Napisal/-a Kyuss Sr jan 20, 2010 9:32 pm
do spomladi bo 180k km in bom moral menjat zobatega in ostale jermene, vodno pumpo in sprednji semering brezpogojno.
avto ma mehanske ventile. šklepetali so že prvi dan odkar ga mam. ne tako kot pri kakem fordu, če si pa bil pozoren, si čul. ko je mrzel kakih 10 sekund tudi en dročnik potihem malo poje, potem neha (že nekaj let, se ne spreminja). ko sem meril kompresijo, sem na tretjem cilindru mel malo manj in sumim teflone.
avto drugače ma moč v celem rangu, mehansko izpraven za 15-letno kišto, emisije tip-top, skratka dobro ulaufan. ker nikoli nisem mel večjih problemov z njim (toktok), se še nisem dovolj angažiral, da bi vsaj ventildekl dal dol in zmeril luft ventilov.
stvar je v tem, da mam doma kompletno garnituro za glavo in več kot preveč rezervnih delov. pa me zanima, kaj pravite izkušeni. naj vzamem glavo dol ali naj naredim samo večji servis z jermeni pa vozim naprej?