Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
jan050
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 9
Pridružen: So apr 12, 2008 7:08 pm

toyota problem

Napisal/-a jan050 To dec 22, 2009 10:03 am

Imamo Toyoto Avensis Verso, letnik 2004, mašina 2.0 D4D (Diesel). Težave so se začele v nedeljo. Zvečer sem se odpravil na obisk. Avto normalno deloval, po cca 1 km (ravno na uvozu na obvoznico), pa je izgubil moč, vendar ni ugasnil. V katerikoli prestavi sem poskušal, je prišel do cca 2000 obratov, nato so obrati poskočili na 3000-4000 in takoj nazaj na 1200. Pri tem si lahko držal pedalo za gas do konca, zgodba ista. Avto je v leru prišel do cca 5000-6000 obratov. Tako sem potem nekako prišel nazaj in pustil avto. Včeraj popoldne ponovno ista težava.
Sicer imam že dogovorjen servis, vendar ali kdo ve, kaj bi lahko bilo? Ali je to lahko kakšna večja okvara?
 
Uporabniški avatar
SašoP
Uporabnik
 
Prispevkov: 984
Pridružen: Po jul 07, 2008 10:17 am
Kraj: Domžale

Napisal/-a SašoP To dec 22, 2009 10:36 am

Dizel do 5000 - 6000 obratov :shock: :shock:
 
crazydriver3
POZOR! Nekredibilen uporabnik
 
Prispevkov: 9
Pridružen: Ne dec 20, 2009 9:38 am

Napisal/-a crazydriver3 To dec 22, 2009 10:53 am

mogoce kaka sklopka samo cudna napaka :/ prvo do 2000 rmp pol pa skoci..razumem kot da bi sklopka spodrsavala??? al pa kak rezervni nacin voznje.? povej ko ugotovis napako. me zelo zanima
 
Uporabniški avatar
Kalos
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 585
Pridružen: To feb 03, 2009 2:21 pm

Napisal/-a Kalos To dec 22, 2009 11:21 am

Lahko je kaj s turbino? Glede na to da pride do 2000 obratov potem pa mrda...
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare To dec 22, 2009 10:45 pm

Pomoje da bo nekaj na krmiljenju turbine,saj v leru ni obremnjena in se lahko zavrti,ko pa je obremenjena pa naredi prevelik pritisk in vrže v zasilni program.
 
Uporabniški avatar
tommy31
POZOR! Nekredibilen uporabnik
 
Prispevkov: 62
Pridružen: Ne nov 29, 2009 4:21 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a tommy31 To dec 22, 2009 11:06 pm

čare je napisal/-a:Pomoje da bo nekaj na krmiljenju turbine,saj v leru ni obremnjena in se lahko zavrti,ko pa je obremenjena pa naredi prevelik pritisk in vrže v zasilni program.


Pomoje pa je odneslo turbino...potegnila je olje čez.
Ponavadi motor uide v iberture, posledica, zariban motor.
Poglej koliko je še olja v motorju....ker če si dolgo gledal kako je avto v rdečih obratih je verjetno že prepozno.

Taka bolezen je bila pri renojevih dizlih - iberture, potegne olje čez turbino, motor na suho na 5000 obratov....lahko sam še šlep službo pokličeš pa par tisoč€ za menjavo motorja
Bawarian Murder Weapon
 
jan050
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 9
Pridružen: So apr 12, 2008 7:08 pm

Napisal/-a jan050 Sr dec 23, 2009 10:59 am

No,problem smo rešili. Na srečo je bil samo zapacan naftni filter (tudi sam sem že pomislil na probleme pri turbini).
 
Volvo power
Novinec
 
Prispevkov: 208
Pridružen: Pe jul 18, 2008 1:05 pm
Kraj: kočevje

Napisal/-a Volvo power Sr dec 23, 2009 12:23 pm

Najprej zamenjaš turbino, pol pa če še ni uredu, pa zamenjaš še naftni filter :har
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot], Majestic-12 [Bot] in 6 gostov