Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
406
Novinec
 
Prispevkov: 340
Pridružen: So jan 27, 2007 10:01 am

polo ročna ali polavtom. klima

Napisal/-a 406 Po maj 03, 2010 4:23 pm

pozdravljeni!
gre se za polota 03 letnik 1.2 motor. opremo dodatno ima samo klimo in sicer rocno jo prizges in obrneš krogec na doloceno mesto. na krogcu so od 18 do 26 stopine napisane.
ali je res da to pomeni ce dam na 21 stopinj da bo na zacetku mocneje pihalo pa potem se samo zmanjsalo,kao da uravnava temperaturo al kako naj se izrazim.da ni zmer ista jakost pihanja oz mrzlote. in ravnotako za gretje.
 
Uporabniški avatar
Hydro_freak
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 51
Pridružen: Po jul 13, 2009 2:11 pm
Kraj: Mb

Napisal/-a Hydro_freak Po maj 03, 2010 5:00 pm

Tako je, vendar potem nimaš ročne.

Če bi imel ročno bi nastavil na 21 in bi konstantno pihalo z 21 stopinjami, tako pa ti avtomatsko uravnava, da je temperatura skozi 21 stopinj. Na začetku full piha, da ti ohladi potem pa sam od sebe še piha toliko, da tu drži 21 stopinj.
 
Uporabniški avatar
timm
Novinec
 
Prispevkov: 239
Pridružen: So feb 28, 2004 12:36 pm

Napisal/-a timm Po maj 03, 2010 5:30 pm

Kakšna pa je videt POLAVTOMATSKA klima - kako deluje? Poznam ročno in avtomatsko...
Tole, kar je opisano, je zagotovo avtomatska.
 
Uporabniški avatar
406
Novinec
 
Prispevkov: 340
Pridružen: So jan 27, 2007 10:01 am

Napisal/-a 406 Po maj 03, 2010 5:39 pm

ne mene sam zanima ce je to res pri polotu tako..nisem opazil še oz nisem dajal pozornost na to kako piha.ce se kaj zmanjsa mrzlota.
pac nekdo ki ima takega polota ce bi znal povedati..ker meni je cudno da ima polavtomatsko,ker nima senzorja za zunanjo in notranjo temp
 
Uporabniški avatar
timm
Novinec
 
Prispevkov: 239
Pridružen: So feb 28, 2004 12:36 pm

Napisal/-a timm Po maj 03, 2010 5:51 pm

Če ima označene stopinje na gumbu, je avtomatska. Senzor za zunanjo temperaturi ni potreben.
Ima več avtomobilov tako narejeno (Volvo V40, Ibiza - za ta dva vem). Če se motim, naj nekdo napiše razlike med avtomatsko, ročno in pol-avtomatsko klimo.
 
Uporabniški avatar
Sigor
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 546
Pridružen: Pe avg 06, 2004 8:48 am
Kraj: MB - okolica

Napisal/-a Sigor Po maj 03, 2010 6:45 pm

V svojem Roverju 200 sem imel tako imenovano ročno klimo. Njeno delovanje se uravnava z gumbi za klasično ventilacijo v avtu. Z enim gumbom jakost pihanja, stopnje 1, 2, 3 in 4, z drugim smer pihanja, s tretjim pa temperaturo zraka, na najbolj mrzlo piha tud najbolj mrzel zrak (med 4 in 7 stopinjami).... Ko si enkrat nastavil določeno temperaturo, je pihalo zmeraj zrak z enako temperaturo.

V Xsari letnik 2001, ki je bila nekaj časa pri hiši, pa smo imeli po mojem mnenju pol-avtomatsko klimo. Enako se je njeno delovanje uravnavalo z gumbi ventilacije, z enim jakost pihanja, z drugim smer pihanja (ko si dal na šipo, se je klima sama prižgala, če prej še ni bila), gumb za temperaturo pa je imel napisane stopinje in je sistem nato vzdrževal nastavljeno temperaturo. Če je bilo v avtu več, kot je bilo nastavljeno, je pihalo bolj mrzlo, ko pa je bila dosežena željena temperatura, pa manj. Pri tej klimi mi ni bilo všeč to, da je, ko je bila dosežena želena temperatura, včasih kar naenkrat, tudi poleti, začelo pihati toplo.

Avtomatska klima pa s pomočjo senzorjev uravnava jakost pihanja, temperaturo izpihanega zraka in smer pihanja.

Seveda je avtomatska najbolj udobna, če je le dobro sprogramirana. Od prvih dveh naštetih mi je bila pa ročna bolj simpatična.
Slika
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 12 gostov