Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
MLS33
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 6
Pridružen: Po jan 11, 2010 7:37 pm

Passat pri pospeševanju izgubi moč

Napisal/-a MLS33 Po jan 11, 2010 7:46 pm

Sem lastnik passata 1.9 TDI z 81kW. Ko pospešujem pri priključevanju na avtocesto (60km/h - 130km/h) se ponavadi v 4. prestavi pri okoli 2800 obratih zgodi, da avto občutno izgubi moč, nato pa ne gre več kot 120km/h. Avto je nato potrebno ugasniti in ponovno zagnati, da spet deluje kot je treba. Če pospešujem počasi teh težav ni in avto brez problema pelje čez 160km/h.
Poizkusil sem izklopiti luftmesser in avto se je z izklopljenim obnašal enako kot takrat, ko izgubi na moči.
Kaj je najverjetnejši razlog za to težavo?

Hvala za odgovor.
 
valvoline
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 616
Pridružen: Sr jul 23, 2008 7:36 am

Napisal/-a valvoline Po jan 11, 2010 10:07 pm

Zadelan katalizator ?
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R Po jan 11, 2010 10:30 pm

Vrže ti ga v zasilni program, ker se motor počuti ogroženega :roll:

Malo poišči po forumu, je bilo zadnje čase kar nekaj takih prigod..od prevelikega polnjenja turbine, itd
RiDe hArD
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis Po jan 11, 2010 10:32 pm

R 34 GT-R je napisal/-a:Vrže ti ga v zasilni program, ker se motor počuti ogroženega :roll:

Malo poišči po forumu, je bilo zadnje čase kar nekaj takih prigod..od prevelikega polnjenja turbine, itd


ena izmed tem na a.com:
http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... 67&start=0

itd....
 
quattro_87
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 26
Pridružen: Po sep 22, 2008 6:59 pm

Napisal/-a quattro_87 Po jan 11, 2010 10:52 pm

Na turbini imaš s sajami zapacane variabilne lopatice, ki služijo regulaciji tlaka turbine.
Pri tem pospeševanju se ustvari precej velik tlak, ki pa ga elektronika skuša zmanjšati z zaprtjem lopatic a jih ne more zapreti, ker je med njimi umazanija, zaradi tega ti avto vrže v zasilno delovanje, da ne pride, do prevelikega tlaka in posledično, do večjih okvar.
PS: lahko je problem samo v vakuum dozi, ki premika lopatice.
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody To jan 12, 2010 2:22 pm

se spozna kdo na senzor na intercoolerju?ali je to lmm ki gre od intercoolerja naprej...je mogoče še kak drug senzor prav na intercoolerju?
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
zundapp
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 605
Pridružen: Ne mar 16, 2003 10:55 am

Napisal/-a zundapp To jan 12, 2010 2:42 pm

En senzor je na trdi pvc cevi, ki vodi zrak v interkuler.
 
Uporabniški avatar
Mgajvr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1359
Pridružen: Ne feb 18, 2007 7:12 pm
Kraj: okolica litije

Napisal/-a Mgajvr To jan 12, 2010 3:33 pm

kaj pa če bi najprej prklopu na tester? da pokaže kje je možna napaka. potem se šele začne popravljat in čistit. tole ugibanje je brezveze. men je isto delalo, pa je bil samo LMM v okvari. ampak okvare mi tester ni javil. po menjavi pa dela kot je treba
xXx

Skoda driver

tolk časa sm jo porivou, da je mi je vžgala in ušla...
 
MLS33
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 6
Pridružen: Po jan 11, 2010 7:37 pm

Napisal/-a MLS33 To jan 12, 2010 4:54 pm

Hvala za odgovore. Seveda, avto bom priklopil na tester in nato reševal naprej. Prevelik tlak v turbini bi se moral pokazati na testerju, ane? Povem ko bom zadevo rešil. Hvala in LP
 
MLS33
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 6
Pridružen: Po jan 11, 2010 7:37 pm

Napisal/-a MLS33 So jan 16, 2010 11:06 am

Avto je bil na diagnostiki in računalnik je pokazal, kot je rekel quattro_87, prevelik tlak v turbini. Mehanik pravi, da je treba odpreti turbino, jo sčistiti in peskati, kar bi me prišlo 150 - 200 €. A obstaja še kakšna druga rešitev oz. kje bi to naredili ceneje? LP
 
Uporabniški avatar
NejcZ
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1506
Pridružen: Po dec 24, 2007 7:35 pm
Kraj: Mozirje

Napisal/-a NejcZ So jan 16, 2010 11:10 am

To je poceni, če ti turbina gre.. tist pa nebo potem več tako poceni.
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis So jan 16, 2010 11:47 am

MLS33 je napisal/-a:Avto je bil na diagnostiki in računalnik je pokazal, kot je rekel quattro_87, prevelik tlak v turbini. Mehanik pravi, da je treba odpreti turbino, jo sčistiti in peskati, kar bi me prišlo 150 - 200 €. A obstaja še kakšna druga rešitev oz. kje bi to naredili ceneje? LP


iz izkušenj ti povem, da je to super opcija ( beri: minimalni strošek).... v nasprotnem primeru ti bo turbino "razneslo" in škode bo vsaj za 500€
 
valvoline
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 616
Pridružen: Sr jul 23, 2008 7:36 am

Napisal/-a valvoline So jan 16, 2010 6:04 pm

MLS33 je napisal/-a:Avto je bil na diagnostiki in računalnik je pokazal, kot je rekel quattro_87, prevelik tlak v turbini. Mehanik pravi, da je treba odpreti turbino, jo sčistiti in peskati, kar bi me prišlo 150 - 200 €. A obstaja še kakšna druga rešitev oz. kje bi to naredili ceneje? LP

Če je to tlak pr povratni komori,kjer prihahajo izpušni plini je mogoče da je zarad tega ker je zadelan katalizator,in turbina dobi preveč povratnega pritiska.
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody So jan 16, 2010 6:32 pm

jz sm dans blindiral egr ventil...zaenkrat ga ni fuknalo v safe mode...poročam če je to vzrok
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe So jan 16, 2010 6:43 pm

im nobody je napisal/-a:se spozna kdo na senzor na intercoolerju?ali je to lmm ki gre od intercoolerja naprej...je mogoče še kak drug senzor prav na intercoolerju?

to je senzor tlaka pa senzor temperature vstopnega zraka.p.s. zarad blokade egr ventila ti ga nebo vrglo v safe mode niti ni logicno da bi ga..
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody So jan 16, 2010 6:45 pm

mogoče ga je zarad tega ker je bil zjeban egr sedaj ko sem pa blindiral pa ne more?tak so mi marsikateri rekli
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
Uporabniški avatar
Hribo
Novinec
 
Prispevkov: 441
Pridružen: To jan 09, 2007 11:30 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a Hribo So jan 16, 2010 8:36 pm

Turbina fuč, sneta cev interculer, gumjasta cevka,egr zašeku,...
http://www.facebook.com/pages/Avtodiagnostika-in-Servis-Osebnih-Vozil/361074387295480
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 13 gostov