Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
bazilika
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 11
Pridružen: So jan 16, 2010 1:20 pm

Počena glava Peugeot 806 2.0 hdi? - nasvet za popravilo

Napisal/-a bazilika So jan 16, 2010 1:29 pm

Pozdravljeni,

kot kaže je na Peugeot 806 2.0 hdi letnik 2002 (160 000km) počila glava.
V posodo za dolivanje hladilne tekočine se, ko je motor segret vrača vroča penasta voda.
Pred tednom mi je izginilo cca 1 liter hladilne tekočine. Dolil sem jo na srednji nivo
pri hladnem motorju. Ko se je motor segrel pa se v posodi za dolivanje naredi takšen pritisk, da ko odprem posodo, voda kar teče ven.

Olje v motorju je čisto, na pokrovčku ni pene, avto ne kadi nič posebej drugače kot prej.

Da je počila glava, mi je po kratkem pregledu povedal lokalni mehanik (moj je že dalj časa odsoten).
Rekel je, da bi menjava glave pri njem prišla cca 1500 € in da se mi ne izplača.
Ker vem, da je brušenje glave, tesnilo in delo veliko manj, me zanima
vaša ocena, kakšni bi morali biti stroški za popravilo, če bi uspel dobiti ustrezno glavo.

Avto rabim, ker moram imeti v 2. vrsti 3 otroške sedeže :(
če kdo koga pozna, ki bi to dobro in cenovno ugodno opravil (LJ okolica) lahko tudi na PM.

Hvala za odgovore
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare So jan 16, 2010 1:35 pm

Dokler ne bo glava sneta ne boš vedel nič.Mogoče se bo že na tesnilu videlo kje uhaja voda,drugače pa se glavo pod pritiskom stestira in ugotovi ali je počena ali ni.Termostat je v redu??
 
Uporabniški avatar
_BANDIT_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1111
Pridružen: Če feb 27, 2003 9:23 am

Napisal/-a _BANDIT_ So jan 16, 2010 1:37 pm

Lahko je samo dihtunga na glavi.
http://www.zup-racing.com/
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT! Slika
 
bazilika
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 11
Pridružen: So jan 16, 2010 1:20 pm

Napisal/-a bazilika So jan 16, 2010 2:45 pm

Termostat naj bi bil v redu. Motor se ne pregreva, ne gre preko delovne temp.

Vem, da je potrebno sneti glavo. Samo ne bi je rad snel pri tem mehaniku, ker bom potem obsojen na njegovo delo + če je res počena potem ne vem kako hitro bom dobil drugo. Dokler je avto še vozen se še lahko odločim kam ga peljem, ker ko bo avto odprt bom bolj težko.
 
Scorp84
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 788
Pridružen: Ne nov 26, 2006 1:25 am

Napisal/-a Scorp84 So jan 16, 2010 2:54 pm

Sam ti priporočam RODEX radomlje, v bližini kamnika. Pa še pooblaščeni peugeot servis so, sem že 3x servisiral avta pri njih in sem bil vedno zadovoljen. Vsaj cenejši od ljubljančanov so. Do zdej nisem imel težav, pa tudi na tem forumu sem slišal za njih in je kr na dobrem glasu, čeprav jih je nekaj imelo težav z njimi.
 
Jeaka
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 536
Pridružen: Sr maj 11, 2005 11:37 am
Kraj: lj

Napisal/-a Jeaka So jan 16, 2010 2:56 pm

Najprej snet glavo, potem se bo pa ugotavljalo kaj je narobe, pomoje je samo tesnilo slo k vragu.
[url=http://www.enigma-motorsport.si][img]http://www.enigma-motorsport.si/images/enigma_uvodna.jpg[/img][/url] http://www.enigma-motorsport.si
 
valvoline
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 616
Pridružen: Sr jul 23, 2008 7:36 am

Re: Počena glava Peugeot 806 2.0 hdi? - nasvet za popravilo

Napisal/-a valvoline So jan 16, 2010 7:01 pm

bazilika je napisal/-a:Pozdravljeni,

kot kaže je na Peugeot 806 2.0 hdi letnik 2002 (160 000km) počila glava.
V posodo za dolivanje hladilne tekočine se, ko je motor segret vrača vroča penasta voda.
Pred tednom mi je izginilo cca 1 liter hladilne tekočine. Dolil sem jo na srednji nivo
pri hladnem motorju. Ko se je motor segrel pa se v posodi za dolivanje naredi takšen pritisk, da ko odprem posodo, voda kar teče ven.

Olje v motorju je čisto, na pokrovčku ni pene, avto ne kadi nič posebej drugače kot prej.

Da je počila glava, mi je po kratkem pregledu povedal lokalni mehanik (moj je že dalj časa odsoten).
Rekel je, da bi menjava glave pri njem prišla cca 1500 € in da se mi ne izplača.
Ker vem, da je brušenje glave, tesnilo in delo veliko manj, me zanima
vaša ocena, kakšni bi morali biti stroški za popravilo, če bi uspel dobiti ustrezno glavo.

Avto rabim, ker moram imeti v 2. vrsti 3 otroške sedeže :(
če kdo koga pozna, ki bi to dobro in cenovno ugodno opravil (LJ okolica) lahko tudi na PM.

Hvala za odgovore

k je motor segret ne smeš čep odpirat,in je povsem normalno da vode vn meče(ne preveč) Sprobaj odpret čep za dolivanje k avto zalavfaš zjutraj,k je motor mrzel,če ne bo vode vn metalo z glavo ni nič narobe.
Jaz bi za začetek zamenjal termostat in to z ene 10c nižjo temperaturo kot je tovarniški.
 
bazilika
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 11
Pridružen: So jan 16, 2010 1:20 pm

Napisal/-a bazilika So jan 16, 2010 9:23 pm

Slika posode, pri ohlajenem motorju (12+) ur, ko želim preveriti nivo hladilne tekočine:
ve kdo zakaj udarja nazaj tudi pri hladnem motorju?
Priponke
voda0.jpg
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko So jan 16, 2010 9:39 pm

KEr je zrak v sistemu. Zrak pride iz motorja. ALi počeno/prebito tesnilo ali pa počena glava. Žal druge ni kot odpret motor. Tudi če avto še tako rabiš tole več ne bo dolgo vozno.....Jaz sem zjutraj ugotovil da je bil čez noč pritisk v sistemu in je po malem popuščal pokrovček.....nalil vodo in nardil sem točno 42km.....ko je avto zarad tesnila ugasnil.....
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
north789
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 593
Pridružen: Pe okt 03, 2008 8:03 pm
Kraj: Domžale z okolico

Napisal/-a north789 So jan 16, 2010 9:42 pm

tole bo zihr počena glava je preveč smetana tale hladilna tekočna
 
Uporabniški avatar
kamnčan
Novinec
 
Prispevkov: 187
Pridružen: Po jan 19, 2009 8:36 am
Kraj: kamnik

Napisal/-a kamnčan So jan 16, 2010 10:10 pm

K ste smetano umenil. Pri nekaterih avtih sem upazil da se tam kjer se naliva olje dela podobna smetana. Kaj bi pa to bilo narobe.
Pa se opravičujem za off.
 
bazilika
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 11
Pridružen: So jan 16, 2010 1:20 pm

Napisal/-a bazilika So jan 16, 2010 10:10 pm

Hvala vsem za odgovore.

Saj z avtom se ne vozim. Danes sem ga le pripeljal od mehanika do doma.

Še to: koliko je realna/(poštena) cena za popravilo, če je glava počena.
Poizkušal bi dobiti rabljeno, če ne bi jo dal variti, če se bo dalo...
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6590
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Fan So jan 16, 2010 11:38 pm

Pozdravljeni

počene glave vari ( z garancijo ) mojster v Guncljah ( LJ ).
Osebno se ne bi preveč obremenjeval kaj je, dokler se motor ne podere in se vidi, kot so vam že svetovali predhodniki.

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo Ne jan 17, 2010 12:31 am

ok...lahko da je glava počena al da je šlo tesnilo glave in ti prebija kompresija iz valja v hladilni sistem....to lahko tudi ugotovis tako, da ko je motor hladen odpres ekspanzijsko in zalaufas motor...in ce ti hodi voda not, bos vidu v ekspanzijski mehurčke...


Drugace ne vem zakaj bi blo drago....če ti nabavis drugo glavo (na tvoje stroške v primeru da je glava počena) bi te moglo pridet popravilo isto, kot če bi bilo tesnilo glave...ker on samo zamenja glavi (ok, jo brusi...ma to bi itaq mogu vsako neglede na to ce je dobra al ne) in da novo tesnilo gor....pa spotoma zamenjaš še jermen, vodno pumpo in to kar spada pod servis, ker itaq to je treba snet in se ponavadi menja.....tko da...1500 se mi zdi malo huda, če kupiš ti material ne...

LP
Slika
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6590
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Fan Ne jan 17, 2010 2:31 am

Pozdravljeni
1500 je hudo preveč

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov