Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
Gregec2
Novinec
 
Prispevkov: 167
Pridružen: So feb 03, 2007 7:21 pm

nenavadno

Napisal/-a Gregec2 Če jan 21, 2010 4:59 pm

lep pozdrav, bom kratek in sicer imam megana motor 1.6 16v problem je v tem, da se slišjo ventili ampak ne, ko je motor hladen ampak, ko je ogret na delovno temparaturo. Kaj bi to lahko bilo? olje je pa 10w40 elf.
 
nalcoq4
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 515
Pridružen: Sr jul 15, 2009 6:58 pm
Kraj: Ljubljana - Bežigrad

Napisal/-a nalcoq4 Če jan 21, 2010 5:11 pm

Si prepričan da so ventili...ponavadi se slišijo dročniki. Olje je pa uredu.
 
Tremor
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 10
Pridružen: Pe maj 03, 2002 1:00 pm

Napisal/-a Tremor Če jan 21, 2010 5:33 pm

je olja dovolj?
 
Uporabniški avatar
_furby_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4178
Pridružen: Sr mar 21, 2007 12:39 am
Kraj: Ankaran

Napisal/-a _furby_ Če jan 21, 2010 5:56 pm

nalcoq4 je napisal/-a:Si prepričan da so ventili...ponavadi se slišijo dročniki. Olje je pa uredu.


tko je blo tudi na mojem accentu. niso bili ventili ;)
 
Uporabniški avatar
Hribo
Novinec
 
Prispevkov: 441
Pridružen: To jan 09, 2007 11:30 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a Hribo Če jan 21, 2010 8:08 pm

Po vsej vrjetnosti dročniki, preveri olje, Po potrbi ga tudi menjaj zaradi starosti oz km če je servis v kratkem. Lp
http://www.facebook.com/pages/Avtodiagnostika-in-Servis-Osebnih-Vozil/361074387295480
 
Uporabniški avatar
Gregec2
Novinec
 
Prispevkov: 167
Pridružen: So feb 03, 2007 7:21 pm

Napisal/-a Gregec2 Če jan 21, 2010 10:08 pm

Olja je malo pod max, servisni interval je bil sedaj, še 500km nisem naredil. Lih tako je delalo pr starem olju bil je pa ELF 5w40. Dročniki hm verjetno ni pocen in kr velik poseg v motor?

Naj dodam še to, bil sem na fijatovem forumu kjer so debatirali o dročnikih nekdo je imel isti problem klenketanje pri ogretem motorju, zvok je povzročal VARIATOR kaj je to???
 
nalcoq4
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 515
Pridružen: Sr jul 15, 2009 6:58 pm
Kraj: Ljubljana - Bežigrad

Napisal/-a nalcoq4 Če jan 21, 2010 10:30 pm

To nima veze ker ti nimaš Variatorja - to so imele alfe.Variator faze je pa električno hidravlična naprava katera upravlja računalnik vbrizga...variator s spremebo faznega kota odmične gredi sesalnih ventilov omogoča da se sesalni ventili odpirajo prej ko obrati motorja narastejo na cca 4500 podobn sistem kot pionirski Vtec,vanos...
 
Uporabniški avatar
WMB
aka lumpii
 
Prispevkov: 1028
Pridružen: Ne jan 10, 2010 6:16 pm
Kraj: Domžale

Napisal/-a WMB Če jan 21, 2010 10:52 pm

nalcoq4 je napisal/-a:To nima veze ker ti nimaš Variatorja - to so imele alfe.Variator faze je pa električno hidravlična naprava katera upravlja računalnik vbrizga...variator s spremebo faznega kota odmične gredi sesalnih ventilov omogoča da se sesalni ventili odpirajo prej ko obrati motorja narastejo na cca 4500 podobn sistem kot pionirski Vtec,vanos...


Ima pa 1.6 16V novejši model z 83KW to zadevo...potegne nad 4.500 obrati...je pa če se ne motim nekaj na jermenici odmične gredi...ta ima spremenljiv odklon in ta je ponavadi zaribana...maže pa se z oljem motorja. Zadeva je kar draga - original na servisu mislim da okoli 300€.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 13 gostov