinarjev čedalje več,šobe pa crkujejo zarad slabe nafte in zato ker proizvajalci predpisujejo menjavo filtra nafte na 60000 km in tile servisi na pooblaščencih zame sploh niso servisi,ker da ti n a 20000 km samo spihajo zračni filter in kabinskega menjajo ali pa tudi ne...To ni to!


To maš pa popolnoma prav, js menjam naftni filter veliko pogosteje, tistih 15 e me ne bo pokopalo, samo je danes tezko najdit dobrega in poštenega serviserja.


Diesel je zakon!
 
Uporabniški avatar
nevermind
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2836
Pridružen: To jun 16, 2009 2:49 pm

Napisal/-a nevermind So dec 12, 2009 8:41 pm

Pa kaj spet poraba :roll: ...ahh moji slovenceljni.
No naj jaz napišem kje je razlika v vzrževanju oz. pri dizlu dražje.
Edino, kar je pri dizlu dražje je posebno olje, če ima avto DPF filter.
Pa tudi turbo bencinarji zahtevajo kvalitetnejše olje in seveda je malo dražje.
Dizli so pa skloni kvarljivosti, če ga ne vzdržuješ pravilno - se pravi potrebna je redna menjava prav vseh filtrov + naftnega (pri meni je interval na 40000 ampak jaz ga na 15000 - 20000 menjam).
Se pravi menjava olja pri obeh na 15000 km ali kaj prej, ne pa kot pri Renfaultu in Oplu - menjava olja na 30000 km... ali še boljše; na 50000 km!? Pa kaj so nori?
Noben me ne prepriča, da je olje isto pri 15000 in 30000? Kao long life - my ass!
Tistih 50€, ki bom dal več sta dve kosili.
 
trs
Novinec
 
Prispevkov: 135
Pridružen: Po apr 21, 2008 9:55 pm
Kraj: bela krajina

Napisal/-a trs Pe dec 18, 2009 8:29 pm

Točno tako ali
X2
vw je boljši avto
 
.GT.
Novinec
 
Prispevkov: 160
Pridružen: Pe sep 05, 2008 3:50 pm
Kraj: MB

Napisal/-a .GT. Pe dec 18, 2009 9:15 pm

15.000 je zadnja meja menjava olja za motor drugeče se to naj bi delalo na 10.000samo do 15 še gre kaj je več pa je že slabo za motor ker olje postane skor tak keoče kot voda ..
sdted
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov