Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
jani21
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 25
Pridružen: To dec 22, 2009 3:43 pm

mazda 6 Injektorji

Napisal/-a jani21 Če apr 08, 2010 11:27 pm

lep pozdrav.
Imam eno vprašanje za vas, takole: poznam osebo ki vozi mazdo 6 2.0(CDi) vsaj mislim da je taksna oznaka, v glavnem je diesel!
In do zdaj seveda ni bilo nobenega problema dokler ji pred slabim mescem dni ni začel avto trokirat kar na 1x na cesti - v tistem se je prižgala lučka za gorivo-ona pravi da prej ni gorela-jaz mislim da je pa je ni opazila- nato je naredila vseeno še 5-6km in na 1x se je avto ugasnil in na armaturki so se prižgale vse lučke... avto poskuša prižgat pa ne gre, pa spet in ne gre. pokkliče mazdino asistenco, pride odpelje avto na bližnji zelo znan pooblaščen servis, tamle najprej ugotovijo da je šla pumpa za olje ali gorivo ne vem točno, naslednji dan ji sporočijo da ni to ampak je voda prišla v nafo... treba je menjat vse injektorje(šobe) 1 stane 800€ skupno popravilo bi znašalo 5000€ (avto je pred 4leti stal 21.000)
Seveda prva misel ki pride v glavo reče prodajalcu da bo tožila ben. servis prodajalec pove da ima že 3 mazde tam ki se jim je enako zgodilo pa so hoteli tožit pa niso nič dosegli ker ima 'baje' petrol zavarovano 3%-kaj? ne vem, mogoče to da je možna prisotnost vode zaradi kondensa? Ne vem
no potem je oseba pristala na popravilo ko so popravili so ji povedali da so 3šobe očistili nekje na neki firmi kar je stalo 390€ en injektor pa je nov + delo in nwm kaj še vse je stalo potem 2500€
v glavnem zdaj vas lepo prosim če znate rešit to uganko, a je mogoče da stane tak poseg sploh 2500€ ali pa celo 5000€ če bi vse injektore menjali... sploh pa a ima res 4 šobe mazda 6???? jaz nikjer na spletu ne najdem injektorjev za mazdo da bi vedel kok stanejo ampak najdražji za vw so bili 350€
prosim če kaj veste o tem mi napišite odgovore.. jaz osebno mislim da je to bila navadna potegavšina, da je tej starejši ospe enostavno zmanjkalo bencina na servisu pa so jo enostavno za ogromen denar pošteno potegnili za nos... zdaj pa prosim za vaša mnenja....
 
Uporabniški avatar
/miha\
Novinec
 
Prispevkov: 450
Pridružen: Sr okt 24, 2007 7:39 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a /miha\ Pe apr 09, 2010 6:30 am

Jaz mislim, da je čisto možno in da tole ni bila neka strašna potegavščina.
Sam ne se kregat :P
 
Jeaka
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 536
Pridružen: Sr maj 11, 2005 11:37 am
Kraj: lj

Napisal/-a Jeaka Pe apr 09, 2010 7:46 am

Če se ti prižge lučka za gorivo potem je to rezerva. Mal mi je čudno vse skupaj. Dejte še enkrat pogledat točnokera lučka se je prižgala, da ne pol na konc lučka za motor, itd.
[url=http://www.enigma-motorsport.si][img]http://www.enigma-motorsport.si/images/enigma_uvodna.jpg[/img][/url] http://www.enigma-motorsport.si
 
Uporabniški avatar
ejsim
Uporabnik
 
Prispevkov: 835
Pridružen: Sr jul 29, 2009 7:33 am

Napisal/-a ejsim Pe apr 09, 2010 8:27 am

Nevem kaj točno je na tem, pri dizlu že tako ni najbolje ostati brez goriva.. Možno, da ji lučka ni delala - kak senzor ali kaj, potem pa je ostala brez..samo spet je strošek previsok..

Bi se pa rad dotaknil malce goriva in okvar..oz, bo bolj neke vrste komentar..

Pismo, pa sej so stalno nove in nove teme na forumih z zvezi z več-tisoč EUR vrednimi popravili avtomobilov (pod 2k EUR jih je res malo), ki naj bi "šli po gobe" zaradi goriv.. Najsi bodi šobe, pumpa, turbina, webasto, injektorji.. Pa tudi znamke..od Renaulta, VW, Mazde, pa do Toyote..
Pa kaj se zares tu dogaja? Mislim..je gorivo res tako slabo? Kaj to pomeni? Da vse lastnike novih (sodobnih) in občutljivih dizlov po 5-ih, 6-ih letih uporabe čaka ne le mrzel ampak leden tuš? Mislim, je v Sloveniji res tako je*eno slabo gorivo? Resnično nevem, zato sprašujem..
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5060
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Pe apr 09, 2010 8:37 am

/miha je napisal/-a:Jaz mislim, da je čisto možno in da tole ni bila neka strašna potegavščina.

nateg "100 na uro" ........

PS take fore(travme) je znanec doživljal pri Selmarju....(sicer bmw 3) - potem zrihtal pri osebi, ki dela na pooblaščenem servisu v N.M za četrtino cene (res so dali k neki firmi v LJ. čistit injektorje) vse skupaj z delom je prišlo 500 eur_avto dela že celo leto in ima preko 200.000km (popravljali so na 150.000km)
 
Grega_
Novinec
 
Prispevkov: 422
Pridružen: To dec 30, 2003 12:19 pm

Napisal/-a Grega_ Pe apr 09, 2010 8:49 am

Kater Mazda servis?
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Pe apr 09, 2010 8:50 am

V novejših sistemih, ki so zaradi višjih izkoristkov bolj odvisni od kvalitete mazanja, je zelo pomembno, da v vodu, ki dovaja nafto in ki maže ležaje in dize, ni sledi vode. Enako žleht je dodatek nafti, ki se doda proti zmrzovanju in ga je npr. preveč, da razredči kvaliteto mazanja. Dosti jih ima senzor vode spodaj v filtru goriva, ki na to opozarja. Zamašenost filtra ali voda ali kakšen drug vzrok, da na suho zalaufajo ležaji pumpe ali dize (piezo diza vibrira z visoko hitrostjo in se v trenutku segreje in zariba) vodi dejansko v strahovite stroške. Še najbolj so občutljivi sistemi, ki imajo nizkotlačni del na sami črpalki in nimajo električne potisne črpalke v tanku. To pomeni, da črpalka sama sesa iz 3m dolgega voda nafto iz tanka čez filter. Primer je Siemens pri Peugeotu. Na koncu to povzroči zaribanje ležajev v pumpi, špene gredo po CR vodu in zabijajo dize in konec. Zato nadzirajte vodo v filtru in ga redno menjajte, še posebej pa pazite, da ne štartate motorja s praznim lončkom filtra, ker v tem času, da zrak zgine iz sistema lahko hitro zariba črpalka. Torej dober in strokovni servis vse to ve, če pa kdo od mehanikov, ki ne pozna dizeljnov ima srečo in zadeva crkne šele po par 100km, gre to izključno v škodo lastnika.
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5060
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Pe apr 09, 2010 9:00 am

joztom je napisal/-a:....posebej pa pazite, da ne štartate motorja s praznim lončkom filtra, ker v tem času, da zrak zgine iz sistema lahko hitro zariba črpalka.


ha, to sem tudi jaz :shock: gledal, ko smo na servisu pri 30.000 menjali filter, ki je mimogrede kot od bencinca, le da je enih 30-35cm dolg, ni varijante, da not natoćiš nafto, ker ga pod kotom montiraš(za sprednjim kotačem, nekako pod sovoznikovim sedežem) zato je nalivanje nemogoče_mora zaverglet na "suho" in iztisnit zrak....
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Pe apr 09, 2010 9:08 am

sašo5 je napisal/-a:
joztom je napisal/-a:....posebej pa pazite, da ne štartate motorja s praznim lončkom filtra, ker v tem času, da zrak zgine iz sistema lahko hitro zariba črpalka.


ha, to sem tudi jaz :shock: gledal, ko smo na servisu pri 30.000 menjali filter, ki je mimogrede kot od bencinca, le da je enih 30-35cm dolg, ni varijante, da not natoćiš nafto, ker ga pod kotom montiraš(za sprednjim kotačem, nekako pod sovoznikovim sedežem) zato je nalivanje nemogoče_mora zaverglet na "suho" in iztisnit zrak....

sicer nevem ker avto sam novejsi vwji majo pumpo v tanku in itak das ene 2x-3x kontaktpa pumpa zalaufa pa se nafila filter z gorivom
Ni vse res kar napišem
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 12 gostov