Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
lachesis
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 6
Pridružen: Ne feb 14, 2010 1:25 pm

Alfa 156 1.9 dizel l.2001, ne potegne več + lučka gori...

Napisal/-a lachesis Ne feb 14, 2010 1:39 pm

Situacija je sledeča:

alfa 156 1.9l, 2001 letnik, dizel, cca. 130.000 km.

Prejšnji teden na ljubljanski obvoznici v 4. in 5. prestavi ne potegne nad 100, 120 km/h, obrati se ne dvignejo nad 2500-3000. Pred tem je bil 10-15 min na lokalni cesti, skratka ne ravno hladen. Istočasno se prižge lučka za motor. Zadeva roma k mehaniku, ki je 4 dni ugotavljal, kaj bi lahko blo, in na koncu zamenjal neko varovalko (?).

Avto pride nazaj s servisa, lučka ne gori več, zgleda na začetku vse ok. Nato gre avto spet na obvoznico, situacija ista - lučka se prižge pri visokih obratih, avto ne gre nikamor.

Mehanik pravi, da bi lahko bil kompresor (je mislil turbino? ne vem). Kakorkoli, upam da ni turbina, ker to bo potem polom... Malo sem bral po forumih, nekateri omenjajo zapacan EGR ventil?

Pred nekaj tedni je crknil akumulator, kar mogoče je povezano s pravim problemom, mogoče pa ni - s klemami je iz sosednjega avta lepo vžgal in od takrat z akumulatorjem ni več težav.

Ideje?
 
Uporabniški avatar
mire
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2110
Pridružen: Če jan 11, 2007 7:44 pm
Kraj: koper

Napisal/-a mire Ne feb 14, 2010 1:50 pm

Turbina ni. Ker se ti ,ze odpre tam pri 1800.
A kadi malo vec?
Po moje je ERG ventil.



PS.menjaj mehanika.
Lp
rocna - bok - streha
Pravopis spreglej
 
Uporabniški avatar
WMB
aka lumpii
 
Prispevkov: 1028
Pridružen: Ne jan 10, 2010 6:16 pm
Kraj: Domžale

Napisal/-a WMB Ne feb 14, 2010 2:27 pm

LMM.
 
lachesis
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 6
Pridružen: Ne feb 14, 2010 1:25 pm

mehanik

Napisal/-a lachesis Ne feb 14, 2010 2:41 pm

kadi malo več = kuri? Ja, občutek je, kot da pokuri malo več.

Mislim, ni glih da je pri 1800 tudi blazno poskočen... samo čez 3000 pa res ne zleze.

lahko kdo priporoči kakega dobrega (seveda tudi čim cenejšega :) ) mehanika za alfe v okolici LJ? + a ma kdo idejo kolk bi menjava luftmesserja prišla?
 
Nasty
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Pe sep 03, 2004 1:25 pm

Napisal/-a Nasty Ne feb 14, 2010 3:54 pm

Katera, oz. lučka za kaj se ti prižge?
 
lachesis
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 6
Pridružen: Ne feb 14, 2010 1:25 pm

lučka

Napisal/-a lachesis Ne feb 14, 2010 4:11 pm

uh, pozabil omenit...

prižge se lučka za motor.
 
Nasty
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Pe sep 03, 2004 1:25 pm

Napisal/-a Nasty Ne feb 14, 2010 4:20 pm

Ali ti tudi kaj napiše, ko se prižge lučka? " ? fault" ?

V info:
* ko sem imel zabasan EGR, se mi ni prižigala lučka za motor.
Samo pri pospeševanju mi je okoli 2000 obratov avto čisto malo cuknil,
potem pa od 2100 naprej spet delal ok. Malo bolj je kadil.

Drugače pa, "čare" bo to 100% vedel - ima italijane v tamalmu prstu.


* Stilo JTD.
 
Uporabniški avatar
WMB
aka lumpii
 
Prispevkov: 1028
Pridružen: Ne jan 10, 2010 6:16 pm
Kraj: Domžale

Napisal/-a WMB Ne feb 14, 2010 4:37 pm

Motorna lučka, ko zasveti na armaturi, lahko pomeni 100 različnih napak, tko da bi jaz predlagal, da avto odpelješ, do prvega majstra, ki ima računalnik in ugotovi napako.
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6589
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Fan Ne feb 14, 2010 6:41 pm

WMB je napisal/-a:Motorna lučka, ko zasveti na armaturi, lahko pomeni 100 različnih napak, tko da bi jaz predlagal, da avto odpelješ, do prvega majstra, ki ima računalnik in ugotovi napako.


Pozdravljeni

x2

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
Nasty
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Pe sep 03, 2004 1:25 pm

Napisal/-a Nasty Ne feb 14, 2010 8:25 pm

WMB, Fan;
se strinjam. Zato sem napisal, če še kaj dodatno napiše na ekran.

"Praviloma" bi moral ob prižganju lučke za motor še kaj napisati,
oz " ? fault".
 
Volvo power
Novinec
 
Prispevkov: 208
Pridružen: Pe jul 18, 2008 1:05 pm
Kraj: kočevje

Napisal/-a Volvo power Ne feb 14, 2010 8:31 pm

napaka je na LMM-ju, tudi če ga pelješ na računalnik, ne bo nič pokazal. Imel isti slučaj na Stilotu
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Ne feb 14, 2010 9:48 pm

Če je letnik 01 potem mora normalno delat tudi brez LMM-ja oz. ga odklopi in probaj.Da bi bil EGR kriv skoraj ne verjamem,lahko pa da na turbini ne odpira by pass ventila (če je 105 KM) ali pa so zaštekale lopute variatorja turbine (čej 110 ali 115 KM)Lahko da je zanič ventil krmiljenja variatorja turbine ali pa MAP senzor.V vsakem primeru je 90% nekaj narobe na elektro komponentah,če se ti prižiga lučka in avto pelji nekam na tester.
 
Jernej10
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 8
Pridružen: Po feb 15, 2010 8:33 pm

Napisal/-a Jernej10 Po feb 15, 2010 8:39 pm

Senzor pretoka zraka
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Mojca558, vuli in 11 gostov