Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
LUDACRIST
Novinec
 
Prispevkov: 104
Pridružen: Sr okt 08, 2003 10:03 am
Kraj: CELJE

MEGANE COUPE VŽIG

Napisal/-a LUDACRIST To avg 17, 2004 6:16 am

Lep pozdrav

Obračam se na vas , če bi mogoče mi kdo lahko pomagal rešit problem.
Vozim megane coupe 98, vozilo se dobro vozi nobenih očitnih težav do pred kratkim.
Naletel sem na težavo in sicer včasih ,ko avtomobil hočem prižgati le ta noče kot bi bil mrtev drugič pa pali v prvem šusu, mašinca 1.6 e. :?:
Bral sem ,da imajo ti avtomobili neko blokado proti kraji in ,da morš potem avtomobil zaklenat in odklenat parkrat in potem gre, stvar včasih deluje včasih ne.
Res pa je da bi se morala na armaturki prižgati lučka za blokado ,ki ščasoma ugasne vendar se ne.
hvala za vse morebitne informacije.
 
Uporabniški avatar
PaGeR
Uporabnik
 
Prispevkov: 1124
Pridružen: Po jan 06, 2003 3:49 pm
Kraj: Kranjsterdam

Napisal/-a PaGeR To avg 17, 2004 7:33 am

Poglej če imaš kaj zgoneno luknjo za ključ - za vžig...

Ker vem, se je dogajalo kolegu, ker pač avto ni prebral prave kode in ni pustil do vžiga...
On je nato zamenjal ključavnico za vžig + na novo sprogramiral vse kljče, pol je blo pa ql... Pršlo ga je pa okoli 40k, če se ne motim...

LP
Ali obstaja rehabilitacijski center za prehitro vožnjo? :)
Opel Corsa 2.0 16V
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4315
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Napisal/-a RedBull™ To avg 17, 2004 8:14 am

jap renaulti imajo res tisto (vsaj zame) nesmiselno blokado motorja,tako da preden ga hočeš vžgat ga morš odklent na daljinčka pol pa zadeva pali.

Sam če ga pa ti ne odkleneš ti mora pa isto verglat samo vžgal ne bo.

Torej če tebi ne vergla sta vzroka lahko samo dva.
1.ključavnica te zeza (preveri če pride takrat iz ključavnice štrom na štarter)

2.no če pride je možen vzrok samo še štarter (krtačke)

lp
 
Uporabniški avatar
RedWind
Novinec
 
Prispevkov: 384
Pridružen: Če jun 24, 2004 9:46 am
Kraj: Domzale

Napisal/-a RedWind To avg 17, 2004 8:32 am

Tko je, k so ti povedal, drgač boš pa že sam svoj avto spoznal.. :wink:
 
Uporabniški avatar
LUDACRIST
Novinec
 
Prispevkov: 104
Pridružen: Sr okt 08, 2003 10:03 am
Kraj: CELJE

Napisal/-a LUDACRIST To avg 17, 2004 9:44 am

Zadeva vergla sto na uro, razlika je sam v tem ,da enkrat se vsedem v avto zaverglam užge v prvem ne glede al je topel al hladen, drugič pa verglam pa noče palit šele po kakem 5 pali pa tudi ne glede al je topel ali pa mrzel.
Vergla pa vedno.
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4315
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Napisal/-a RedBull™ To avg 17, 2004 10:26 am

pol te lahko samo še ta daljinček zeza ali pa senzor za vžig oz. iskro (nahaja se nad vztrajnikom)
 
Uporabniški avatar
PaGeR
Uporabnik
 
Prispevkov: 1124
Pridružen: Po jan 06, 2003 3:49 pm
Kraj: Kranjsterdam

Napisal/-a PaGeR To avg 17, 2004 11:37 am

ali pa koda za blokado motorja...

LP
Ali obstaja rehabilitacijski center za prehitro vožnjo? :)
Opel Corsa 2.0 16V
 
Uporabniški avatar
LUDACRIST
Novinec
 
Prispevkov: 104
Pridružen: Sr okt 08, 2003 10:03 am
Kraj: CELJE

Napisal/-a LUDACRIST To avg 17, 2004 12:02 pm

Jst tud menim ,da bi mogl bit neki z kodo, kajti tudi lučka za kodo ,ki bi se morala prižgat , ko dam kontakt in kasneje ugasniti sploh o njej ni ne duha ne sluha oziroma se ne pržge.
Za p..dit.
 
Uporabniški avatar
Techfreak
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 32
Pridružen: To jun 25, 2002 6:39 pm

Napisal/-a Techfreak Pe avg 20, 2004 11:32 am

LUDACRIST je napisal/-a:Zadeva vergla sto na uro, razlika je sam v tem ,da enkrat se vsedem v avto zaverglam užge v prvem ne glede al je topel al hladen, drugič pa verglam pa noče palit šele po kakem 5 pali pa tudi ne glede al je topel ali pa mrzel.
Vergla pa vedno.


Imam the same problem :evil: na svojem cliu. Prosim če javiš ko boš uredil kaj je bilo in kje si rihtal.

LP
 
Uporabniški avatar
Bel-Tirid
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1547
Pridružen: Po feb 09, 2004 7:52 pm
Kraj: Bled

Re: MEGANE COUPE VŽIG

Napisal/-a Bel-Tirid Pe avg 20, 2004 12:15 pm

LUDACRIST je napisal/-a:Lep pozdrav

Obračam se na vas , če bi mogoče mi kdo lahko pomagal rešit problem.
Vozim megane coupe 98, vozilo se dobro vozi nobenih očitnih težav do pred kratkim.
Naletel sem na težavo in sicer včasih ,ko avtomobil hočem prižgati le ta noče kot bi bil mrtev drugič pa pali v prvem šusu, mašinca 1.6 e. :?:
Bral sem ,da imajo ti avtomobili neko blokado proti kraji in ,da morš potem avtomobil zaklenat in odklenat parkrat in potem gre, stvar včasih deluje včasih ne.
Res pa je da bi se morala na armaturki prižgati lučka za blokado ,ki ščasoma ugasne vendar se ne.
hvala za vse morebitne informacije.


Pred 20 dnevi, se je isto naredilo moji sestri. Ima isto coupeja cabrio.
Ko se je vsedla v avto ga je hotla uzgat in avto je biv ko mrtev. Pridem jest domov in probam isto mrtev. Naslednji dan ona senkrt proba, avto vzge kot bi biv nov.
Gre k mehaniku on studira in reče hiba na vžigu, pač nemormo nič, potem jih je fotr v PM poslov in so popravl. Ceno ti pa se sporočim kok je pršlo.

8)

Avto pa vergla, ampak vedno isto, kot da enbi imel svečke, čez 4 ure pa normalno vžge. :D
Slika Slika
 
TomyGT
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 6
Pridružen: Po feb 22, 2010 9:37 pm

Megane Coupe 1.6 vžig

Napisal/-a TomyGT Po feb 22, 2010 9:43 pm

Sicer tema stara 6 let :lol:

Sam sem naletel na isti problem opisan zgoraj in me zanima kako ste to rešili. Tudi meni avto včasih vžge brez problema, včasih pa kot da ni iskre, tudi med vožnjo ga je že par krat "zadušilo" kot da v katerem batu nebi bilo iskre.

Avto je letnik 98.

Hvala za odgovor
 
Dr_S
Novinec
 
Prispevkov: 191
Pridružen: Ne feb 09, 2003 9:03 pm

Napisal/-a Dr_S Sr feb 24, 2010 12:19 pm

Če noče vžgati je ponavadi problem pri senzorju pozicije glavne gredi.

Senzor se nahaja na menjalniku in je privijačen z enim vijakom na blok motorja

Če pa ti crkuje med vožnjo je pa lahko kaj drugega.
Preveri svečke in kable do svečk.
Lahko je tudi težava z vžigalno tuljavo
 
TomyGT
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 6
Pridružen: Po feb 22, 2010 9:37 pm

Napisal/-a TomyGT Sr feb 24, 2010 3:26 pm

Hvala za odgovor!

Sem preveril svečke in kable in tukaj ni videt problemov. Avto mi sicer ni crknil med vožnjo je pa izgubil moč in slišalo se je kot da eden od batov nebi deloval, čez nekaj časa pa spet vse normalno.

Da pa 1x vžge v prvo spet drugič pa komaj po več poizkusih verglanja pa je že višek.

Bom preveril senzor glavne gredi če je to krivo.
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Sr feb 24, 2010 6:29 pm

TomyGT je napisal/-a:Hvala za odgovor!

Sem preveril svečke in kable in tukaj ni videt problemov. Avto mi sicer ni crknil med vožnjo je pa izgubil moč in slišalo se je kot da eden od batov nebi deloval, čez nekaj časa pa spet vse normalno.

Da pa 1x vžge v prvo spet drugič pa komaj po več poizkusih verglanja pa je že višek.

Bom preveril senzor glavne gredi če je to krivo.


Verjetno imaš cinšpulo oz vžigalno tuljavo hin...
ČE se nemotim imaš dve, vsaka za dva cilindra
 
TomyGT
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 6
Pridružen: Po feb 22, 2010 9:37 pm

Napisal/-a TomyGT Če feb 25, 2010 11:55 am

monster_d je napisal/-a:Hvala za odgovor!

Verjetno imaš cinšpulo oz vžigalno tuljavo hin...
ČE se nemotim imaš dve, vsaka za dva cilindra


Bom preveril še vžigalno tuljavo če je zatajila, je pa v enem kosu.
 
mr. EDoo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 3
Pridružen: Pe mar 31, 2006 6:17 pm

Napisal/-a mr. EDoo Če feb 25, 2010 6:20 pm

monster_d je napisal/-a:
TomyGT je napisal/-a:Hvala za odgovor!

Sem preveril svečke in kable in tukaj ni videt problemov. Avto mi sicer ni crknil med vožnjo je pa izgubil moč in slišalo se je kot da eden od batov nebi deloval, čez nekaj časa pa spet vse normalno.

Da pa 1x vžge v prvo spet drugič pa komaj po več poizkusih verglanja pa je že višek.

Bom preveril senzor glavne gredi če je to krivo.


Verjetno imaš cinšpulo oz vžigalno tuljavo hin...
ČE se nemotim imaš dve, vsaka za dva cilindra


LEP Pozdrav

Eto js mam isti problem in isti avto ( megane coupe/98 ) sm prvo mislu da je šou filter za bencin ( k mi je benza zmankal pa sm mislu da je vso uno svinjarijo potegnl u filtr in se dotok bencina zamašiu. no jutr menjam ta filtr pa bomo vidl kaj bo )

Sam kokr zgleda bom mogu še te DVE cin špuli zamenjat (po 10€ so na a.netu) k je isti problem kokr je zgori napisan da občasno med vožnjo zgubi moč , spotoma bom pa še očistu loputo za bencin s tem enim sprejem...

Pa če ma še kdo kšno rešitev nej jo kr napiše al pa kšn predlog kjer sprej je dobr za loputo pa kje se ga kup...;)
 
TomyGT
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 6
Pridružen: Po feb 22, 2010 9:37 pm

Napisal/-a TomyGT To mar 02, 2010 9:55 am

Evo problem z avtom je rešen, v moje primeru je bil pokvarjen senzor glavne gredi (senzor vžiga). Avto sedaj vžiga kot mora, tudi med vožnjo ne izgublja moči kot se je to dogajalo prej.
 
mr. EDoo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 3
Pridružen: Pe mar 31, 2006 6:17 pm

Napisal/-a mr. EDoo Sr mar 03, 2010 11:15 pm

TomyGT je napisal/-a:Evo problem z avtom je rešen, v moje primeru je bil pokvarjen senzor glavne gredi (senzor vžiga). Avto sedaj vžiga kot mora, tudi med vožnjo ne izgublja moči kot se je to dogajalo prej.


Kje pride ta senzor glavne gredi oz. kakšen je ??
 
TomyGT
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 6
Pridružen: Po feb 22, 2010 9:37 pm

Napisal/-a TomyGT So mar 06, 2010 1:07 pm

mr. EDoo je napisal/-a:Kje pride ta senzor glavne gredi oz. kakšen je ??


Senzor zgleda nekaj takega KLIK

Najdeš pa ga takoj zraven menjalnika oz. vstranjika. TUKAJ
 
mr. EDoo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 3
Pridružen: Pe mar 31, 2006 6:17 pm

Napisal/-a mr. EDoo Ne mar 07, 2010 9:18 pm

TomyGT je napisal/-a:
mr. EDoo je napisal/-a:Kje pride ta senzor glavne gredi oz. kakšen je ??


Senzor zgleda nekaj takega KLIK

Najdeš pa ga takoj zraven menjalnika oz. vstranjika. TUKAJ


Hvala, hvala..
jutr mi more majstr to uštimat ... najprej te vžigalne tuljave k najbrž je to šlo če ne pa še ta senzor vziga..
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Mojca558 in 8 gostov