Imam en problem na Signumu 2.2 dti...lučka za olje se prižge ko je motor vroč, in ko ne držiš gasa (prosti tek oz do 1000 obr/min) Takoj ko se obrati dvignejo lučka ugasne....
Se komu sanja kaj bi lahko bilo...
ps: Olja je dosti v avtu, vsaj tako palčka za meritev pokaže...
Bom priložil se posnetek kasneje za lazjo predstavo...
Mogoče najprej oljno stikalo (Copex, Anet, Motomat), kar pa ni tako pogosto.Če ni boljše je prvi predlog menjava oljnega filtra, in to takoj. Obvezno original ali vsaj MANN. Če to ne pomaga in je ta motor dejansko japonski Isuzu, poznaš zdravila od 2,2dci, torej ojnični ležaji, kar je relativno poceni. Če boš pa čakal je lahko le slabše, predvsem pa dražje.
Okej stikalo grem danes kupiti (mogoce ve kdo kje se nahaja ) ...oljni filter je drugace notr od mann-a , zamenjan 3000 km nazaj...a glede motorja...tole kokr vem ni od isuzu-ta motor , od isuzuta je 3.0 cdti....
To je oljno stikalo ... simptomi identični na 2.0DTI. Kolikor se spomnem je bilo to najcenejše popravilo, ki sem ga mel na vektri sploh ... mislim da je blo 25€ z delom vred
Na kolegovem avtu clio 1.2 je imel enake probleme. Ko je bil motor res ogret mu je pod prostim tekom lučka utripala. Zamenjal je olje in filter pa je bilo vse ok. Je pa mehanik rekel, da je lahko zaradi olja če ni tapravo notri. to vem za ta primer, res da ni enak motor vendar vseen.
shalej je napisal/-a:Imam enak problem pri 2.2 dti, lučka za olje v prostem teku včasih utripa. Je nujno menjat oljno stikalo, oz kaj je lahko narobe če se ne menja?
Lučka za olje pomeni premajhen pritisk olja. Zato čimprej zamenjaj senzor, da boš vedel na čem si... Če boš odlašal, bo lahko potrebna generalka.
s zastopm d štorkla prnese otroka... sam d pajk odnese avto... tega pa nam nkol zastopu....