Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
svizc
Novinec
 
Prispevkov: 392
Pridružen: So mar 24, 2007 5:20 pm
Kraj: Gorenjska

Peugeot zatikanje in skrtanje pri prestavljanju

Napisal/-a svizc To maj 11, 2010 7:08 pm

Lep pozdrav!

Za napako na svojem vozilu ne najdem vec cloveka ki bi ga vprasal kaj bi bilo narobe ker noben nima pojma kaj bi bilo narobe(vsaj tako mi govorijo).
Skratka vozilo Peugeot 306, letnik 97, prevozenih 175kkm. Pred kratkim izrabljena sklopka Valeo zamenjana z Sachsovo in sedaj: Iz 1 v 2 prestavo moram spustiti gas da pade skoraj do stantgasa da lahko prestavim ker je menjalnik v normalnih obratih trd in skrta kot s****a, prestavljanje iz 2 v 3 vecinoma casa z manjsim pokom in obcutkom na prestavni rocici ko zobnika cisto malo udarita en ob drugega, iz 3 v 4 gre lepo in iz 4 v 5 kot da bi bil menjalnik cisto nov(brez problemov). Najvecji problem je pri prestavljanju navzgor, pri prestavljanju navzdol ni takih problemov, samo pri prestavljanju iz 2 v 1 kjer isto skrta kot pri prestavljanju iz 1 v 2.
Bil pri uradnem serviserju (Kavcic na Miljah pri Kranju) in tam mi je najprej en vajenec rekel da to zna biti normalno(sorry meni ni ker je prej delovalo normalno), kateri je tudi peljal avto en krog z mojo navzocnostjo. Potem sem avto pustil tam cez noc da se je menjalnik shladil ker je trdo prestavljanje obcutljivo se najbolj ko je avto hladen, in danes zjutraj me klice sef avtohise in pravi da je z avtom vse vredu(lepo vas prosim ne me jebat!), da se je peljal en krog in da deluje tako kot mora(buuuckeee!!).
Avto ima 175kkm, pred menjavo je deloval normalno, sedaj ne, nima veze al je nemskega proizvoda ali francoskega, ali katerega drugega, skratka nevem vec sploh kaj naj naredim.
Pa ne mi govorit da ima avto veliko kilometrov ker sem parikrat vozil na sihtu francoze z 250+kkm in delujejo menjalniki normalno, zadnjic celo berlingota z 872kkm...
 
Uporabniški avatar
xsara
Uporabnik
 
Prispevkov: 1348
Pridružen: Če jun 30, 2005 1:09 pm
Kraj: Mal naokol

Napisal/-a xsara To maj 11, 2010 8:04 pm

menjana je bila komplet sklopka (košara, potisni ležaj, lamela)?............
citroen for life, aja and fiat too, aja pa še mitsubishi.......
 
Uporabniški avatar
Romzis
Novinec
 
Prispevkov: 206
Pridružen: Sr maj 06, 2009 8:35 am
Kraj: okolica LJ

Napisal/-a Romzis To maj 11, 2010 8:54 pm

Prvo se pozanimaj, kakšno olje so vlili v menjalnik. Sem 99%, da je v tem problem, še posebej ker omenjaš da se mrzu ne šalta. A tega serviser ni nič omenil ???
Mislim da rabiš olje 75W-80 (najverjetneje Total Transmission BV - preveri dokumentacijo).
-----------------------
Romzis
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Sr maj 12, 2010 6:56 am

Kako pa je z inicializacijo pozicije pedala avtomatskega nastavljanja sklopke?
Priponke
Gearbox - Manual Gearbox (BE3) - Clutch Cable Control Releasing (Pushed Clutch).pdf
(57.47 KiB) Prenešeno 81 krat
 
Uporabniški avatar
Romzis
Novinec
 
Prispevkov: 206
Pridružen: Sr maj 06, 2009 8:35 am
Kraj: okolica LJ

Napisal/-a Romzis Sr maj 12, 2010 7:31 am

Od kod tebi vsa ta dokumentacija?
-----------------------
Romzis
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Sr maj 12, 2010 7:47 am

Od kod dokumentacija? 12 zadnjih let sem imel PSA avtomobile (3). Ker sem imel eksotični model z najnovejšim V6 motorjem, ki ga nobeden, razen uradnih zaltarjev, noče ali ne zna popravljati, sem bil obsojen na vzdrževanje v lastni režiji. Ta dokumentacija je dostopna po par € na Ebayu vsakomur. Kot tudi Dialogys za Renaulta in še kaj. Po evropski direktivi se zaradi izenačenih pogojev pooblaščencev in samostojnih mehanikov obvezno mora ponujati dokumentacija o vozilih v javni rabi. Tako se lahko sam prijaviš na portale tovarn, npr Peugeot ali Citroen, vpišeš se pod neko ime s.p. in navedeš 13 mestno poljubno izmišljeno davčno številko. Tako pridobiš dostop. Če to kupiš na ebayu na CDju pa imaš še servisna navodila s slikami in zategovalnimi momenti, da ni potrebno ravno znanje tujega jezika. Itak je v slovenščini samo prvi nivo, ko greš naprej je vse angleško ali francosko.
 
Uporabniški avatar
ludvik
Novinec
 
Prispevkov: 240
Pridružen: Po okt 09, 2006 3:23 pm

Napisal/-a ludvik Sr maj 12, 2010 7:58 am

Romzis je napisal/-a:Prvo se pozanimaj, kakšno olje so vlili v menjalnik. Sem 99%, da je v tem problem, še posebej ker omenjaš da se mrzu ne šalta. A tega serviser ni nič omenil ???
Mislim da rabiš olje 75W-80 (najverjetneje Total Transmission BV - preveri dokumentacijo).

x2 99%
 
hrošč
Novinec
 
Prispevkov: 297
Pridružen: Če sep 16, 2004 2:45 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a hrošč Sr maj 12, 2010 10:42 am

Imam isti problem, isti avto, samo letnik 96. Se pa bolj na trdo salta ze odkar sem ga kupil, je slo pa v zadnjem letu na slabse. Menjal olje, pa je malenkost boljse, bistvene razlike pa ni.

Tegale navodila pa cisto ne razumem. Kaj s tem naredis? Svizc, ce bos probaval, sporoci kaksni so rezultati. Je tole kar nadlezno..
 
Jeaka
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 536
Pridružen: Sr maj 11, 2005 11:37 am
Kraj: lj

Napisal/-a Jeaka Sr maj 12, 2010 11:19 am

Za te menjalnike sta dva različna potisna ležaja lahko imaš napačnega, imaš pa MA menjalnik in ne BE. Če se ne motim lahko sam nastavljaš sklopko, probaj se še s tem malo poigrat.
[url=http://www.enigma-motorsport.si][img]http://www.enigma-motorsport.si/images/enigma_uvodna.jpg[/img][/url] http://www.enigma-motorsport.si
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 4 gostov