Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
tpober
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 28
Pridružen: Po apr 21, 2008 9:38 pm

Avto ugasnil in ne užge več

Napisal/-a tpober Sr jan 27, 2010 5:54 pm

Pozdravljeni. Imam problem, ki ga ne znam sam rešiti, zato se obračam na vas v upanju, da mi boste znali pomagati.

Problem je sledeči.
Z avtom chinquecento 1.1 sem pod malo večjimi obrati prehoteval nakar se motor nenadoma ugasne in od takrat ne užge več. Med ni bilo slišati nobenega čudnega zvoka ali česar koli. Motor se je enostavno izključil kot bi ga ugasnil. Kasneje, ko sem avto odvlekel domov sem začel odkrivati vzroke.
Preveril sem iskre in na vseh 4-ih so dobre, preveril sem dotok goriva - gorivo je in tudi črpalko je slišati. Poskušal sem odklopiti lambdo sondo a rezultata ni. Pogledal sem senzor motorne gredi in tudi ta izgleda OK. Motor ni popolnoma brez znakov vžiga ammpak se občasno celo za kak obraz zažene. Ne vem še kje bi iskal napale.
Prosil bi vas, da mi z vašimi izkušnjami pomagate.

lp Tadej
 
dms
Novinec
 
Prispevkov: 433
Pridružen: So apr 21, 2007 5:59 pm

Napisal/-a dms Sr jan 27, 2010 5:57 pm

Verjetno ti je jermen preskočil.

Lp
 
Uporabniški avatar
BBS
Uporabnik
 
Prispevkov: 1280
Pridružen: Pe avg 07, 2009 12:15 am
Kraj: Kočevje

Napisal/-a BBS Sr jan 27, 2010 6:37 pm

To bo majster @beybo vedel ;)
 
genius100
POZOR! Nekredibilen uporabnik
 
Prispevkov: 36
Pridružen: Pe jan 15, 2010 10:09 pm
Kraj: primorje

Napisal/-a genius100 Sr jan 27, 2010 7:49 pm

dms je napisal/-a:Verjetno ti je jermen preskočil.

Lp


a nimajo teli verigo?
use kar se zgodi se zgodi z razlogom...
 
tpober
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 28
Pridružen: Po apr 21, 2008 9:38 pm

Napisal/-a tpober Sr jan 27, 2010 8:22 pm

Živjo.

Tudi jaz sem posumil tudi na zobati jermen. A ima mogoče kdo označne kot je na temprimeru: http://www.avtomobilizem.com/forum/download.php?id=6640

Gre se za motor za chinquecento sporting 1.1 je podoben kot od lance y 10 1.1.

Ne, ima jermen moj.


hvala lp.
 
tpober
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 28
Pridružen: Po apr 21, 2008 9:38 pm

Napisal/-a tpober Sr jan 27, 2010 9:12 pm

Najlepsa ti hvala, bom sporocil, ko bom pregledal zadevo. Upam, da niso šli ventili po gobe!

lp-
 
Uporabniški avatar
zcmr
Novinec
 
Prispevkov: 196
Pridružen: Ne jul 18, 2004 8:48 pm
Kraj: GO

Napisal/-a zcmr Sr jan 27, 2010 9:13 pm

Slika
Mercedes Benz service
 
dms
Novinec
 
Prispevkov: 433
Pridružen: So apr 21, 2007 5:59 pm

Napisal/-a dms Sr jan 27, 2010 9:52 pm

Mislim,da tu ventilom ne bo nič,ker se ne morejo srečat bati in ventili.To je fire motor če se ne motim.

Lp
 
tpober
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 28
Pridružen: Po apr 21, 2008 9:38 pm

Napisal/-a tpober Pe jan 29, 2010 11:34 pm

Pozdravljeni.

Res je, jermen je preskočil za pribljižno 5 zobov. Verjetno je temu vzrok, da se ležaj od šponarja precej težko vrti. Bom jutri nabavil novo črpalko,šponar in jermen, sestavim in ima da stvar deluje.

Še eno vprašanje izven teme:
Ravno, ko popravljam te zadeve sem se odločil, da bom odstranil karter in ga ponovno zatesnil, ker ponekod pušča olje med karterjem in blokom motorja, še posebej pri straneh pri vztrajnikih. Ker originalno tesnilo ne obstaja (sem preveril) me zanima katero tesnilno maso naj uporabim, da bi resnično tesnilo. Kajti 1x sem to delo že opravil a brez uspeha. Zdi se mi, da ko pride tesnilna masa, ki sem jo uporabil v stik z oljem se začne kar raztapljati in pomoje zaradi tega posledično olje pušča. Zanima me kaj vi uporabljate v ta namen.

Hvala še za to pomoč.


LP Tadej
 
dms
Novinec
 
Prispevkov: 433
Pridružen: So apr 21, 2007 5:59 pm

Napisal/-a dms So jan 30, 2010 5:25 am

Če se ne motim,je 1.1 motor isti kot pri puntotu 55. 53 KM. Dvomim v to,da se ne bi dalo dobiti tesnila. Kakorkoli. O tesnilni masi je bilo verjetno več tem. Tu je ena,ki ponuja par rešitev.
http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... 5a60775621

LP
 
punto05
Novinec
 
Prispevkov: 186
Pridružen: To jul 10, 2007 4:40 pm

Napisal/-a punto05 Ne jan 31, 2010 4:27 pm

Bi se kar tukaj priključil, da ne odpiram nove teme.

Na Cinquecento 0,9 ropotajo dročniki.

Je kakšna poceni rešitev ?

LP
 
dms
Novinec
 
Prispevkov: 433
Pridružen: So apr 21, 2007 5:59 pm

Napisal/-a dms Ne jan 31, 2010 11:14 pm

So sigurno dročniki? Pri hladnem motorju? Pri vročem? MAlo bolj podrobno opiši problem.

Lp
 
punto05
Novinec
 
Prispevkov: 186
Pridružen: To jul 10, 2007 4:40 pm

Napisal/-a punto05 Po feb 01, 2010 5:34 pm

Ropota kot razštelani ventili, ko je hladen zelo, ko se zagreje manj, še vedno pa kot dizel. Sem pogledal, če je slučajno kakšna klackalica brez segerja (takrat tolčejo v pokrov, kar sm že videl na enem), pa ni.
Ne vem kaj še naj opišem, vprašaj.

LP
 
dms
Novinec
 
Prispevkov: 433
Pridružen: So apr 21, 2007 5:59 pm

Napisal/-a dms To feb 02, 2010 10:02 pm

Mal glupo,ampak kdaj je bil servisiran na zadnje in kakšno olje je bilo vlito?

Lp
 
punto05
Novinec
 
Prispevkov: 186
Pridružen: To jul 10, 2007 4:40 pm

Napisal/-a punto05 Sr feb 03, 2010 1:44 pm

Je redno servisiran, tako, da ni napaka v tem. Enostavno dobil je zračnost na dročnikih. Sem mislil, če je kakšna možnost predelave, morda bi šlo kakšen sistem iz Yugota, ali kaj podobnega. Saj gre v redu, samo klepeta, da je groza. Pa samo 50000 km ima.

LP
 
tpober
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 28
Pridružen: Po apr 21, 2008 9:38 pm

Napisal/-a tpober Po feb 08, 2010 9:14 pm

Pozdrav vsem.

Zopet se oglašam pod isto temo s še eno težavo. Stvar sem dal v fazo in spravil skupajm poskušal sem avto pognat, ga pustil 5 minut prižganga in vse ok- zelo lepo dela. Dam gor še pokrov in skompletiram, se peljem in po cca 5 minut vožnje začne jermen kar fajn pet. Mogoče sem ga preveč nategnil? Nastavil sem ga pribljižno tako, da se na najdaljšem delu uda za cca debeline prsta. Zanimivo je to, da pri hladnem motorju jermen ne poje ampak samo pri segreti mašini. Istočasno sem menjal tudi ležaj napenjalca in vodno pompo, poskušal sem ju tudi zavrteti prej kot sem ju montiral a delajo ok. Zdej pa nevem kje bi bil problem. Jermena se bojim preveč popuščati, da ne bo nazaj preskočil.

Druga težava je v tem, da prvič ko se je ovto segrel je začela svetit lučka olja v prostem teku motorjam ko sem pa obrate navil in je posledičlno tlak zrasel se je lučka ugasnila, drugo jutro težave skoraj ni bilo več. Sedaj se mi pojavi težava le še takrat, ko motorju prisiljeno znižam obrate ( dam recimo v 1. prestavom zategnem ročno in počasu pustim da obrati padejo dokler ne avtone ugasne). Nekje pri 400 obratih se občasno še pokaže lučka olja preden motor ugasne. Torej - kje bi bil tukaj problem. Prej težav z tlakom olja ni bilo. Je mogoče kriv filter olja, ki ni originalen? Še eno posebnost bi izpostavil. Naključno sem bil pozoren tudi na oljno črpalko, ki ima poleg cevke, ki sesa olje tudi še eno drugo cevko, ki verjetno dovaja odvečno olje nazaj v karter.Na tej cevki je neka loputica, ki ji lahko reguliraš odprtost. Kaj bi lahko bilo to? Se da s tem mogoče regulirati tlak črpalke?

To bi bilo vse za 1x.

Upam, da mi boste lahko kako pomagali z nasveti. Hvala za vašo pomoč.

lp, Tadej
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Mojca558, vuli in 11 gostov