Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
Vz_ace
Novinec
 
Prispevkov: 351
Pridružen: Pe nov 16, 2007 8:02 pm

Napisal/-a Vz_ace Sr apr 28, 2010 6:35 am

da bi po 145k batne obročke neslo, skoraj ne verjamem....

kaj pa če bi se probal tukaj kaj dogovoriti?

http://www.avto.net/_OPREMA/ad.asp?ID=3740160
**classic power-original power!**
 
Uporabniški avatar
rok46
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2861
Pridružen: Ne avg 01, 2004 6:32 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a rok46 Sr apr 28, 2010 6:56 am

a avto je slovenski al uvožen?
Slika
 
TheOne
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 72
Pridružen: To okt 11, 2005 12:01 pm

Napisal/-a TheOne Sr apr 28, 2010 7:20 am

/miha je napisal/-a:Dej oglas na internet in napiši, da je pač narobe, kar je...ceno pa po dogovoru. Mogoče pa bo kej.

Mimogrede:
Praviš, da ima avto 145000km?
Kater letnik je?
Kater lastnik si?
Glede na napisano kar dvomim, da je tako...je možno, da jih ima precej več?


Letnik 2003, 2. lastnik, kupljen 2 leti star z 67000, kupljen v sloveniji
 
Bor
Uporabnik
 
Prispevkov: 1370
Pridružen: Sr maj 22, 2002 9:59 pm
Kraj: Grosuplje

Napisal/-a Bor Sr apr 28, 2010 7:21 am

In zakaj se ne splača dat 1k€ na avto k je 7k vreden. Ok je dost dnarja sam, če prodaš takega pa tud zgubiš ziher 2k€.
 
TheOne
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 72
Pridružen: To okt 11, 2005 12:01 pm

Napisal/-a TheOne Sr apr 28, 2010 7:24 am

Vz_ace je napisal/-a:da bi po 145k batne obročke neslo, skoraj ne verjamem....

kaj pa če bi se probal tukaj kaj dogovoriti?

http://www.avto.net/_OPREMA/ad.asp?ID=3740160


tudi meni je bilo to cudno, da po menjavi turbine zacne zreti olje in mehankar pove, da turbnina ni kriva (jo je vzel ven, dal tetirat, vse spucal) in baje so obrocki.

Cca 10 -15k sem se vozil z dotakanjem olja (cca 15 l sem dotocil). Ker mi olje ne pusca na tla, bi rekel, da je nekam moralo iti in se je najbrz kaksen egr zapacal ali kaj podobnega.

Rad bi eno posteno diagnostiko, kaj je narobe in kaj se da narediti in koliko stane, da se potem odlocim za naprej.
 
TheOne
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 72
Pridružen: To okt 11, 2005 12:01 pm

Napisal/-a TheOne Sr apr 28, 2010 7:26 am

Bor je napisal/-a:In zakaj se ne splača dat 1k€ na avto k je 7k vreden. Ok je dost dnarja sam, če prodaš takega pa tud zgubiš ziher 2k€.


Tudi toliko dam, ce mi nekdo garantira, da dela se dve leti.

Saj sem napisal koliko sem ze vlozil vanj.
 
TheOne
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 72
Pridružen: To okt 11, 2005 12:01 pm

Napisal/-a TheOne Sr apr 28, 2010 9:26 am

lenivec je napisal/-a:
mišek je napisal/-a:
abbe je napisal/-a:ce nimas za vzdrzevanje si kup kolo!!

Na cirka 5000 km se menjuje veriga,

če menjaš ketno na 5000 (pri mtb) si zamudil in moreš menjat komplet pogon. ketna se menja na 1000 :)


Vidis, zdaj pa ti posplosujes. Odvisno od tvoje voznje, po kaksnem terenu se vozis, kako cistis ketno in jo mazes in tudi od katerega proizvajalca je ketna. Ketno moras periodicno meriti (za to obstaja orodje) in ko je zadosti raztegnjena, jo pac zamenjas.
 
need 4 speed
Novinec
 
Prispevkov: 403
Pridružen: Ne sep 06, 2009 9:17 am

Napisal/-a need 4 speed Sr apr 28, 2010 1:27 pm

Se prav, da moje razmišljanje le ni blo napačno. :-P
Je pa res malo km za menjat batne obročke.Na mojem Dci-ju po menjavi turbine k sreči ni blo treba še obročkov.
Razmisli o kakšnem drugem serviserju, ker jurja evrov za menjavo turbine je preveč, edino če si kupil čisto novo (okol 800€ je cena).
 
TheOne
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 72
Pridružen: To okt 11, 2005 12:01 pm

Napisal/-a TheOne Sr apr 28, 2010 1:33 pm

lenivec je napisal/-a:in ja takšno raztegnjenost dosežeš v ~1000km če seveda voziš po terenih ki so namenjeni MTB-ju. jaz sem sicer samo eno uspel spravit do stanja da se je preveč raztegnila, ostalo prej potrgam.


Uff, mas pa tezko nogo ;)

Te pa zgleda bicikliranje kar drago kosta, sploh ce veliko vozis.

Sam sem veliko prevozil z MTB-jem (20k +), zdaj sicer vecino s specialko in niti enkrat nisem potrgal ketne.

samo se za zanimivost, katero ketno pa uporabljas?
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Sr apr 28, 2010 8:27 pm

dejcc je napisal/-a:
abbe je napisal/-a:
need 4 speed je napisal/-a:A ni tko, da se ponavadi po obnovi turbine še obročki zjebejo.K nova turbina ma večji tlak-takšen, kot mora biti serijsko.Stara je imela pa že mau nižjega in pol so stari obročki pod večjo obremenitvijo in "spustijo".
Pravo olje daj notr, zmer kompresijo, še enkrat preglej turbino, IC in vse cevke.

OFF:Mi lahko prosm en mehanik napiše, kako se meri kompresija??Kr me zanima..čist tko informativno.

to ni res.
@nalcoq 4 bi te rad vidu da bi tkole meru kompresijo.nevem kok cajta bi jo meru


Zakaj pa ne? Jaz sem moral točno tak delat ko sem bil zravn na servisu. Gas do podna pa verglat.

no da ti razlozim zakaj.ker pr dizlu se gorivo uzge zarad kompresije(samovzig) ne kot pri bencinarju kjer je zato svecka.tko da ce pr dizlu nebos odvzel dovod goriva po prslo do vziga pa me zanima kako bo tvoja naprava za merjenje kopresije prenesla enih 120barou.
Ni vse res kar napišem
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov