Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Scorp84
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 788
Pridružen: Ne nov 26, 2006 1:25 am

Bliža se glavni servis kaj vse zamenjat? Peugeot 307 1.6

Napisal/-a Scorp84 Sr jan 27, 2010 6:05 pm

Tako gre se za avto Peugeot 307 1.6, proizvodno leto je bilo enkrat konec leta 2003, kupljen 04. Prevoženih pa nekaj čez 110 tisoč km.

Zanima me kaj vse je treba zamenjat?
Ne vem katero olje bi kupil, total quartz 5w30 ali 10w40? Za 5w30 kao ima kao nek dodatek za dizle in je tudi njim namenjen (to mi je en prodajalec povedal), nekje pa prebral da je malenkost manjša poraba?
Drugo tudi olje v menjalniku imam namen menjat in ne vem katerega kupiti.

Ker mislim sam dele kupovat, si morem narediti seznam kaj vse kupit.

Jermen
Zobati jermen
Jermenica
Šponer ali napenjalec
Vodna črpalka
Svečke
Filter za olje
Filter za bencin
Najboljše da tudi semering kupim, ko bojo menjavali jermenico?
Če sem še kaj pozabil, bi bil vesel odgovora in na kaj še naj pazim?

Zavorni diski in ploščice so zaenkrat v odličnem stanju in ni potrebne menjave. Pa tudi hladilna tekočina je predkratkim bila menjana.
 
Uporabniški avatar
splash
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2352
Pridružen: To nov 16, 2004 9:27 pm

Napisal/-a splash Sr jan 27, 2010 6:45 pm

filter za zrak
filter za ventilacijo - micro

ne vem zakaj bi jermenico menjal?

preveri mal v kakem stanju je ležaj na alternatorju, pa če je komp klime ok,malo poglej manšete-zglobe,...

olje v menjalniku ni treba menjat, pusti tako kot je. v mašino nalij po želji. jaz bi nalil 5w-40
 
miha_racer
Novinec
 
Prispevkov: 231
Pridružen: Ne dec 27, 2009 2:04 pm
Kraj: Rogaška Slatina/Maribor

Napisal/-a miha_racer Sr jan 27, 2010 7:05 pm

V motor je po mojem mnenju boljše 10W40. Zakaj bi pa še semeringe menjal?? To pa, če si že tolko prevozo, bo še vsaj enih 100.000km zdržalo :?
Drugače ti pa zaenkrat svetujem samo dober pregled in manjši test vsega na avtu, za veliki servis pa bi jaz še počakal vsaj enih 70-80.000km
 
north789
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 593
Pridružen: Pe okt 03, 2008 8:03 pm
Kraj: Domžale z okolico

Napisal/-a north789 Sr jan 27, 2010 7:36 pm

Poglej tudi napenjalce na jermanu ki poganja klimo in alternator.
 
Uporabniški avatar
mihaing
Uporabnik
 
Prispevkov: 2874
Pridružen: To okt 21, 2008 9:24 am
Kraj: Slovenc

Napisal/-a mihaing Sr jan 27, 2010 7:36 pm

miha_racer je napisal/-a:V motor je po mojem mnenju boljše 10W40. Zakaj bi pa še semeringe menjal?? To pa, če si že tolko prevozo, bo še vsaj enih 100.000km zdržalo :?
Drugače ti pa zaenkrat svetujem samo dober pregled in manjši test vsega na avtu, za veliki servis pa bi jaz še počakal vsaj enih 70-80.000km


si pa faca. Upam, da veš kaka je razlika med 5W-40 in 10W-40 :roll:

Ja, jermene, svečke,... naj menja pri 200.000km :?: :roll: :lol: :lol: :lol:

Kaj je enim dolgčas :noro
 
Scorp84
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 788
Pridružen: Ne nov 26, 2006 1:25 am

Napisal/-a Scorp84 Sr jan 27, 2010 7:45 pm

A ni veliki servis pri 120 tisoč? Tko da ne upam še toliko prevoziti, me bolj skrbijo leta kot prevoženih, čeprav so mi rekli 120 tisoč ali 10 let. Vseeno bom malenkost prej naredil ta servis, da sem miren, ker veliko grem v tujino s tem avtom.
Filter za zrak sem pozabil ja, mikro filter pa redovno menjam, zaradi alergije :)
Zglob vem da bo kmalu treba menjati, se levi že malenkost sliši ampak ni hudega. Drugače še nič ne cvili niti ni slišat jermen ali pa kakšen ležaj, če pa bo kej, mi bojo v servisu sporočili. Čeprav je bil nedavno tam in niso našli nobene napake na avtu.

Glede menjalnika, sicer lepo topel prestavlja (ali pa če je zunaj toplo), ko pa je mrzel rad zatika v prvo prestavo. Čeprav zadnje čase vse lepše dela in danes pri -15 stopinj ni delal težave v prvo prestavo dat. Lansko zimo je znal zamorit s tem.

Vem da so eni jermenico menjali, ker jim je razpadla, nočem da čez par let spet peljem na servis, pa spet dodatne stroške za delo in prevoz avta. Semering pa je najboljše menjat, ker stari začne puščat ob menjavi jermenice.
 
Uporabniški avatar
splash
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2352
Pridružen: To nov 16, 2004 9:27 pm

Napisal/-a splash Sr jan 27, 2010 7:49 pm

če je zunaj -15, je normalno, da se težko šalta, dokler se olje ne segreje...

naredi servis sedaj. jaz jih delam na 90.000
 
miha_racer
Novinec
 
Prispevkov: 231
Pridružen: Ne dec 27, 2009 2:04 pm
Kraj: Rogaška Slatina/Maribor

Napisal/-a miha_racer Sr jan 27, 2010 7:51 pm

Scorp84 je napisal/-a:Semering pa je najboljše menjat, ker stari začne puščat ob menjavi jermenice.

E za take finte pa imam jaz mehanika, ki ima dovolj izkušenj (hehe povrhu še imam Kio, on je pa bil prej pooblaščen za Kio :D :D ) Pa nas še avto ni nikjer pustil, ker vse lepo menjamo pravi čas. Druga stvar pa je, če res dosti voziš po tujini in tam ne bila kakšna napaka poceni :D
In pa mihaing kaj te manjka 10W40. Kolikor jaz vem, da ima to olje večina rabljenih avtov(tudi jaz ga vedno tankam) :?
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov