Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
senorita
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 4
Pridružen: Če jan 28, 2010 9:45 pm

Renault Megane 1.5 dci - strgan jermen

Napisal/-a senorita Če jan 28, 2010 9:57 pm

Pozdravljeni,

sestra je z Renault Megane-om 1.5 dci, letnik 2005, prevoženih 88 kkm doživela zelo neprijetno situacijo - uglavnem na koncu so na pooblaščenem servisu rekli, da je stgan pogonski jermen, menjati je bilo potrebno tudi alternator.

Postavljam vprašanje za vse tiste, ki se na te zadeve dobro spoznate - kakšna je verjetnost, da se kaj takega zgodi pri takšnem številu kilometrov oz. kaj pripelje do nečesa takega? Avto je bil s strani prejšnjega lastnika redno servisiran (vsaj po potrjeni servisni knjigi sodeč). Je takšne zadeve sploh možno kakorkoli "reklamirati" (avto seveda ni več v garanciji)? :?

Hvala vnaprej.

Lp,S
 
Uporabniški avatar
kofy
Novinec
 
Prispevkov: 258
Pridružen: Sr dec 14, 2005 7:20 pm

Napisal/-a kofy Če jan 28, 2010 10:17 pm

Preberi mojo izkušnjo z FolcWagen in Renold pooblaščenimi serviserji, pa ti bo vse jasno. Po njihovem mnenju je vedno treba menjati vse! Od kompresije do batzajle, če ti poči guma....

http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... hp?t=74151
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Re: Renault Megane 1.5 dci - strgan jermen

Napisal/-a tristan01 Pe jan 29, 2010 12:03 am

senorita je napisal/-a:Pozdravljeni,

sestra je z Renault Megane-om 1.5 dci, letnik 2005, prevoženih 88 kkm doživela zelo neprijetno situacijo - uglavnem na koncu so na pooblaščenem servisu rekli, da je stgan pogonski jermen, menjati je bilo potrebno tudi alternator.

Postavljam vprašanje za vse tiste, ki se na te zadeve dobro spoznate - kakšna je verjetnost, da se kaj takega zgodi pri takšnem številu kilometrov oz. kaj pripelje do nečesa takega? Avto je bil s strani prejšnjega lastnika redno servisiran (vsaj po potrjeni servisni knjigi sodeč). Je takšne zadeve sploh možno kakorkoli "reklamirati" (avto seveda ni več v garanciji)? :?

Hvala vnaprej.

Lp,S


Kateri jermen je utrgalo? Zobati ali jermen ki žene periferijo (alternator, klimo...). Glede na to da govoriš o alternatorju predvidevam da je jermen ki žene periferijo na motorju. Težava teh jermenov tiči v alternatorju. Rado se zgodi da se sesede ležaj v altrnatorju (ob jermenici). Ko pride do tega se jermenica malce premakne, tako da počasi raztrga jermen ter brusi po ohišju alternatorja in nesreča je tu (doživel na mojem Cliu z istim motorjem). Po besedah mehanika naj bi se ležaj slišal preden se razleti, ampak sam tega nisem opazil. Pri meni je bilo dovolj da smo zamenjali uničeno jermenico in ležaj v alternatorju. Zgleda pa da so se v tvojem primeru odločili menjati kar cel alternator (linija najmanjšega odpora).

LP Tristan01
Iskalec resnice in modrosti. Lahko si videl svojo prihodnost. Ostali so te dojemali kot idealista, ki jim sveti pot do lepše prihodnosti.
Naloga, ki si jo prinesel iz prejšnjega življenje:
Dovršitev tvoje naloge s pomočjo starejšim in otrokom. V prejšnje življenje si prišel z namenom pomagati ubogim in nemočnim.
 
[KEKEC]
Novinec
 
Prispevkov: 316
Pridružen: Sr mar 01, 2006 9:38 pm
Kraj: Slovenska Bistrica

Napisal/-a [KEKEC] Pe jan 29, 2010 12:11 am

Kolko mi je znao se uniči jermenica na alternatorju! Pride okol 40-50€! Meni se je to naredlo na 60000km!
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a tristan01 Pe jan 29, 2010 12:53 pm

[KEKEC] je napisal/-a:Kolko mi je znao se uniči jermenica na alternatorju! Pride okol 40-50€! Meni se je to naredlo na 60000km!


Točno tako. Menjaš jermenico, jermen in ležaj v alternatorju in za naslednjič veš da je bolje menjat preventivno kot pa popravljati.

LP Tristan01
Iskalec resnice in modrosti. Lahko si videl svojo prihodnost. Ostali so te dojemali kot idealista, ki jim sveti pot do lepše prihodnosti.
Naloga, ki si jo prinesel iz prejšnjega življenje:
Dovršitev tvoje naloge s pomočjo starejšim in otrokom. V prejšnje življenje si prišel z namenom pomagati ubogim in nemočnim.
 
senorita
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 4
Pridružen: Če jan 28, 2010 9:45 pm

Napisal/-a senorita Pe jan 29, 2010 9:41 pm

Hvala za odgovore. ;)

Če bi morala to zadevo menjati že pri 60 kkm, bi to sodilo v redni servis, ali pač ne? Serviser te namreč mora opozoriti na takšne stvari, vsi tisti, ki smo laiki, po domače povedano, nimamo pojma :) Sicer pa je takrat avto imel še prejšnji lastnik.

Mene predvsem zanima, če je takšen pojav nekaj "normalnega", torej da se to lahko zgodi pri tem številu kilometrov ali ne?

Hvala.

Lp,S
 
Strokovnjak
Uporabnik
 
Prispevkov: 1225
Pridružen: To jun 07, 2005 4:35 pm

Napisal/-a Strokovnjak Pe jan 29, 2010 9:49 pm

Jermen se lahko utrže le v primeru, da ima alternator v jermenici sklopko in le ta blokira, ali pa če jermen ni bil zamenjan v predvidenem servisnem intervalu. In očitno se vam ni strgal pogonski ampak mikro jermen.
 
senorita
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 4
Pridružen: Če jan 28, 2010 9:45 pm

Napisal/-a senorita Pe jan 29, 2010 9:54 pm

Strokovnjak je napisal/-a:Jermen se lahko utrže le v primeru, da ima alternator v jermenici sklopko in le ta blokira, ali pa če jermen ni bil zamenjan v predvidenem servisnem intervalu. In očitno se vam ni strgal pogonski ampak mikro jermen.


Na servisu so rekli, da se je strgal pogonski jermen, sicer sem pa ravno pogledala na račun, kjer sta napisana oba - pogonski in mikro. Bi torej kateri od njiju moral biti menjan že prej?

Hvala.

Lp,S
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a tristan01 So jan 30, 2010 3:32 pm

senorita je napisal/-a:
Strokovnjak je napisal/-a:Jermen se lahko utrže le v primeru, da ima alternator v jermenici sklopko in le ta blokira, ali pa če jermen ni bil zamenjan v predvidenem servisnem intervalu. In očitno se vam ni strgal pogonski ampak mikro jermen.


Na servisu so rekli, da se je strgal pogonski jermen, sicer sem pa ravno pogledala na račun, kjer sta napisana oba - pogonski in mikro. Bi torej kateri od njiju moral biti menjan že prej?

Hvala.

Lp,S


Pogonski oz zobati jermen se menjuje na predpisani interval (1.5 DCI = 120.000km ali 5 let). Pri mikrojermenu (žene periferijo) pa menjava ni predpisana, je pa v navadi da dober serviser ob vsakem servisu opravi vizuelni pregled in če so vidne razpoke oz druge poškodbe le tega zamenja.

V tvojem primeru je verjetno je utrgalo mikrojermen. In nikakor ne pogonskega. Če bi se strgal pogonski, bi se srečali ventili in bati in bi bilo potrebno zamenjati vsaj kakšen ventil, morda celo bat ali kar celo glavo, odvisno od obsega poškodb. Kaj je ponavadi vzrok za strganje mikrojermena pa sem pojasnil v prvem postu.

Torej če so zamenjali še pogonski jermen je zgleda bilo potrebno. Vseeno pa se sprašujem kako peljete vozilo na servis ne da bi se prej dogovorili kaj je potrebno zamenjati in kaj ne? Tak pristop k servisiranju je pravi recept za presenečenja z višino računa ali kakšen podoben nateg.

LP Tristan01
Iskalec resnice in modrosti. Lahko si videl svojo prihodnost. Ostali so te dojemali kot idealista, ki jim sveti pot do lepše prihodnosti.
Naloga, ki si jo prinesel iz prejšnjega življenje:
Dovršitev tvoje naloge s pomočjo starejšim in otrokom. V prejšnje življenje si prišel z namenom pomagati ubogim in nemočnim.
 
Nasty
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Pe sep 03, 2004 1:25 pm

Napisal/-a Nasty So jan 30, 2010 4:40 pm

[KEKEC] je napisal/-a:Kolko mi je znao se uniči jermenica na alternatorju! Pride okol 40-50€! Meni se je to naredlo na 60000km!


Se strinjam.
Ravno včeraj smo delali točno to kar si napisal. Motorju (še) ni
strgalo jermena, je pa jermenica ropotala tako, da si mislil, da bo
motor razpadel.

No, samo cena popravila je na uradnem servisu je kar precej višja,
kot si ti napisal.
 
[KEKEC]
Novinec
 
Prispevkov: 316
Pridružen: Sr mar 01, 2006 9:38 pm
Kraj: Slovenska Bistrica

Napisal/-a [KEKEC] Ne jan 31, 2010 10:59 am

Nasty je napisal/-a:
[KEKEC] je napisal/-a:Kolko mi je znao se uniči jermenica na alternatorju! Pride okol 40-50€! Meni se je to naredlo na 60000km!


Se strinjam.
Ravno včeraj smo delali točno to kar si napisal. Motorju (še) ni
strgalo jermena, je pa jermenica ropotala tako, da si mislil, da bo
motor razpadel.

No, samo cena popravila je na uradnem servisu je kar precej višja,
kot si ti napisal.


Cena neorginalne jermenice je tolko! :)
 
senorita
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 4
Pridružen: Če jan 28, 2010 9:45 pm

Napisal/-a senorita To feb 02, 2010 11:23 pm

tristan01 je napisal/-a:
senorita je napisal/-a:
Strokovnjak je napisal/-a:Jermen se lahko utrže le v primeru, da ima alternator v jermenici sklopko in le ta blokira, ali pa če jermen ni bil zamenjan v predvidenem servisnem intervalu. In očitno se vam ni strgal pogonski ampak mikro jermen.


Na servisu so rekli, da se je strgal pogonski jermen, sicer sem pa ravno pogledala na račun, kjer sta napisana oba - pogonski in mikro. Bi torej kateri od njiju moral biti menjan že prej?

Hvala.

Lp,S


Pogonski oz zobati jermen se menjuje na predpisani interval (1.5 DCI = 120.000km ali 5 let). Pri mikrojermenu (žene periferijo) pa menjava ni predpisana, je pa v navadi da dober serviser ob vsakem servisu opravi vizuelni pregled in če so vidne razpoke oz druge poškodbe le tega zamenja.

V tvojem primeru je verjetno je utrgalo mikrojermen. In nikakor ne pogonskega. Če bi se strgal pogonski, bi se srečali ventili in bati in bi bilo potrebno zamenjati vsaj kakšen ventil, morda celo bat ali kar celo glavo, odvisno od obsega poškodb. Kaj je ponavadi vzrok za strganje mikrojermena pa sem pojasnil v prvem postu.

Torej če so zamenjali še pogonski jermen je zgleda bilo potrebno. Vseeno pa se sprašujem kako peljete vozilo na servis ne da bi se prej dogovorili kaj je potrebno zamenjati in kaj ne? Tak pristop k servisiranju je pravi recept za presenečenja z višino računa ali kakšen podoben nateg.

LP Tristan01


Vozila nisem peljala na servis brez da bi se pozanimala, kaj bodo počeli. Situacija je bila nepredvidena in takrat sem se pač hitro odločila, da naj avto po domače povedano "zrihtajo" tako, da bo spet normalno deloval. Takemu laiku kot sem jaz pa lahko naštejejo 5 različnih vrst jermenov, pa jaz še vedno ne bom poznala razlik med njimi oops

Vprašanje sem postavila, da slišim različna mnenja s strani tistih, ki se na te zadeve spoznate.

Hvala.

LpS
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Mojca558, vuli in 11 gostov