Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Neurotico
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 4
Pridružen: Pe jul 20, 2007 8:06 pm
Kraj: Cerklje

Vrsta problemov z Cliom 1.5 DCI

Napisal/-a Neurotico To mar 23, 2010 6:39 pm

Znašel sem se v slepi ulici.
Lansko leto sem mi je ob pospeševanju začelo iz auspuha črno kaditi, ter na armaturki se mi je prikazovala špiralna lučka.
Računalnik je pokazal na zanič šobe ter pumpo. Menjal sem oboje. Od tedaj mi lučka ne sveti več a iz auspuha se vseeno kadi kot iz rajfnka- črno ko noč. To je prvi problem.

Drugi problem ki je najbolj moteč pa je namreč da mi avto v prostem teku trese (zaganja), ropota pa kot tomo vinkovič. Včasih več včasih manj. Če dodam plin ( na cca. 850- 900 obratov) pa se vse skupaj neha trest. Skratka, ob vžigu se avto zatrese, nemirni prosti tek- avto trese.
Zadnjič spremenil Neurotico, dne To mar 23, 2010 7:32 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
WMB
aka lumpii
 
Prispevkov: 1028
Pridružen: Ne jan 10, 2010 6:16 pm
Kraj: Domžale

Re: Vrsta problemov z Cliom 1.5 DCI

Napisal/-a WMB To mar 23, 2010 7:03 pm

Očisti EGR ventil, ta je ponavadi problematičen...sploh pa če avto kadi
 
Neurotico
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 4
Pridružen: Pe jul 20, 2007 8:06 pm
Kraj: Cerklje

Napisal/-a Neurotico To mar 23, 2010 7:36 pm

Upam da bo to odpravilo tudi tresenje avtomobila no :D
 
Uporabniški avatar
Mirando
Novinec
 
Prispevkov: 342
Pridružen: Po apr 10, 2006 12:17 pm
Kraj: ...ja ka pa te ti tu delaš...

Napisal/-a Mirando Če mar 25, 2010 7:29 am

Da se navežem na to temo:

ali občasno prižgana "špiralna" lučka pomeni samo napako na EGR ventilu, ali še kaj drugega? avto ob prižgani lučki zgublja moč itd....seveda gre za clio 1.5 dci....

hvala,lp
....Vemo marsikaj, pa še se učimo.....
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Če mar 25, 2010 8:02 am

Na vseh sodobnih avtih tega sveta, katere delovanje nadzira ECU, se pri pojavu težjih napak motor vrže v varnostni-rezervni mode, omejeni so obrati in moč. Vzrok je lahko različen, pomaga odčitavanje napak iz spiska ECU-ja. Ni nujno, da vsak s testerjem to tudi razume. Sam reset je začasna rešitev, vedno je treba potuhtati resnični razlog napake.
 
kugla
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 23
Pridružen: Ne jul 26, 2009 10:11 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a kugla Če mar 25, 2010 9:00 am

Mirando je napisal/-a:Da se navežem na to temo:

ali občasno prižgana "špiralna" lučka pomeni samo napako na EGR ventilu, ali še kaj drugega? avto ob prižgani lučki zgublja moč itd....seveda gre za clio 1.5 dci....

hvala,lp

Špiralna lučka ponavadi pomeni okvara žarilne svečke
 
Uporabniški avatar
WMB
aka lumpii
 
Prispevkov: 1028
Pridružen: Ne jan 10, 2010 6:16 pm
Kraj: Domžale

Napisal/-a WMB Če mar 25, 2010 9:34 am

kugla je napisal/-a:
Mirando je napisal/-a:Da se navežem na to temo:

ali občasno prižgana "špiralna" lučka pomeni samo napako na EGR ventilu, ali še kaj drugega? avto ob prižgani lučki zgublja moč itd....seveda gre za clio 1.5 dci....

hvala,lp

Špiralna lučka ponavadi pomeni okvara žarilne svečke


Ni res...veliko motenj je možnih da se ti prižge ta lučka.
Avto obvezno na tester in se iz zgodovine prebere za katero napako se je šlo oziroma je prisotna.

Ponavadi je pri renoju tako, da menjaš pol motorja da ta lučka ugasne...

Definitivno pa lučka pomeni lahko 1001 napako.
 
Uporabniški avatar
kolesar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2913
Pridružen: Pe sep 15, 2006 3:24 pm
Kraj: štajerska

Napisal/-a kolesar Če mar 25, 2010 10:27 am

na kolko km avto servisiraš? u privoščič dobro olje?
kak dolgo ga že maš?
 
Uporabniški avatar
Mirando
Novinec
 
Prispevkov: 342
Pridružen: Po apr 10, 2006 12:17 pm
Kraj: ...ja ka pa te ti tu delaš...

Napisal/-a Mirando Če mar 25, 2010 2:18 pm

če mene sprašuješ:
nekje na 10-15000km, avto je že nekaj let pri hiši...ima prevožniha cca...50-60kkm...
olje, polsintetika, elf...
....Vemo marsikaj, pa še se učimo.....
 
rigler
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 3
Pridružen: Sr sep 10, 2008 8:06 pm

Napisal/-a rigler Če mar 25, 2010 6:57 pm

imel sem problem pri tresenju notranjosti avtomobila prej omenjene znamke. problem je bil nosilec motorja na sovoznikovi strani se pravi nosilec ki je privit nad zobatim jermenom. zamenjal sem ga in je bilo uredu.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov