Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
peters
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 503
Pridružen: To avg 05, 2003 12:17 pm
Kraj: PTUJ

A4 topel težko vžge, slabo greje

Napisal/-a peters Ne feb 07, 2010 3:04 pm

Pozdravljeni,

Imam A4 TDI 131 KM, l. 2004, ki ima dva problema:
Prvi je,da slabo greje (avt. dvostranska klima). Ker sem sumil, da se motor ne ogreje dovolj,sem menjal termostat, vendar ni nič bolje. Še vedno sumim, da se motor ne ogreje prav, saj ko en čas laufa na mestu, začenja vedno bolj toplo pihat. Kazalec za temp. je ves čas normalen.

Drug problem je lahko spet povezan s temperaturo. Namreč hladen vžge ko mina, ko pa je topel (po vožnji), pa se ob verglanju začne zaganjati in šele po kaki sekundi ali dveh vžge. Sumim spet nekaj v zvezi s temperaturo, saj ko na mestu laufa par minut (in se bolj ogreje), spet normalno vžge. Kot sem tu na forumu zasledil, so podobne težave imeli VAG motorji starejših letnikov, za tega pa nisem zasledil.

Čez dva dni grem na tester, če bo ta kaj pokazal, čeprav dvomim.

Za morebitne predloge se zahvaljujem.

Lp Peter
 
Uporabniški avatar
a_sist
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1528
Pridružen: To jun 26, 2007 8:36 am

Napisal/-a a_sist Ne feb 07, 2010 5:23 pm

ali je kdaj zakuhal?
No escape from the mass mind rape...
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Ne feb 07, 2010 5:36 pm

a si dal orginal termostat notr?
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
a4
Uporabnik
 
Prispevkov: 957
Pridružen: Po feb 16, 2009 8:39 pm

Napisal/-a a4 Ne feb 07, 2010 6:05 pm

na kakih relacijah ga voziš ? če se voziš 10 minut na omejitvi 50km/h, ne pričakuj gretja

sekunda verglanja dlje pa res ni nekaj posebnega
 
peters
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 503
Pridružen: To avg 05, 2003 12:17 pm
Kraj: PTUJ

Napisal/-a peters Ne feb 07, 2010 9:45 pm

Ne, na 130 km poti nas je zeblo, gretje pa na ful :-))

Smo nocoj, ko sem prišel domov, na hitro pogledali pod haubo in videli da so cevi klime, ki gredo v kabino, čisto pomrznjene. Ugotovili smo, da konstantno leti klima kompresor (zunaj pa minus 7). Jutri odklopim kable z njega in vidim ali nonstop dobiva pogoj ali pa je zaštekala njegova sklopka.

Termostat ni bil originalen, vendar zdaj ugotavljam, da je s temperaturo motorja vse OK.

Vžiganje: topel motor enostavno težje vžge. Začne se zaganjati in ključ je treba kar držati do konca, da vžge.
 
Uporabniški avatar
WMB
aka lumpii
 
Prispevkov: 1028
Pridružen: Ne jan 10, 2010 6:16 pm
Kraj: Domžale

Napisal/-a WMB Ne feb 07, 2010 10:22 pm

peters je napisal/-a:Ne, na 130 km poti nas je zeblo, gretje pa na ful :-))

Smo nocoj, ko sem prišel domov, na hitro pogledali pod haubo in videli da so cevi klime, ki gredo v kabino, čisto pomrznjene. Ugotovili smo, da konstantno leti klima kompresor (zunaj pa minus 7). Jutri odklopim kable z njega in vidim ali nonstop dobiva pogoj ali pa je zaštekala njegova sklopka.

Termostat ni bil originalen, vendar zdaj ugotavljam, da je s temperaturo motorja vse OK.

Vžiganje: topel motor enostavno težje vžge. Začne se zaganjati in ključ je treba kar držati do konca, da vžge.


Glede slabega vžiganja je bilo že veliko napisano...VW, Audei, Seat, Škoda...iste težave.
Klimo ugasni pozimi!!!!
Jaz jo prižgem 1Xna mesec, da se malo kompresor podmaže...drugače pa itak pod 5 stopinjami nebi smelo vklopiti kompresorja...
 
peters
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 503
Pridružen: To avg 05, 2003 12:17 pm
Kraj: PTUJ

Napisal/-a peters Ne feb 07, 2010 11:08 pm

WMB je napisal/-a:Glede slabega vžiganja je bilo že veliko napisano...VW, Audei, Seat, Škoda...iste težave.
Klimo ugasni pozimi!!!!
Jaz jo prižgem 1Xna mesec, da se malo kompresor podmaže...drugače pa itak pod 5 stopinjami nebi smelo vklopiti kompresorja...


Sem našel zapise o slabem vžiganju. Eden pravi, da naj obiščem ponudnika chip tuninga in med drugim tudi to težavo reši, en zapis pa je omenjal težave samo na starejši VW, Škoda, Seat, Audi motorjih (l. 99).

Klime ne morem ugasniti!!! Sem napisal da konstantno laufa, ne glede na to kaj naredim ali pritisnem... Jutri ugotovim, ali ima stalni pogoj ali pa je zaštekala kompresorjeva sklopka (ali kaj pač ima not)...
 
Uporabniški avatar
WMB
aka lumpii
 
Prispevkov: 1028
Pridružen: Ne jan 10, 2010 6:16 pm
Kraj: Domžale

Napisal/-a WMB Ne feb 07, 2010 11:43 pm

Nekaj je narobe, pomoje je šel le kak rele , ki uravnava delovanje klime, kompresorja in sprednjega ventilatorja...definitivno ni ok, če klime ne moreš izklopiti....

Definitivno vsak "čiper", "remapar" zadevo reši...za male denarje...pač napaka na oreiginalnem progamu.
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody Po feb 08, 2010 12:22 am

vežeš upor na senzor temp. vode in je to to :D
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
peters
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 503
Pridružen: To avg 05, 2003 12:17 pm
Kraj: PTUJ

Napisal/-a peters Po feb 08, 2010 12:14 pm

Zdaj smo definirali situacijo.
Klima kompresor dobiva pogoj vedno nad 1100 obrati in ne glede na to, da je vklopljen ECON in ne glede na to, da je zunaj minus 4. Pod prostim tekom ne deluje, zato sem bil zaveden, ko je mi avto laufal v prostem teku in je gretje začelo bolje delat, da je nekaj narobe s temperaturo motorja.

Zdaj je torej vprašanje, zakaj vedno nad 1100 obrati kompresor dobi pogoj??

Zdaj sem kabel odklopil, jutri pa grem na tester.

im nobody je napisal/-a:vežeš upor na senzor temp. vode in je to to :D


Kateri problem pa bi rešil s tem?
 
peters
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 503
Pridružen: To avg 05, 2003 12:17 pm
Kraj: PTUJ

Napisal/-a peters Sr feb 10, 2010 7:59 pm

Avto je že dva dni na servisu, kjer ugotavljajo od kod dobiva kompresor pogoj za vklop.
Računalnik, kot pričakovano, ne pokaže nobene napake...
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a maniaxxx Sr feb 10, 2010 8:31 pm

Nočem provocirat ampak zadnje dni berem pri okvarah skoraj samo o VAG vozilih? Kaj se to dogaja?
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody Sr feb 10, 2010 9:27 pm

peters je napisal/-a:Zdaj smo definirali situacijo.
Klima kompresor dobiva pogoj vedno nad 1100 obrati in ne glede na to, da je vklopljen ECON in ne glede na to, da je zunaj minus 4. Pod prostim tekom ne deluje, zato sem bil zaveden, ko je mi avto laufal v prostem teku in je gretje začelo bolje delat, da je nekaj narobe s temperaturo motorja.

Zdaj je torej vprašanje, zakaj vedno nad 1100 obrati kompresor dobi pogoj??

Zdaj sem kabel odklopil, jutri pa grem na tester.

im nobody je napisal/-a:vežeš upor na senzor temp. vode in je to to :D


Kateri problem pa bi rešil s tem?


takoj kresne...upor vežeš na senzor temparature vode in tako računalnik vedno doda malo več nafte v motor in takoj kresne.kot pri mrzlem motorju rečmo
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
peters
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 503
Pridružen: To avg 05, 2003 12:17 pm
Kraj: PTUJ

Napisal/-a peters Ne feb 14, 2010 12:04 pm

Pozdravljeni

Avto je doma. Situacija z vročim vžigom je še nedefinirana, ga moram še malo preizkušat (kot vroč namreč ne vžge slabo stalno, vendar občasno). Senzor temperature je OK.

Kar se tiče gretja in klime:
Pojasnili so mi napako in delovanje: Klima kompresor vedno laufa. Klimatronik krmili le jakost njegovega delovanja tako, da krmili en ventil na kompresorju. Ta ventil ponavadi zašteka tako, da ostane zaprt (posledično ne dela hlajenje), v mojem primeru pa je zaštekal v odprtem položaju. Strošek nov ventil + polnjenje klime + nekaj dela = 170 eur...

To je to...


LP

Peter
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Ne feb 14, 2010 5:01 pm

Čak zaj malo....vedno nad 1100 obrati....Kaj pa poleti? Torej po tej logiki klima poleti pod štangasom ne deluje....

Po drugi strani pa (sicer ne vem logike delovanja) po moji logiki izklopi klimatronic kompresor ko je zunanja temp. pod 5 stopinj ( saj ne rabi več ohlajat zunanjega zraka) in tud ni smiselno da bi kompresor za brezveze letel poleg tudi pri minus 10....Po tej logiki sploh ne bi imel sklopke na kompresorju.....a vendar jo ima....Čemu potem?
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
Kael
Uporabnik
 
Prispevkov: 1092
Pridružen: Pe maj 11, 2007 5:48 pm
Kraj: Slovenia / Stajerska

Napisal/-a Kael Po feb 15, 2010 9:48 am

peters je napisal/-a:Pozdravljeni
Avto je doma. Situacija z vročim vžigom je še nedefinirana, ga moram še malo preizkušat (kot vroč namreč ne vžge slabo stalno, vendar občasno). Senzor temperature je OK.
Peter

Sam imam Leona 1.9 TDI 105 KM in imam enake težave - če hočem prižgat vroč avto, komaj komaj vžge, pa ponavadi še malo poči v motorju. Bil enako avto 2x na servisu, nikoli ugotovili vzroka. Je pa stanje po menjavi dvomasovnega vztrajnika malo boljša (cena na servisu čez jurja - za Seat). Če ugotoviš še kaj drugega pri sebi, mi sporoči prosim.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Mojca558, vuli in 11 gostov