Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
kolar
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 3
Pridružen: Ne feb 21, 2010 2:46 pm

ford mondeo problem

Napisal/-a kolar Ne feb 21, 2010 4:48 pm

imam ford mondeota 2.0 tdci let 2004 odkar se je menjala masina mi zafrkava res da sem ze nardil 30000 km po menjavi vendar nikol bres . oops .po menjavi je bilo par mesecev v redu potem pa....pot malim gasom (stangasom) cuka ,mrzel vzge odlicno vroc pa verglas pa verlglas ko pa zalavfa pa lavfa pod minimalnih obratih gas pa ne prime ce mu pa pret filter spricnes mal start spreja pa takoj zalavfa pa moci nima taprave veckrat se prizge spiralna lucka in pa lucka za elektroniko med voznjo avto vgasnem pa prizgem pa spet vse ok bres luck.sam nima prave moci.
s tem se že zafrkavam kako leto vsak mehanik pravi sobe in pa pumpa sobe sem ze pri treh dal obnovit na vranskem pri korenjaku in se pri nekom v sl.bistrici pa vedno isto zacne delat nazadnje sem zamenjal pumpo avstavš garancija 1leto pa se enkrat sobe pogledal da ni ketna preskocla za vsakim posegom mi ga je delavec pri serbineku dal na tester vpisal sobe pobrisal napake vse v najlepsem redu ampak spet po 2 mesecih vroc ne vzge nimam vec idej pa ne volje vec v njega vlagat pri minus 15*C pa vzge nenormalno dobro.je kater ki bi mi lahko se svetoval ce je mozno da je samo kateri senzor ali kaj druga kot šobe in pumpa
v naprej se zahvaljujem za kak nasvet
lp
 
Uporabniški avatar
alfaromeo155
Novinec
 
Prispevkov: 130
Pridružen: Pe apr 01, 2005 8:48 pm

Napisal/-a alfaromeo155 Ne feb 21, 2010 8:25 pm

predlagam da obisces specialista za vbrizge v skofji loki je zelo dober in ni drag ter najde napako ko te vsi serviserji samo se obirajo

lp
love alfa
 
Uporabniški avatar
^^[LuKa]^^
Novinec
 
Prispevkov: 168
Pridružen: Ne nov 22, 2009 12:32 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a ^^[LuKa]^^ Ne feb 21, 2010 8:52 pm

Lučka ki je oranžna pa spirala narisana je za grelne svečke. Mogoče bi lahko to zabavalo.
 
cd_rw
Novinec
 
Prispevkov: 138
Pridružen: Po nov 16, 2009 9:42 pm

Napisal/-a cd_rw Ne feb 21, 2010 9:24 pm

^^[LuKa]^^ je napisal/-a:Lučka ki je oranžna pa spirala narisana je za grelne svečke. Mogoče bi lahko to zabavalo.


Ne vem kako je pri Fordu, ampak pri nekaterih znamkah je lučka ne samo za grelne svečke ampak za komplet motorno elektroniko. Pa če praviš da ko je mrzu vžiga dobro, potem niso grelne svečke. Poglej kakšne napake ti napiše, ko se prižge lučka.
 
Uporabniški avatar
seicento 2
Novinec
 
Prispevkov: 235
Pridružen: Ne jun 01, 2008 2:04 pm
Kraj: maribor

Napisal/-a seicento 2 Ne feb 21, 2010 9:53 pm

peli ga na računalnik to te stane 35 pa ti bo tam videl

lahko so dize ali pa kak senzor odmične
 
kolar
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 3
Pridružen: Ne feb 21, 2010 2:46 pm

Napisal/-a kolar Ne feb 21, 2010 9:58 pm

senzor odmicne sem ze tudi menjal lucka pa naj se bi prizgala ko je kaj narobe z elektroniko
lp
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Ne feb 21, 2010 10:02 pm

Ma kaj ga bo vozil na tester če je že 3 X obnavljal šobe...Najlažje je tester priklopit in pobrisat napake noben pa se nikoli ne gre vozit s priklopljenim testerjem in spremljat parametre...Problem pri tem sekretu je ker ima DELPHI vbrizg in se ga vsi otepajo...Mogoče bi ti pomagali pri RSR-ju kjer so rešili marsikaterega iz VW koncerna ki topel ni vžigal...Mogoče pa je krivda samo v zabitem in stalno odprtem EGR ventilu.
 
Uporabniški avatar
Templar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1800
Pridružen: Če apr 29, 2004 4:34 pm
Kraj: Savinjska regija

Napisal/-a Templar Ne feb 21, 2010 10:09 pm

čare je napisal/-a:Ma kaj ga bo vozil na tester če je že 3 X obnavljal šobe...Najlažje je tester priklopit in pobrisat napake noben pa se nikoli ne gre vozit s priklopljenim testerjem in spremljat parametre...Problem pri tem sekretu je ker ima DELPHI vbrizg in se ga vsi otepajo...Mogoče bi ti pomagali pri RSR-ju kjer so rešili marsikaterega iz VW koncerna ki topel ni vžigal...Mogoče pa je krivda samo v zabitem in stalno odprtem EGR ventilu.


Znanec je imel točno te problemem na A4 in je bilo krivo da je bil EGR in še en senzor. Simptomi pa enaki, hladen brez težav, topel pa velikokrat preklop v rezervni program in težko vžiganje.
Če lahko bereš tole si preblizu! Drži varnostno razdaljo!
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6589
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Fan Ne feb 21, 2010 11:58 pm

Pozdravljeni

Kot so že predhodniki napisali ščistite EGR ventil ( bodite pozoren na sesalni kolektor - notranjost!!!! ), po potrebi zamenjate senzor temperature motorja ( lahko pošilja napačne podatke o temperaturi in ECU vžiga topel motor kot da je hladen ). V vsakem primeru pa tester ( po možnosti ne univerzalen ) in na vožnjo, kot je že svetoval " čare"

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Mojca558, vuli in 11 gostov