Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Sr feb 10, 2010 10:35 pm

A j*** mast spet modrujete.Če je crknila je crknila in kaj zdaj??Menjava,čao!Pomfri je tud boljši če je pečen na frišnem olju a ne??Ko boste bolj pogosto oz. ne na 30000km ampak na 15000 km menjaval olje bojo tud vitalni deli dlje zdržal,pa nima veze al je Reno al pa VW.Avto k mehaniku da naredi defektažo,ker mi je brez da bi karkoli videli/slišali/ošlatali ne bomo.
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Sr feb 10, 2010 10:38 pm

RobberDuck zakaj bi bilo žalostno za znamko??Večina vozil ima Garett turbine in to nima veze z znamko vozila na kateri se ta turbina vrti.Zadeve se delajo masovno in po celem svetu in logično je da kvaliteta ne more bit primerljiva z kvaliteto izpred 15-20 let nazaj
 
Uporabniški avatar
dnovak24
Uporabnik
 
Prispevkov: 858
Pridružen: Ne nov 12, 2006 7:32 pm

Napisal/-a dnovak24 Sr feb 10, 2010 10:44 pm

no čare tole se pa povsem strinjam s tabo glede servisnih intervalov.

Tudi sam delam na JTDju na 10 tisoč servis(olje), vsekakor bolje prej kot kasneje :D
Slika
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Napisal/-a lancia hf Sr feb 10, 2010 10:47 pm

čare je napisal/-a:A j*** mast spet modrujete.Če je crknila je crknila in kaj zdaj??Menjava,čao!Pomfri je tud boljši če je pečen na frišnem olju a ne??Ko boste bolj pogosto oz. ne na 30000km ampak na 15000 km menjaval olje bojo tud vitalni deli dlje zdržal,pa nima veze al je Reno al pa VW.Avto k mehaniku da naredi defektažo,ker mi je brez da bi karkoli videli/slišali/ošlatali ne bomo.


OK. te zastopim, samo kako bo pa potem z pomfrijem, ki ga daš v fritezo, in nato takoj "crkne" Kašen pomfri bo pa potem :lol: :?: Ali pa 4X "fritezo" zamenjaš, da "pomfri"spečeš. :lol: :D ;) :cry :bow
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
Uporabniški avatar
Vz_ace
Novinec
 
Prispevkov: 351
Pridružen: Pe nov 16, 2007 8:02 pm

Napisal/-a Vz_ace Sr feb 10, 2010 10:49 pm

Takšne simptome je moj avto kazal, ko mi je med vožnjo šlo tesnilo glave. res da ni turbo in diesel, ampak vseeno. res, da pri teh prev. kilometrih motor ni zrel za takšen "fehler", toda spet- ampak....

lp
**classic power-original power!**
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Napisal/-a lancia hf Sr feb 10, 2010 10:53 pm

Vz_ace je napisal/-a:Takšne simptome je moj avto kazal, ko mi je med vožnjo šlo tesnilo glave. res da ni turbo in diesel, ampak vseeno. res, da pri teh prev. kilometrih motor ni zrel za takšen "fehler", toda spet- ampak....

lp


Ma kaj res nezna noben prebrati da mu raznih tekočin nič ne pije :?:
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
Uporabniški avatar
prasec
Novinec
 
Prispevkov: 122
Pridružen: Sr jul 14, 2004 6:10 pm
Kraj: Lj

Napisal/-a prasec Sr feb 10, 2010 11:07 pm

Morm napisat, zadnjič stojimo pred bajto pa pride ena mamca z novim Pežojem 207, pol pa prva pa gas do konca, avto se je pa komi premiku :lol: Tko da pazte od koga avte kupujete.
Aja pa še od kolega star fotr v tretji 130, pol mu pa kolega reče naj šalta v 4 al pa 5. pa prav da pol gre pa prehitro :lol: mašino je pa skor vn fuknil:D

Aja glede tvoje okvare, na pamet lahko sam ugibaš, sam zna bit res turbina, čeprov mi je čudn pri 70 tisoč. Model je z JTD-jem mrzuga na mestu v blokado tišu, gume žgal, pa teke fore, pa mašina kr dela, pustmo lufte na podvozju:D
Leva, desna, pazi KURNIK!!
 
Uporabniški avatar
dnovak24
Uporabnik
 
Prispevkov: 858
Pridružen: Ne nov 12, 2006 7:32 pm

Napisal/-a dnovak24 Če feb 11, 2010 5:04 am

moj pokojni stari ata je kupil novega saxoja. Ko je umrl ga je dobil fotr, seveda ga je stari ata tišu v obrate, da se mi je res smilila mašina, posledica, ščije olje iz motorja oz. lužice pod avtom pa ima komaj 80 tiso :shock:
Slika
 
Uporabniški avatar
radar
Uporabnik
 
Prispevkov: 936
Pridružen: Po maj 09, 2005 9:44 am

Re: ss

Napisal/-a radar Če feb 11, 2010 7:00 am

warmaster je napisal/-a:..... Vglavnem da gre turbina pri teh kilometrij ej, pa fak no to še ja klinčeva kitajska j***a dlje držijo :(


...če se ne motim, je pri polotu 130 km turbina plus kolektor kitajski izdelk, prav zato smo tudi mi imeli doma problem s počenim kolektorjem, menja se pa komplet. Ampak to se je zgodilo pri realnih 70 kkm... tako glede nemcev.... :?
Pač treba je realno pogledat - globalizacija dela svoje, samo nekateri si to ne znajo dopovedat, tako, da pravih nemcev dejansko ni več in časi legend t.i. golfov II ni več, tudi pri nemcih ne , žal... :?

lp
 
Uporabniški avatar
Vz_ace
Novinec
 
Prispevkov: 351
Pridružen: Pe nov 16, 2007 8:02 pm

Napisal/-a Vz_ace Če feb 11, 2010 7:29 am

lancia hf je napisal/-a:
Vz_ace je napisal/-a:Takšne simptome je moj avto kazal, ko mi je med vožnjo šlo tesnilo glave. res da ni turbo in diesel, ampak vseeno. res, da pri teh prev. kilometrih motor ni zrel za takšen "fehler", toda spet- ampak....

lp


Ma kaj res nezna noben prebrati da mu raznih tekočin nič ne pije :?:


kaj pa ti misliš, da se bi po 200-tih m izpraznilo morje?? :o
**classic power-original power!**
 
warmaster
Novinec
 
Prispevkov: 255
Pridružen: Sr dec 13, 2006 6:33 pm

Napisal/-a warmaster Če feb 11, 2010 7:53 am

www.turbine.si ima kdo kaj izkušenj z njimi? Glede na to, da pride nova turbina z 12 mesečno garancijo okoli 500e se mi zdi kar ugodno? Seveda mora prvo mehanik potrditi, da je res turbina odpela svoje. Me pa zanima, če je le-ta res "crknila" potem se je nebi smelo slišal al kako? Ker sem opazil da še vedno žvižga...

Vglavnem kakorkoli razočaran sem konkretno :?
Slika
 
Uporabniški avatar
radar
Uporabnik
 
Prispevkov: 936
Pridružen: Po maj 09, 2005 9:44 am

Napisal/-a radar Če feb 11, 2010 9:54 am

mi smo se obrnili na bejo in lahko rečem same pohvale za njih...

http://www.beja.si/

lp
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis Če feb 11, 2010 10:05 am

warmaster je napisal/-a:www.turbine.si ima kdo kaj izkušenj z njimi? Glede na to, da pride nova turbina z 12 mesečno garancijo okoli 500e se mi zdi kar ugodno? Me pa zanima, če je le-ta res "crknila" potem se je nebi smelo slišal al kako? Ker sem opazil da še vedno žvižga...

Vglavnem kakorkoli razočaran sem konkretno :?


nova turbina je mišljena kot obnovljena turbina? obnovljena stane 420eur + ddv in ima samo 3 mesece garancije.

obnovljena turbina pri drugih podjetjih stane cca. 700eur in ima 12 mesecev garancije

radar je napisal/-a:mi smo se obrnili na bejo in lahko rečem same pohvale za njih...

http://www.beja.si/

lp


z bejo jaz nimam dobrih izkušenj res pa, da je to posledica mojega neznanja in določene nekomunikativnosti z strani podjetja. ampak ok, opravljajo svoje delo kar ok.
 
warmaster
Novinec
 
Prispevkov: 255
Pridružen: Sr dec 13, 2006 6:33 pm

xx

Napisal/-a warmaster Ne feb 14, 2010 8:39 pm

turbo :(
Slika
 
mropc
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 603
Pridružen: So feb 06, 2010 3:36 pm

Napisal/-a mropc Ne feb 14, 2010 8:59 pm

pri bratu sma imela podoben primer. slo je pa za golfa 3 tdi gt 110hp. sma se pelala 190 in je kr naenkrat avto zgubil moč (kot da bi meu sdi :lol: ) sma se ustavla in ugasnla avto za 5 minut.in je normalno delal naprej.slo je pa zato da je loputa u turbini zastekala. glede na to da nekaj govorite glede obratov.jaz misl da morš avto zahodt. jaz redno zahodm ke do 4500-5000 obratov pa čeprav je 1.1 60hp.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Mojca558, vuli in 11 gostov