Jaz sem vozil Mercedesa A-klaso 160CDI letnik 2008, ki ima ESP (in ASR), nima pa gumba za izklop. Avto je bil na 185/65/15'' gumah.
In situacija je taka:
na močno zasneženi ravni cesti gre avto brez problema, le redko kdaj je ASR posredoval. Na hudih klancih, ko se prebijaš skozi sneg in avto včasih tudi malo bočno drsi, stalno utripa ESP/ASR lučka (rumen trikotnik). Kljub do konca pritisnjenemu pedalu za plin je moč omejena s strani ASR-a in dobiš občutek, da avto ne bo zmogel in da bo crknil po domače povedano. Toda kmalu vidiš, da sistemi dobro opravljajo svoje delo in lepo prilezeš na vrh klanca.
Tako, da glede na moje izkušnje lahko samo pohvalim A-klaso, je pa zato cena temu primerna.
@lisko: če praviš, da se lučka (trikotnik) ob kontaktu prižge in potem ugasne bi moral ASR/ESP normalno delovati oz. ob okvari bi morala lučka stalno goreti. Če pa praviš, da avto kljub vsemu spodrsava, kot da bi bil brez je pa možno da je nekdo odstranil varovalko in s tem onemogočil ASR ter izklopil lučko na števcih, čeprav se mi zdi to čudno, saj potem tudi ob kontaktu ne bi zagorela.
Aja pa še nekaj, če je gumb samo za ASR, potem ESP-ja nima.
lp
