Živio.
Mam Golfa III 1.6(74kW l.97 oznaka motorja AFT) in je vsake toliko crkoval. To se je zgodilo kar med vožnjo ko je v brzini. Zaenkrat nisem mogu pogruntat al je prov kaka določena situacija ko se je to zgodilo. Dogajalo se prbližno enkrat na 100km lahko tud bolj pogosto (5krat na 100km) al pa manj pogosto (1krat na 300km). Avto je kar crknil in začnela je utripati lučka za olje. Potem pa al je sam vžgal takoj (obrati samo padejo na nič in potem takoj nazaj) al je vžgal čez nekaj sekund (sam na potisk) al pa sem ga ponovno vžgal s ključem. Če sem ga ponovno vžgal s ključem (kar med vožnjo al pa če sem se vstavil) je vžgal v prvo brez problemov. Ko je ponovno vžgal na enega izmed zgoraj naštetih načinov je dela naprej brez ''problemov'' do naslednjič. Sicer ni delal prov bres problemov čutilo se je, da nima moči.
O zadevi sem spraševal na vw forumu in mi odgovorili, da je verjetno senzor odmične (
http://www.lovecnacene.si/senzorji-vzig ... /m/884815/ ). Senzor sem kupil nov vendar ugotovil, da je kar precej dela z menjavo hkrati pa videl, da je slabo pritrjen na motor. Zato sem se odločil, da ga zaradi pomankanja časa samo malo bolje pritrdim(nevem kako dobro sem ga, ker je zelo nedpostopno). Šel na testno vožnjo in ugotovil, da motor še vedno ni 100%. Sicer od takrat mi še ni crknil, ampak pri pospeševanju se mašina zelo slabo odzva pri niskih obratih na visoke pa sploh noče iti. Čuti se da začne cukati pri obratih tam okoli 4k (malo cuka tudi prej). Sedaj bi pa prosil, če je lahko vzrok še zmeraj prav ta senzor? Senzor mam še zapakiran in ga lahko vrnem oziroma zamenjam. Torej, da se ne bom lotil podirat in ugotovil, da je bila napaka samo zaradi slabega pritrjevanja in da je še en drug problem.
Če rabite še kako informacijo vam jo z veseljem posredujem.
Hvala.