Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
Kovcek
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 623
Pridružen: Po okt 14, 2002 11:50 am
Kraj: Murska Sobota

Napisal/-a Kovcek Sr jan 06, 2010 12:18 pm

Že x-krat zamenjal samo lamelo oz. jo dal obnoviti (pri sinterju), pa nikoli ni bilo nobenih problemov...če ste že tako pikolovski, zakaj potem zamenjat "samo" sklopko, potisno plošlo, ležaj, semering a nebi še vztrajnika pa pol motorja zraven?...eni imate očitno preveč denarja, da ga tako mečete skozi okno...primerjava z zavornimi ploščicami pa je itak nesmisel - a ko menjate ploščice, zamenjate tudi diske? - pa čeprav so ok... :roll:

Če so ležaj in potisna plošča ok, ne vidim razloga za menjavo :!:


Je pa res, da so nekateri kompleti sklopk zelo poceni, in se poraja tudi vprašanje, če je v takem primeru smiselna obnova - ta stane ponavadi cca. 80 eur za "navadno" lamelo in cca. 120 eur za keramično
Lp

kovcek
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3877
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Napisal/-a Blinder Sr jan 06, 2010 12:23 pm

Dej kolko stane obnovljena lamela in kolko stane cel kit lamela, ležaj in košara?

Ima kdo izkušnje s temi poceni sklopkami? Npr. http://cgi.ebay.co.uk/MG-ROVER-200-1-8-CLUTCH-KIT-3-IN-1-HK9012_W0QQitemZ260467355981QQcmdZViewItemQQptZUK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM?hash=item3ca510714d
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Uporabniški avatar
din
Uporabnik
 
Prispevkov: 1410
Pridružen: Ne jul 21, 2002 9:50 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a din Sr jan 06, 2010 1:18 pm

Jaz ne dam obnavljat lamele, ker je ceneje, ampak, ker vzdrži več kot original. Sprobano pri ekstremnih pogojih (original lamela vzdržala 1 mesec, obnovljena pri Sinterju 2 meseca).
Slika
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Sr jan 06, 2010 2:36 pm

Debata je o resni uporabi, ne pa za en mesec. Pri lameli gredo fedri za kompenzacijo speljavanja (dobijo luft in je nevarnost izmetavanja) in sama po sebi se stisne in ni prožna po osi. Tako je obnavljanje jalovo, čeprav je material lahko korekten. Od firm so dobri pri LUK, Valeo ali Sachs, ostalo je manj cenjeno, lahko pa cenejše. Pri dvomasnih prevzame vlogo fedrov lamele vztrajnik, težave so vam znane.
Priponke
Rover_Clutch.pdf
(257.9 KiB) Prenešeno 72 krat
Passat_Clutch.pdf
(279.49 KiB) Prenešeno 79 krat
Lamela_Feder.jpg
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Sr jan 06, 2010 2:56 pm

Kovcek je napisal/-a:Že x-krat zamenjal samo lamelo oz. jo dal obnoviti (pri sinterju), pa nikoli ni bilo nobenih problemov...če ste že tako pikolovski, zakaj potem zamenjat "samo" sklopko, potisno plošlo, ležaj, semering a nebi še vztrajnika pa pol motorja zraven?...eni imate očitno preveč denarja, da ga tako mečete skozi okno...primerjava z zavornimi ploščicami pa je itak nesmisel - a ko menjate ploščice, zamenjate tudi diske? - pa čeprav so ok... :roll:

Če so ležaj in potisna plošča ok, ne vidim razloga za menjavo :!:


Je pa res, da so nekateri kompleti sklopk zelo poceni, in se poraja tudi vprašanje, če je v takem primeru smiselna obnova - ta stane ponavadi cca. 80 eur za "navadno" lamelo in cca. 120 eur za keramično
Tist z polovico motorja ti je bila brezvezna,če ma pa avto okol 200000 km recimo kolikor zdrži sklopka ob normalni uporabi pa je zelo zelo priporočljivo menjat še vztrajnik,če je dvomasni.Navaden drži za vedno ravno tako mora bit dvomasni še dober,če je bil avto vožen v glavnem relacijsko,če je bil vožen po mestu je sigurno slab.Pogovarjamo pa se o menjavi sklopke ki crke zaradi obrabe in ne po 20000 km,ekstremni pogoji....
 
Uporabniški avatar
din
Uporabnik
 
Prispevkov: 1410
Pridružen: Ne jul 21, 2002 9:50 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a din Sr jan 06, 2010 4:51 pm

No da razložim te "ekstremne pogoje", 1 mesec in kao neresni uporabi. Gre se za zglobne traktorje, katere so predelali v viličarje za nakladanje piščancev. Lahko si vsaj približno zamislite, kolikokrat je moral stisniti sklopko za nakladanje 1 prikoličarja. In lamela je bila obrabljena in ne zažgana, ali kaj podobnega. No lamele se je menjavalo, ostalo pa po potrebi. Pa ne mi zdaj, da to niso realni pogoji - so povsem realni, le da je interval delovanja na sklopko mnogo bolj pogost kot pri normalni uporabi.

Nikoli nisem trdil, da moraš določen sestavni del motorja menjati šele ko se le ta razpade, ampak ob prvem vidnem znaku okvare oziroma obrabe. Da sklopka vzdrži 200k km ni nujno, je mnogo tipov avtomobilov pri katerih je normalno da pride do okvare malo po 100k km (ob normalni uporabi) in kontra, brez problema nad 200k km delovanja. Meni je naprimer na Mazdi 323BG 1.4i vzdržala preko 300k km.

Komentar na sliko.
Takšna okvara sigurno ni pogojena z obnovljeno lamelo, se lahko zgodi pri 10k km ali pa pri 200k km.
Slika
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Sr jan 06, 2010 5:00 pm

Smo na avtomobilizem.com ne na DELOVNI STROJI.com
 
Uporabniški avatar
dejcc
Uporabnik
 
Prispevkov: 1116
Pridružen: Sr okt 07, 2009 8:19 pm

Napisal/-a dejcc Sr jan 06, 2010 5:18 pm

Kupiš novo, daš karbon gor pri sintarju se mi zdi in maš večno mir če si normalen.
Relax take it easY
Slika
 
Uporabniški avatar
din
Uporabnik
 
Prispevkov: 1410
Pridružen: Ne jul 21, 2002 9:50 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a din Sr jan 06, 2010 7:01 pm

čare je napisal/-a:Smo na avtomobilizem.com ne na DELOVNI STROJI.com


pametnjakovič :roll:
Slika
 
valvoline
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 616
Pridružen: Sr jul 23, 2008 7:36 am

Napisal/-a valvoline Sr jan 06, 2010 7:35 pm

joztom je napisal/-a:Debata je o resni uporabi, ne pa za en mesec. Pri lameli gredo fedri za kompenzacijo speljavanja (dobijo luft in je nevarnost izmetavanja) in sama po sebi se stisne in ni prožna po osi. Tako je obnavljanje jalovo, čeprav je material lahko korekten. Od firm so dobri pri LUK, Valeo ali Sachs, ostalo je manj cenjeno, lahko pa cenejše. Pri dvomasnih prevzame vlogo fedrov lamele vztrajnik, težave so vam znane.

Men so zamenjal tut fedre k so lamelo obnavljal. Je že blo par let nazaj,za obnovo sem plačal 4000sit,zrihtal so super. Sicer ti tam povejo če se da lamela obnovit ali ne.
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Sr jan 06, 2010 8:24 pm

din je napisal/-a:
čare je napisal/-a:Smo na avtomobilizem.com ne na DELOVNI STROJI.com


pametnjakovič :roll:

Nisem pmeten ampak precej mi gre na živce,ker precej folka kupi avto nek besen za zadnje denarje pol pa nima za vzdrževanje in bi menjal samo navoj na vijaku če bi se dalo in potem seveda nastane medsebojno prcanje in na koncu ugotovimo da se kregamo zarad enga delovnega stroja.
 
Uporabniški avatar
_BANDIT_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1111
Pridružen: Če feb 27, 2003 9:23 am

Napisal/-a _BANDIT_ Sr jan 06, 2010 11:44 pm

Jest sem vedno pri Sinterju najprej pokazal staro lamelo in je mojster tam takoj povedal ali se to splača obnavljati al je treba vse skupaj menjat.
http://www.zup-racing.com/
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT! Slika
 
Uporabniški avatar
din
Uporabnik
 
Prispevkov: 1410
Pridružen: Ne jul 21, 2002 9:50 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a din Če jan 07, 2010 9:37 am

čare je napisal/-a:
din je napisal/-a:
čare je napisal/-a:Smo na avtomobilizem.com ne na DELOVNI STROJI.com


pametnjakovič :roll:

Nisem pmeten ampak precej mi gre na živce,ker precej folka kupi avto nek besen za zadnje denarje pol pa nima za vzdrževanje in bi menjal samo navoj na vijaku če bi se dalo in potem seveda nastane medsebojno prcanje in na koncu ugotovimo da se kregamo zarad enga delovnega stroja.


Ampat tebi res ni nič jasno :roll:
Slika
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Če jan 07, 2010 9:41 am

Obnavljanje iz fičkov je večina prerasla. Običajni voznik menja sklopko med 180 in 240k km, tako da ti na mozeg kaplja, če ne menjaš vse, kar bi lahko v kratkem pocrkalo. Tudi semering za 6€ in teflonska puša vilic še nista nobenega ugonobila s ceno. Bolj je tukaj problem strokovne obravnave in poštenega dela s specialnimi orodji (za vztrajnik se rabi Loctite lepilo, kiloključ in kotomer). Razni dirkalci in piščančji viličarji so zaradi obremenitev iz tega povprečja izvzeti. Večina proizvajalcev tudi prodaja obnovljene sklope, še največ VAG, zato je zame verjetno boljša izbira priznane aftermarket firme kot original nova roba.
 
Uporabniški avatar
din
Uporabnik
 
Prispevkov: 1410
Pridružen: Ne jul 21, 2002 9:50 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a din Če jan 07, 2010 9:50 am

Isuse kristuse, kaj vse ne boš spravil iz sebe. Meni se več ne da. Nobenega ne mislim prepričat, da ne sme menjat pol motorja ob menjavi posrane lamele. Če mu je to fetiš, je samo boljše za vzdrževalce. Menjat je najlažje.

Jaz sem out.
Slika
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 6 gostov