Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
el_diablo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1784
Pridružen: Če maj 24, 2007 11:55 am
Kraj: Gottschee

tdi-vžig

Napisal/-a el_diablo Če maj 24, 2007 12:16 pm

lep pozdrav vsem! nov sem tukaj in se vnaprej opravičujem za nepravilnosti.že dolgo imam problem pri hladnem vžigu golfa tdi pd.zjutraj izgleda že kot da bo vžgal,nato crkne,potem pa ga je treba kakšnih 5-10 sekund verglat.mislil sem da je bil vzrok prebito tesnilo glave motorja in vode v cilindru,vendar je po menjavi tesnila enako.vsak naslednji vžig je normalen.menjal sem že naftno pumpo,vžigalne svečke,montiral nepovratni ventil za nafto...še zmeraj enako,sami nepotrebni stroški.vsake toliko celo normalno vžge.je možno da se zrak nabere v kaki lajtngi?iberlauf?kakšna šoba?vnaprej se vam zahvaljujem za kakršnokoli pomoč
obstaja točka,na kateri drzno postane neumno...
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Napisal/-a Mate Če maj 24, 2007 2:00 pm

Si ob menjavi filtra zamenjal tudi "ventil" na vrhu filtra? So cevi za nafto dobre? Kaj pa pravi računalnik, so vsi senzorji (mrzel/topel motor) vredu?
Slika
 
Uporabniški avatar
el_diablo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1784
Pridružen: Če maj 24, 2007 11:55 am
Kraj: Gottschee

Napisal/-a el_diablo Če maj 24, 2007 2:18 pm

lp! racunalnik ne pokaze nic,mojster je pred mano zamenjal filter,vse kar je bilo v skatli.je ta ventil zraven, ali se ga dokupi?nevem niti kako se preveri cevi
obstaja točka,na kateri drzno postane neumno...
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Napisal/-a Mate Če maj 24, 2007 4:24 pm

Jaz sem imel težave zaradi tega povratnega ventila. Sicer malo drugačne.

Pozimi mi je avto težje vžigal, zato sem, oziroma mi je "mojster" zamenjal filter za nafto, ki je bil poln vode. Avto je lažje vžigal, a po dveh dnevih, oziroma 40 km ni več vžgal. Ko mi ga je uspelo zagnati, je na čase težje laufal, a mi je vseeno uspelo narediti še enih 50 km, ko me je pustil na cesti. Problem je bil v dihtungi na tem povratnem ventilu, ker je bila poškodovana ob ponovni montaži. Cevi na filtru niso tesnile, zato motor ni dobro vlekel nafte iz rezervoarja. Ob ponovni menjavi filtra, ventila in dihtunge so težave izginile.

Za razlago, kje je ta ventil:
Na filter za nafto pridejo 4 cevke. Ena iz rezervoarja, ena k motorju, ena iz motorja preko povratnega ventila naprej v rezervoar.

Odvisno je od samega filtra. Pri neoriginalnih je večinoma zraven in, vsaj v mojem primeru, ni enak kot originalen. Strošek neoriginalnega filtra je bil 4kSIT. Pri originalnem, pa se ga dokupi, s tem da original filter stane 8kSIT, in ventil 4kSIT, če se prav spomnim. Sedaj imam noter original, čeprav je praktično trikrat dražji... a še vseeno cenejši od ene avtovleke :P

Še nekaj sem se spomnil... v kakšnem stanju pa je akumulator?
Slika
 
Uporabniški avatar
el_diablo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1784
Pridružen: Če maj 24, 2007 11:55 am
Kraj: Gottschee

Napisal/-a el_diablo Če maj 24, 2007 4:44 pm

možno da je to to.pozabil sem omeniti,da sem tudi akumulator menjal.upam da je ta ventil,samo da ni kakšna šoba na smrtni postelji..baje so drage ful.ker po tem ko avto vžge,se par sekund trese pa cuka,kot da bi samo na tri cilindre laufal.bom preveril,kaj je s tem ventilom.če ima še kdo kak nasvet,se priporočam.vam javim,hvala
obstaja točka,na kateri drzno postane neumno...
 
Tu_Nera
Novinec
 
Prispevkov: 416
Pridružen: Ne sep 25, 2005 4:10 pm

Napisal/-a Tu_Nera So maj 26, 2007 1:57 pm

ka pa kak turbo cevka počena
Slika :ewil:
 
Uporabniški avatar
Mgajvr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1359
Pridružen: Ne feb 18, 2007 7:12 pm
Kraj: okolica litije

Napisal/-a Mgajvr Ne maj 27, 2007 12:49 pm

turbo cevka nima veze pr tem. men je tut počla pa je avto normalno delou, edino ni šel več kot 140. verjetno je kaka šoba al pa je zrak prišel med menjavo do bošpumpe. razlogov zakaj mu nagaja vžig je veliko. men recimo normalno vžge, samo mi pridoločenih obratih nekaj cuka.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Ne maj 27, 2007 6:30 pm

S takimi problemi sem se jaz ukvarjal dve leti.....

Potem pa sem potegnu še dodatne žice iz releja na grelne svečke...avtek že čudežno vžiga več kot pol leta.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
jure5j
Novinec
 
Prispevkov: 155
Pridružen: Pe maj 18, 2007 9:57 am

Napisal/-a jure5j Sr maj 30, 2007 5:31 pm

Lahko da ti je crknila elektronika (rele)za grelne svečke.Ti lučka oziroma spirala v armaturki normalno ugasne ali ne
 
Uporabniški avatar
el_diablo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1784
Pridružen: Če maj 24, 2007 11:55 am
Kraj: Gottschee

Napisal/-a el_diablo Sr maj 30, 2007 6:00 pm

ja,lučka normalno sveti in ugasne.ta teden bom še un ventil zamenjou.upam da bo.
obstaja točka,na kateri drzno postane neumno...
 
smillex
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 14
Pridružen: So feb 04, 2006 6:48 pm
Kraj: kamnik

mora vžgati

Napisal/-a smillex Če maj 31, 2007 2:01 am

Če slučajno nisi zamenjal TM ( temperaturno stikalo) ga zamenjaj in tezava bo odpravljena 99%. LP
 
Uporabniški avatar
el_diablo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1784
Pridružen: Če maj 24, 2007 11:55 am
Kraj: Gottschee

Napisal/-a el_diablo So jun 02, 2007 11:04 am

včeraj zamenjal TM-26 EU,danes je avto normalno vžgal(mogoče slučajno),bomo vidli v prihodnjih dneh.
obstaja točka,na kateri drzno postane neumno...
 
Uporabniški avatar
el_diablo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1784
Pridružen: Če maj 24, 2007 11:55 am
Kraj: Gottschee

Re: mora vžgati

Napisal/-a el_diablo Po jun 04, 2007 7:07 pm

smillex je napisal/-a:Če slučajno nisi zamenjal TM ( temperaturno stikalo) ga zamenjaj in tezava bo odpravljena 99%. LP


eni se pač spoznajo.avto vžiga kot nov,končno :D :D :D hvala!!! :D :D :D :D
obstaja točka,na kateri drzno postane neumno...
 
sim
Novinec
 
Prispevkov: 189
Pridružen: Pe okt 31, 2003 3:52 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a sim To jan 05, 2010 7:56 am

Pozdravljeni!

Google mi je našel to temo o hladnem vzigu TDIja pa bom napisal kar sem, da ne odpiram nove.
Na TDI motorju (132kw) v audiju A6 letnik 2002 se pojavlja problem pri mrzlem vžigu (ko je zunanja temperatura pod 0 in je avto zunaj - drugače je v garaži). Zadeva se kaže v predolgem verglanju, ko zalaufa so obrati nekoliko višji (1500-2000), ko vžge malo bolj pokadi. Avto bo šel na servis vendar me prej zanima še vaše mnenje, da vem kaj je za pričakovati.
Na avtomobilu je bil menjan akumulator pred cca. 1letom, glavni servis opravljen 17kkm nazaj (pooblaščeni serviser). Tudi če avto predogrejem z Webastom ni nič bolje.

Hvala za pomoč!

P.S.: Pa še en podatek, ki morda nima povezave s tem: poleti (40stopinj) v strme klance se je temperatura motorja malo odklanjala od 90 (recimo 95-100 stopinj je bila)
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov